بازی Destiny 2: The Final Shape تا ژوئن ۲۰۲۴ به تعویق افتاد تا “چشم انداز بزرگتر و جسورانه تری” ایجاد شود.

بازی Destiny 2: The Final Shape تا ژوئن ۲۰۲۴ به تعویق افتاد تا “چشم انداز بزرگتر و جسورانه تری” ایجاد شود.

سرنوشت ۲ توسعه دهنده Bungie رسما تایید کرد که بسط مورد انتظار تیراندازی اول شخص، شکل نهاییتاریخ انتشار آن در ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ نخواهد بود و در عوض در ۴ ژوئن ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

آ پست خبری در وب سایت Bungie دیروز (۲۷ نوامبر) اظهار داشت که “شکل نهایی به زمان بیشتری نیاز دارد تا دقیقاً همان چیزی شود که می‌خواهیم شود،” و این به عنوان اوج یک دهه کامل است سرنوشت داستان سرایی، “ما می‌خواهیم آن سفر را گرامی بداریم، بنابراین زمان لازم را برای ارائه چشم‌اندازی بزرگ‌تر و جسورانه‌تر صرف می‌کنیم، چشم‌اندازی که امیدواریم برای سال‌های آینده به یادگار بماند و ارزشمند باشد.”

بیشتر ببین

در نتیجه این تاخیر، سرنوشت ۲ نقشه راه محتوا نیز با تغییراتی روبرو است، اگرچه طرفداران ممکن است در کل نسبت به آنها هیجان زده باشند. فصل آرزو از امروز، ۲۸ نوامبر شروع می شود و اکنون قرار است توسط رویدادها و محتوای اضافی پشتیبانی شود تا آن را تا زمان انتشار تمدید کنید. شکل نهایی، به جای اینکه در فوریه به طور کامل به پایان برسد. در ماه فوریه، بازیکنان می‌توانند مشتاقانه منتظر ماموریت‌های هفتگی مبتنی بر پیشرفت (به نام Wishes) و همچنین بازگشت Moments of Triumph (یک رویداد تکرار شونده با چالش‌های مختلف برای تکمیل) باشند.

مارس ۲۰۲۴ گاردین گیمز را زودتر برای یک مسابقه جدید کلاس در مقابل کلاس باز می گرداند و سپس در آوریل، یک به روز رسانی محتوای دو ماهه کاملاً جدید به نام به نور عرضه خواهد شد. در حالی که جزئیات کمی در این مورد منتشر شده است، Bungie می گوید این به روز رسانی “بازیکنان را برای سفر Guardian آنها به مسافر آماده می کند.”

بانجی در پایان این پست نوشت: “ما می دانیم که شما مشتاق هستید که آن را به دست آورید. شکل نهایی. از این نظر، تاخیرها سرگرم کننده نیستند.

به نوبه خود، ما از داشتن زمان اضافی مورد نیاز برای جلو بردن چشم انداز خود هیجان زده هستیم شکل نهایی به زندگی برای همه شما ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن چیزهای بیشتری در ماه آوریل هستیم، از جمله گیم پلی کاملاً جدید، تا محتوای قابل توجهی که در حال حاضر در حال توسعه است را به نمایش بگذاریم.

این خبر کمتر از یک ماه بعد منتشر شد Bungie تعداد نامعلومی از اخراج کارکنان را اعلام کرد. پیت پارسونز، مدیرعامل و رئیس بانجی، همه افرادی را که تحت تأثیر این تعدیل قرار می‌گیرند، «افراد واقعاً با استعداد» توصیف کرد.

آیا در این فصل تعطیلات به دنبال هدایای بازی های درخشانی هستید که به ضرر شما نخواهد بود؟ حتما نگاهی به چه چیزی بیندازید معاملات بازی سایبر دوشنبه و معاملات بازی های ویدیویی سایبر دوشنبه هنوز در مراکز دستی ما موجود هستند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/destiny-2-the-final-shape-delayed-to-june-2024-to-allow-for-an-even-bigger-and-bolder-vision

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *