با آداپتور برق دوگانه کوچک Apple 35W USB-C دو دستگاه را همزمان شارژ کنید

۲۴% پس انداز: از ۲۷ سپتامبر، آداپتور برق دوگانه USB-C اپل ۳۵ وات به قیمت ۴۴٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این یک پس انداز ۱۴٫۰۱ دلاری است.


آداپتور برق دوگانه USB-C اپل ۳۵ وات

۴۴٫۹۹ دلار در آمازون (۱۴٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



دوشاخه ها، سیم ها و شارژرها برخی از جنبه های آزاردهنده زندگی مدرن هستند. فراموش کنید که یکی از آنها را در تعطیلات ببندید و برای سردرد ثبت نام کرده اید، و اگر واقعاً به یاد دارید که همه آنها را بسته بندی کنید، پس از ورود آماده شوید که گره گشایی کنید. یک عامل استرس زا روزانه کمتر به خودتان هدیه دهید و همین امروز یک شارژر دو دستگاه Apple USB-C در فروش بگیرید.

را آداپتور برق دوگانه USB-C اپل ۳۵ وات به قیمت ۴۴٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این یک تخفیف ۲۴ درصدی از قیمت معمولی آن ۵۹ دلار است و فقط ۹۹ سنت بیشتر از قیمت پایین ترین قیمت ما تا به حال در آمازون دیده ایم.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

دو درگاه USB-C آداپتور برق به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه را می‌دهد، بنابراین برای حفظ فناوری خود باید کمتر حمل کنید. طراحی جمع و جور آن سفر به اداره یا سراسر کشور را بسیار آسان می کند. شاخک های تاشو آداپتور برق آن را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به خوبی در جای خود قرار می دهد، در حالی که دو درگاه شارژ در پایین آجر برای شارژ کم مشخصات قرار دارند.

اپل استفاده از این شارژر دوگانه جمع و جور با مک بوک ایر را توصیه می کند و اشاره می کند که با آیفون، آی پد، اپل واچ و ایرپاد نیز سازگار است. از زمانی که اپل تغییر به شارژ USB-C با آیفون ۱۵، این شارژر دوگانه برای ساده کردن شارژ راحت تر است. کابل‌هایی که برای روشن کردن دستگاه‌هایتان نیاز دارید، جداگانه فروخته می‌شوند.

امتیاز ساده سازی آداپتور برق دوگانه USB-C اپل ۳۵ وات در حال فروش در حالی که در انبار است.

موضوعات
سیب
ابزارک ها


منبع: https://mashable.com/article/sept-27-apple-dual-power-adapter-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *