با این برنامه میکسر موسیقی با ۳۶ دلار به خود دی جی بیاموزید

TL;DR: از ۶ نوامبر، شما می توانید یک اشتراک مادام العمر به DJ it! طرح ممتاز میکسر موسیقی فقط با ۳۵٫۹۹ دلار – که تقریباً ۸۳ درصد کاهش قیمت معمولی آن ۲۰۹٫۹۷ دلار است.


اگر همیشه می‌خواستید دی‌جی باشید اما زمان زیادی برای یادگیری یک مهارت جدید ندارید، ممکن است ارزش بررسی این معامله را داشته باشد. دی جی Music Mixer دارای یک تنظیم DJ کاملاً کاربردی است که به شما یاد می دهد چگونه از تلفن خود آهنگ ایجاد کنید.

در این کلاس استاد عالی شیرجه بزنید و یاد بگیرید مثل یک حرفه ای ترکیب کنید. چه قبلاً به دیجی مشغول بوده اید یا به تازگی شروع کرده اید، آن را دی جی کنید! این برنامه به شما آزمون هایی می دهد تا سطح مهارت خود را آزمایش کنید. از آنجا، یک برنامه آموزشی شخصی بر اساس نتایج خود دریافت خواهید کرد، که در آن یاد خواهید گرفت که در حلقه زدن مهارت پیدا کنید، ایجاد نشانه های داغ، mashup، ویرایش و موارد دیگر را کشف کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، در عملکرد خانواده بعدی خراشیده و محو خواهید شد.

دی جی به شما اجازه می دهد از جیب خود روی میزهای گردان کار کنید. ویژگی ضبط HD به طور خودکار ذخیره و در کتابخانه شما آپلود می شود، بنابراین هرگز ترکیبی را از دست نخواهید داد. این تنظیم DJ در حال حرکت از تمام فرمت های صوتی اصلی پشتیبانی می کند: MP3، AAC، WAV و AIFF. تمام PRO FX مورد نیاز شما از جمله Delay، Reverb، Flanger، Gate، High/Low-Pass، Phaser، Bit Crusher، Roll و Reverse را دارد.

اگر از ایده‌های هدیه برای تعطیلات مطلع شده‌اید، این برنامه یک جوراب جوراب‌دار منحصربه‌فرد برای دوست خلاق یا یکی از اعضای خانواده‌تان می‌سازد.

تا ۹ نوامبر در ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT، دریافت کنید اشتراک مادام العمر به DJ it! طرح ممتاز میکسر موسیقی زمانی که کد کوپن را وارد می کنید، فقط ۳۵٫۹۹ دلار (در اصل ۲۰۹ دلار) به فروش می رسد DJIT در پرداخت

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
برنامه ها و نرم افزارها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-6-premium-music-mixer-plan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *