بازی Persona 3 Reload سریعترین فروش Atlus تا کنون است

بازی Persona 3 Reload کمتر از یک هفته پس از انتشار به ۱ میلیون فروش جهانی رسیده است.

این باعث می شود که آن را به سریع ترین بازی نه تنها در سری Persona، بلکه در تاریخ توسعه دهنده Atlus تبدیل کند.

برای مقایسه، انتشار چند پلتفرمی Persona 5 Royal دو ماه طول کشید ۱٫۳ متر واحد فروخته شد.

Persona 3 Reload – باز کردن فیلمدر یوتیوب تماشا کنید

موفقیت Persona 5 باعث شده است که Atlus اخیراً کاتالوگ بازی های سری خود را دوباره مرور کند. و همچنین در حال توسعه اسپین آف های Persona 5 Strikers و Persona 5 Tactica، پورت های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden برای رایانه های شخصی، پلی استیشن، سوییچ و ایکس باکس هر دو در ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شدند.

Persona 3 Reload که در Unreal Engine 4 اجرا می شود، گرافیک و رابط کاربری نسخه اصلی را اصلاح می کند و این حرکت نتیجه داده است. در ما بررسی بارگذاری مجدد Persona 3کان سرین بازسازی را به دلیل افزودن «مدرن سازی های خوش آمدید» به بازی تقریباً ۲۰ ساله تحسین کرد.

بعدی برای سری Persona یک اسپین آف دیگر به نام است Persona 5: The Phantom X، یک بازی رایگان برای موبایل با خریدهای درون برنامه ای. Atlus در حال کار بر روی Metaphor: ReFantazio است که در اواخر سال جاری ساخته می شود، یک RPG جدید که بر اساس گیم پلی اجتماعی پرسونا.

همکار توسعه‌دهنده سگا RGG Studio و Like a Dragon: Infinite Wealth به نقطه عطفی مشابه Persona 3 Reload رسیدند و آن را تبدیل به یک پرفروش ترین عنوان در سری Like a Dragon.


منبع: https://www.eurogamer.net/persona-3-reload-is-fastest-selling-atlus-game-ever?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *