باور نمی‌کنم آخرین روزهای Pixel 8 Pro با ۲۰۰ دلار تخفیف باشد

گوگل در بیشتر ماه فوریه تخفیف ۲۰۰ دلاری روی پیکسل ۸ پرو ارائه کرده است. ما در زمان کاهش قیمت به آن اشاره کردیم و همچنین اشاره کردیم که این تخفیف “دوباره” به عنوان جدیدترین تخفیف برای پیکسل ۸ پرو رسیده است. حتی قبلا به شما گفته بودیم هرگز بهای کامل را پرداخت نکنید برای گوشی، زیرا گوگل دائماً آن را تخفیف می دهد و تقریباً هر ماه از زمان عرضه در اکتبر سال گذشته، آن را تخفیف می دهد.

امروز زمانی که ایمیلی از فروشگاه Google ادعا کرد که ما به وضعیت «تماس نهایی» برای این قرارداد Pixel 8 Pro و همچنین تبلیغات Pixel 8 با تخفیف ۱۵۰ دلاری رسیده‌ایم، کمی غافلگیرمان کرد. گوگل از شما می‌خواهد که درک کنید که “این معاملات مدت طولانی‌تری وجود نخواهد داشت” و در ۲۴ فوریه ناپدید خواهند شد.

بچه ها، من باید در اینجا صادق باشم – این جمله ممکن است باشد از نظر فنی درست است، اما این بدان معنا نیست که در هفته اول ماه مارس شاهد دور دیگری از تخفیف نخواهیم بود. از زمانی که Pixel 8 Pro برای اولین بار در دسترس قرار گرفت، حداقل ۵ تخفیف عمده را دیدیم و حتی ۵ ماه است که وجود نداشته است. احتمال دور دیگری از کاهش در ماه مارس بسیار محتمل است.

باور نمی‌کنم آخرین روزهای Pixel 8 Pro با ۲۰۰ دلار تخفیف باشد

اما ببینید، ما نمی‌خواهیم این تماس نهایی را از دست بدهید. Pixel 8 Pro هنوز هم گوشی اندرویدی مورد علاقه من در آن لحظه است. با ۷۹۹ دلار، شما نمی توانید در اینجا ارزش را شکست دهید، زیرا بدانید نرم افزار، دوربین، عملکرد و طراحی چقدر خوب است. ۷ سال با پشتیبانی وجود خواهد داشت و اکنون به رنگ شیرین نعنایی نیز می آید.

برو از خرده فروش مورد علاقه ات بگیر

تخفیف های PIXEL 8 PRO: آمازون | بهترین خرید | GOOGLE


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/20/google-says-its-200-off-pixel-8-pro-deal-is-final-days-but-come-on/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *