بازی Five Nights at Freddy به بیرون درز کرد، سازنده می‌گوید کرک کنید و درباره آن چت کنید

یک بازی جدید Five Nights at Freddy به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، اما به جای اینکه از آن ناراحت شویم، اسکات کاتون، خالق سریال، گفته است که همه می‌توانیم درباره آن چت کنیم.

این بازی Into the Pit نام دارد و توسط استودیو Mega Cat در حال ساخت است. هنگامی که نسخه آتی برای اولین بار به بیرون درز کرد، فید Five Nights at Freddy’s Reddit گفت که قصد دارد هر گونه بحث در مورد آن را حذف کند. با این حال، خود کاتون این کار را انجام داد و گفت که از آنجایی که قبلاً وجود داشت، جامعه از صحبت در مورد آن استقبال می کرد.

“نیازی نیست که همه چیز را خاموش نگه دارم. اشکالی ندارد! بله، سعی می کردم آن را برای مدتی بیشتر مخفی نگه دارم، اما حالا که تمام شد، خوب است.” کاوتون نوشت. “این بازی واقعاً برای مدت طولانی در حال توسعه بوده است، و من واقعاً به محصول نهایی افتخار می کنم. این یک بازی ۱۰ ساله خواهد بود! :)”


بازی Five Nights at Freddy به بیرون درز کرد، سازنده می‌گوید کرک کنید و درباره آن چت کنیدبیایید پنج شب در فردی – دیر به مهمانی بازی کنیم


بیایید پنج شب در فردی – دیر به مهمانی بازی کنیم.

از آن زمان استودیو Mega Cat گفت “چراغ سبز رسمی” سازنده سریال برای تایید بیشتر Into the Pit در حال توسعه است. این استودیو قول داده است که جزئیات بیشتری به زودی در راه است و از دنبال کنندگان خود برای اشتیاق آنها تشکر کرد.

در اینجا توضیحات Into the Pit از بازی آمده است برگه ای حاوی اطلاعات مشخص درباره چیزی:

“به گودال بیفتید و خود را در فصل جدیدی از پنج شب در دنیای فردی غوطه ور کنید. اسوالد آرزو می کند که ای کاش شهر و زندگی او آنقدر کسل کننده نبود. همه چیز با شیرجه رفتن به گودال در یک پیتزا فروشی مخروبه تغییر می کند. خود را در گذشته می بیند اما عمیق ترین آرزوی اسوالد هزینه ای غیرمنتظره خواهد داشت…

“پنج شب از وحشت را در این بازی ماجراجویی هیجان انگیز زنده بمانید. در زمان سفر کنید تا معماها را حل کنید، سرنخ جمع آوری کنید و از تهدیدی که شما را در هر دو جهان تعقیب می کند پیشی بگیرید. به سرعت حرکت کنید و پنهان بمانید و ممکن است زنده بمانید – اما این بار اینطور نیست. فقط زندگی خودت در خطر است.

می توانید تریلر فیلم Into the Pit را از طریق پست زیر مشاهده کنید.

اخبار این نسخه آینده در ادامه از موفقیت پنج شب در اقتباس سینمایی فردیکه سال گذشته منتشر شد.

فیلم لایو اکشن سری بازی های ویدئویی اسکات کاتون با بازی جاش هاچرسون از بازی های گرسنگی در نقش مایک اشمیت، نگهبان مشکل دار امنیتی. این دومین اولین نمایش بزرگ تمام دوران برای یک اقتباس از بازی های ویدیویی در ایالات متحده بود که تنها پس از آن انیمیشن Super Mario Bros. Nintendo and Illumination.

در سال ۲۰۲۱، کاورتون ادعاهایی مبنی بر حمایت مالی از دونالد ترامپ را تایید کردبا اذعان به این که “با تعداد زیادی از افراد جامعه دگرباشان جنسی در پایگاه هوادارانی که من دوستشان دارم”، نادیده گرفتن واکنش طرفداران در مورد اعتقادات سیاسی او “گزینه ای نیست”.


منبع: https://www.eurogamer.net/five-nights-at-freddys-game-leaks-creator-says-crack-on-and-chat-about-it?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *