بازی Dying Light 2: Stay Human این آخر هفته در Steam رایگان است

اگر ظاهر Dying Light 2: Stay Human را دوست دارید اما هنوز ماشه را به دست نیاورده‌اید، یک خبر خوب دارم – تنها برای یک آخر هفته، Techland به بازیکنان رایانه شخصی اجازه می‌دهد تا به صورت رایگان وارد بازی شوند.

این نسخه آزمایشی رایگان با نمایش “نسخه بارگذاری شده” در “همه شکوهش” از هم اکنون تا ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت بریتانیا (۱۰ صبح به وقت انگلستان / ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۷ بعد از ظهر CET) در روز دوشنبه ۲۶ فوریه ادامه دارد و شامل یک بسته خوشامدگویی رایگان با مواردی است که باقی خواهند ماند. در موجودی خود اگر تصمیم بگیرید دوباره بازدید کنید.


بازی Dying Light 2: Stay Human این آخر هفته در Steam رایگان استDying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition


Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition

در صورتی که بخواهید نسخه‌ای از بازی را در آینده خریداری کنید، پیشرفت ذخیره می‌شود و ادامه می‌یابد، و نسخه Reloaded – که شامل اولین DLC داستانی و به‌روزرسانی موردانتظار سلاح‌های گرم است – در حال حاضر ۵۰ درصد تخفیف دارد.

تکلند می‌گوید: «هیچ زمانی بهتر از الان برای ورود به بازی وجود ندارد». “نسخه جدید شامل تمام به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌های گذشته، اولین DLC داستانی به نام Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties، سلاح گرم، ماموریت‌های هیئت مدیره، ماموریت‌های Survivor و خیلی چیزهای دیگر است!

متأسفانه، نسخه آزمایشی در حال حاضر فقط در Steam قابل پخش است و در Epic Games Sore یا کنسول در دسترس نیست.

در پایان سال گذشته، توسعه دهنده Dying Light Techland اخیراً از همکاری با Tencent خبر داده است که شاهد تبدیل شدن مگاکارپ چینی به سهامدار اکثریت خواهد بود.

پاول استروک، مدیرعامل Techland؛ مارچوکا گفت که این همکاری به تیم اجازه می دهد تا “با سرعت کامل با اجرای چشم انداز پیش برود. [its] بازی‌ها، تنسنت را متحدی می‌نامند که قبلاً با برخی از بهترین شرکت‌های بازی‌های ویدیویی جهان همکاری کرده و به آنها کمک کرده تا در عین احترام به روش‌های انجام کارها، به ارتفاعات جدیدی برسند.

Techland مالکیت کامل IP های خود را حفظ می کند و “آزادی خلاقانه” خود را حفظ می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/dying-light-2-stay-human-is-free-to-play-on-steam-this-weekend?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *