بازی Indie hit Poker Balatro نیز به آیفون می آید

بازی پوکر بسیار محبوب Balatro به آیفون می آید.

تصمیم برای انتقال آن به دستگاه های تلفن همراه چندان غافلگیر کننده نخواهد بود – Balatro در حال حاضر یک داستان موفقیت آمیز است و از ماه گذشته با وجود اختلاف نظر در مورد رتبه بندی آن، نظرات “بسیار مثبت” را در Steam دریافت کرده است – اما از آن استقبال خواهد شد. اخبار برای بازیکنانی که Steam Deck یا Switch ندارند تا در حال حرکت آن را بازی کنند.


بازی Indie hit Poker Balatro نیز به آیفون می آیدBalatro – Launch Trailer | ROGUELIKE پوکر


Balatro – تریلر راه اندازی.

در حال حاضر، توسعه دهنده Localthunk تایید نمی کند که دقیقا چه زمانی نسخه iOS از deckbuilder در دسترس خواهد بود، اما به آن گفته است من بیشتر (با تشکر، VGC) که به‌روزرسانی‌های آینده شامل «احتمالاً اسرار بیشتری» می‌شود و به این موضوع اشاره می‌کند که «فضای طراحی جدید و جالبی» وجود دارد. [he’s] برای کاوش هیجان زده هستم».

“من به کار بر روی بالاترو ادامه خواهم داد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد!” Localthunk اضافه شد. “اما بله، من ایده ایجاد نسخه های پیچ خورده دیگر بازی های آشنا را دوست دارم.”

در یک جلسه اخیر AMA در reddit، از Localthunk خواسته شد تا در مورد اینکه چگونه PEGI امتیاز بازی را پس از خروج از فروش در برخی کشورها به دلیل “با این باور اشتباه که بازی “دارای تصاویر برجسته قمار و موادی است که در مورد قمار آموزش می‌دهد” اشتباه مدیریت کرده است، توضیح دهد. “، طبق گفته ناشر بیانیه Playstack در آن زمان.

localthunk در آن زمان گفت: “من هنوز معتقدم که این رتبه‌بندی غیرقابل توجیه است، اما یک منطقه خاکستری برای تفسیر PEGI وجود دارد، و در این مرحله، همان چیزی است که هست.” “من فکر می کنم تنها چیزی که بیشتر از آن ناامید شده ام این است که بازی های دیگر با مکانیک قمار واقعی به دلیل ظاهر/موضوعشان یکسان رتبه بندی نمی شوند.”

ما می‌خوانیم: «در چند هفته گذشته، دنیای بازی‌ها را به‌طور کامل تسخیر کرده است، و می‌توانم دلیل آن را ببینم بررسی Balatro Eurogamer. “یک پوکر روگ لایک آنقدر ایده درخشان است که تقریباً نیازی نیست آن را بسازید تا ببینید چقدر باهوش است. تعدادی از اینها وجود دارد، و بالاترو به راحتی بهترین بازیکنی است که من بازی کرده ام. این واقعاً مبتکرانه است – و این همچنین به طرز مبتکرانه ای ساده.”


منبع: https://www.eurogamer.net/indie-hit-poker-game-balatro-is-also-coming-to-iphone?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *