بالاترین کانفیگ آی‌مک ۲۴ اینچی حدود ۱۵۰ میلیون تومان برایتان آب می‌خورد!

با وجود اینکه پیش‌تر گمانه‌زنی می‌شد که ممکن است اپل نسخه‌ی بزرگ‌تری از آی‌مک‌های رنگی خود را در رویداد Scary fast رونمایی کند؛ اما چنین نشد و شرکت مستقر در کوپرتینو، در نهایت، کامپیوتر همه‌کاره‌ی خود را بدون تغییر ظاهری، با ارتقا به تراشه‌ی M3 معرفی کرد.

دو سال پس از آنکه نخستین نسخه از آی‌مک ۲۴ اینچی با رنگ‌هایی جذاب و تراشه‌ی M1 برای جلب توجه کاربرانی با نیازهای روزمره وارد بازار شد، اپل امروز این دستگاه را با ارتقا به تراشه‌ی M3 با پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته و گرافیک ۸ یا ۱۰ هسته‌ای رونمایی کرد.

همان‌طور که در مقاله‌ی معرفی آی‌مک ۲۴ اینچی M3 نیز مطرح کردیم، کامپیوتر چندمنظوره‌ی جدید اپل با رم ۸، ۱۶ یا ۲۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و یک یا ۲ ترابایتی به‌فروش می‌رسد و اکنون از شبکه‌ی Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل ثبت سفارش برای آی‌مک جدید را از همین امروز با قیمت ۱۲۹۹ دلار برای مدل پایه با گرافیک ۸ هسته‌ای و ۱۴۹۹ دلار برای مدل پایه با گرافیک ۱۰ هسته‌ای آغاز کرده است؛ اما عرضه‌ی عمومی آن به بازار، هم‌زمان با مک‌بوک‌های M3 و ۱۶ آبان صورت می‌گیرد.

اپل برای بالاترین نسخه‌ی آی‌مک با گرافیک ۱۰ هسته‌ای، ۲۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت SSD به‌همراه ماوس و کیبورد مجیک، حدود ۲۹۰۰ دلار طلب می‌کند که قیمتی نجومی برای دستگاهی با کاربری روزمره و خانگی به‌حساب می‌‌آید.


منبع: https://www.zoomit.ir/desktop/410954-imac-24-m3-price-availability/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *