باند طراحی شده برای Apple Watch Ultra Surfaces آنلاین

تصاویری از نمونه اولیه Alpine Loop که برای مدل مشکی اپل واچ اولترا طراحی شده بود، امروز در فضای مجازی منتشر شد و از شایعاتی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد نسخه تیره‌تری از دستگاه را در سال گذشته عرضه کند، حمایت می‌کند.

باند طراحی شده برای Apple Watch Ultra Surfaces آنلاین
قبل از انتشار اپل واچ اولترا ۲شایعات متعدد پیشنهادی که اپل برنامه هایی برای انتشار یک گزینه جدید رنگ تیره تر که در ابتدا برای مدل قبلی آزمایش شد اما در نهایت لغو شد. هنگامی که این دستگاه در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شد، تنها با همان رنگ تیتانیوم طبیعی نسل اول در دسترس بود.

اکنون، نشانه های بیشتری ظاهر شده است که اپل برنامه هایی برای عرضه یک گزینه رنگ تیره تر داشته است. جدیدترین تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط “DongleBookPro” در X، نمونه اولیه حلقه آلپاین آبی را با قلاب تیتانیوم مشکی آنودایز شده و قلاب نشان می دهد. نسخه منتشر شده Alpine Loop دارای تزئینات تیتانیوم طبیعی است که با بدنه Apple Watch Ultra مطابقت دارد.

اپل نسخه آبی آلپاین لوپ را در کنار اپل واچ اولترا ۲ منتشر کرد که از نشانه های قبلی حاکی از آن است که این شرکت برنامه های مشخصی برای عرضه اپل واچ اولترا ۲ با گزینه رنگ مشکی دارد. در ماه نوامبر، اسناد به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده ارسال شد اپل واچ اولترا مشکی رنگ را معرفی کرد با پشت سرامیکی تیره منطبق، اعتبار شایعات قبلی را تقویت می کند.


دلیل تصمیم اپل برای لغو رنگ جدید ناشناخته است، اما این احتمال وجود دارد که شرکت آن را برای دستگاهی که بر روی مقاومت در برابر چالش‌های شدید متمرکز شده است، دوام کافی نداشته باشد. هنوز هیچ شایعه‌ای مبنی بر اینکه اپل قصد دارد رنگ مشکی را برای نسخه نسل سوم دستگاه احیا کند، وجود نداشته است، اما با توجه به اینکه تا چه حد رنگ تیره‌تر برای مدل فعلی پیش از عرضه آن توسعه یافته بود، همچنان ممکن است وجود داشته باشد. . .

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ اولترا ۲
راهنمای خریدار: Apple Watch Ultra (اکنون بخرید)
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/09/band-designed-for-black-apple-watch-ultra-surfaces/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *