بازی Rocket Racing Fortnite آنقدر سرگرم کننده است که می توانست بازی خودش باشد

دیروز، فورتنایت بزرگترین گسترش خود را با کاهش آغاز کرد لگو فورتنایتیک بازی ساخت کامل بقا که به صورت رایگان در داخل قابل بازی است فورتنایت. این یک سورپرایز خوشایند بود، اما بهترین محتوای جدید نیست را سرویس زنده این هفته. این افتخار به راکت مسابقهیک بازی مسابقه ای آرکید از توسعه دهندگان لیگ موشک که در دسترس است فورتنایت امروز.

این یک نیست مسابقه کارت ساده که هر کسی می توانست آن را جمع کند فورتنایتحالت خلاقانه این یک بازی کامل و رایگان است که دارای ۲۶ آهنگ در هنگام راه اندازی و برخی از سیستم های رانندگی عمیق شگفت انگیز است. در حالی که لگو فورتنایت ممکن است برای ایستادن روی پای خود در خارج از محوطه مشکل داشته باشد فورتنایت مشتری راکت مسابقه به خوبی می توانست به عنوان بازی خودش عرضه شود – و همچنان بهترین بازی مسابقه ای در نوع خود امسال خواهد بود.

من طعم آن را گرفتم راکت مسابقه قبل از پرتاب، پنج آهنگ آن را امتحان کرد. اگرچه در ابتدا فکر می کردم که این یک چیز جدید است، اما اکنون انتظار دارم بارگیری کنم فورتنایت بیشتر برای مسابقه ها تا برای تیراندازی های بتل رویال. این مسابقه‌ای درجه یک و تمام سنی است که توسعه‌دهنده Psyonix همیشه قرار بود آن را بسازد.

معاملات پرطرفدار:

تقویت توربو برای Fortnite

راکت مسابقه اساسا بازی ماشین-فوتبال Psyonix را تبدیل می کند لیگ موشک به یک مسابقه آرکید سنتی. حداکثر ۱۲ ماشین به طور همزمان در مسیرهایی که مسیرهای متناوب، رازها و پدهای تقویتی دارند، مسابقه می دهند. مواردی مانند Mario Kart وجود ندارد. در عوض، این یک آزمایش خالص برای سرعت است که بازیکنان را قادر می‌سازد تا بوست‌های به‌دست‌آمده از دریفت استراتژیک را مدیریت کنند. در نگاه اول، خیلی عمیق به نظر نمی رسد، اما زمانی که به مسیرهای پیچیده تر می روید، به سرعت تغییر می کند.

چندین تفاوت ظریف وجود دارد که باعث می شود راکت مسابقه در میان همتایان پر زرق و برق خود متمایز باشد. برای شروع، هر ماشینی دارای یک دریفت غیرفعال است که هنگام چرخش به سمت داخل حرکت می کند. بازیکنان برای انجام آن نیازی به فشار دادن دکمه ای ندارند، اگرچه نگه داشتن یک دکمه به بازیکنان اجازه می دهد تا دریفت های فشرده بیشتری انجام دهند. هرچه بازیکنان بیشتری رانده شوند، انرژی تقویتی بیشتری در یک گیج سه تیک ذخیره می شود. وقتی یکی پر است، بازیکنان می‌توانند روی دکمه‌ای ضربه بزنند تا به جلو حرکت کنند. تکمیل یک مینی بازی زمان‌بندی سریع دکمه‌ای در طول بوست باعث افزایش سرعت اضافی می‌شود. راز رضایت‌بخش موفقیت در هر مسابقه به این بستگی دارد که بازیکنان چگونه می‌توانند تقویت‌های خود را مدیریت کنند، آنها را برای لحظه مناسب ذخیره کنند و به طور استراتژیک برای تقویت آن‌ها روی آورند.

بازی Rocket Racing Fortnite آنقدر سرگرم کننده است که می توانست بازی خودش باشد
بازی های حماسی

هر یک از پنج مسابقه ای که من بازی کردم، در نتیجه یک آزمون تنش از کنترل و سرعت بود. من در تمام مدت با حریفانم گردن و گردن بودم، به پشت سر آنها می چسبیدم تا یک تکان اضافی از سرعت بگیرم و از نظر استراتژیک در لحظه مناسب تقویت می کردم تا آنها نتوانند همان حقه را روی من بکشند که من جلو افتادم. یک مسابقه با یک عکس پایانی به پایان رسید که حریف من را تنها با چند میلی ثانیه به مقام دوم برد. این مسابقه سریع و رقابتی است، اما کنترل آن به اندازه کافی آسان است که تصور می‌کنم بازیکنان جوان مشکلی برای ادامه دادن ندارند.

همچنین منحصر به فرد به راکت مسابقه تاکید آن بر پریدن و سر خوردن است. پسندیدن لیگ موشک، بازیکنان می توانند در هوا بپرند و برای مدت کوتاهی به اطراف بپرند تا زمانی که یک جهش سنج تمام شود. اتومبیل‌ها حتی می‌توانند به دیوارها بچسبند و به بازیکنان اجازه می‌دهند در برخی مسیرها به طرفین برانند. Psyonix با آوردن این ایده به یک مسابقه آرکید، ساخت مسیرهای چند سطحی که اکشن را تقسیم می کند، بسیار سرگرم کننده است. در یک مسیر، من وارد یک تونل می شوم در حالی که برخی از حریفانم روی آن می پرند و بالای سرم زیپ می زنند. این باعث می شود که نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد، زیرا در ابتدا نمی توانید اعتماد به نفس زیادی داشته باشید. فقط به این دلیل که نمی توانید سایر رانندگان را ببینید به این معنی نیست که از آنها پیشی گرفته اید.

راکت مسابقه وقتی شروع کردم به زنجیر زدن تمام این تکنیک ها با هم، واقعا شروع به خواندن کردم. می‌توانستم به‌طور روان در گوشه‌ای وسیع حرکت کنم، به هوا پرتاب کنم تا به سمت یک سکوی مرتفع سر بخورم، و یک بوست را برای زیپ جلوتر از بسته راه‌اندازی کنم. فضای کافی برای آزمایش روی چند مسیر نیز داشتم، شانس خود را با مسیرهای مخفی پنهان شده در پشت آبشارها یا پریدن از مسیر برای برخورد به یک پد تقویت کننده امتحان کردم. هیچ آهنگی که من بازی کردم خیلی پیچیده نبود، اما تصور می کنم ترفندهای اضافی در دوره های ۲۰ چیزی وجود دارد که هنوز امتحان نکرده ام.

بازی های حماسی

و این تنها آغاز است. راکت مسابقه از ساختار فصلی استفاده می کند که در طول زمان محتوای بیشتری را به بازی می آورد، درست مانند یک نسخه مستقل. این به شدت در یکپارچه شده است فورتنایتاکوسیستم گسترده تری نیز دارد. خودروها شروع به ظاهر شدن خواهند کردفورتنایتپاس نبرد استانداردکه هم در بازی ریسینگ و هم در حالت بتل رویال قابل استفاده است. به عنوان یک گیلاس در بالا، هر ماشینی که در آن خریداری شود راکت مسابقه قابل استفاده در لیگ موشک – و بالعکس.

این آخرین قسمت است که واقعاً آنچه را که اپیک گیمز در حال ساخت است به فروش می رساند. فورتنایت در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم همه کاره است که استودیوهای ناشر می توانند بازی های برتر را در برنامه ایجاد کنند. این عناوین پیشرفت را با آنها به اشتراک خواهند گذاشت فورتنایتو حتی بازی های خارج از آن، ساختن به سمت واقعیتی که در آن تجربیات بسیار متفاوتی در کنار هم وجود دارند. راکت مسابقه بهترین اثبات مفهومی است که می‌توانید درخواست کنید، مسابقه‌های آرکید محفوظ از یکی از بهترین استودیوهای Epic. اگر فورتنایت می توانم به ارائه کارهای با کیفیت بالا مانند این ادامه دهم، من هرگز آن را حذف نمی کنم.

راکت مسابقه موجود است در فورتنایت اکنون به صورت رایگان

توصیه های سردبیران







من طعم آن را گرفتم راکت مسابقه قبل از پرتاب، پنج آهنگ آن را امتحان کرد. اگرچه در ابتدا فکر می کردم که این یک چیز جدید است، اما اکنون انتظار دارم بارگیری کنم فورتنایت بیشتر برای مسابقات تا برای تیراندازی های بتل رویال. این مسابقه‌ای درجه یک و تمام سنی است که توسعه‌دهنده Psyonix همیشه قرار بود آن را بسازد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/rocket-racing-hands-on-impressions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *