با این برنامه iOS هزاران گیاه را با ۱۵ دلار شناسایی کنید

TL;DR: از ۲۸ اکتبر، می توانید یک اشتراک مادام العمر Plantum AI Plant Identifier Premium Plan فقط با ۱۴٫۹۷ دلار به جای ۵۹٫۹۹ دلار — این پس انداز ۷۵ درصدی است.


اگر اغلب در طبیعت گردی، پیاده روی، کمپینگ یا باغبانی هستید، در برخی موارد شاید فکر کرده باشید که به چه نوع گیاهی نگاه می کنید. برنامه Plantum برای دستگاه‌های iOS می‌تواند به شما در پاسخ سریع به این سؤال کمک کند. و اشتراک مادام العمر این برنامه فقط ۱۴٫۹۷ دلار (۵۹ دلار) تا ۳۱ اکتبر است.

پلانتوم شامل بیش از ۱۵۰۰۰ پروفایل گیاهی است که می توانید در مورد آنها بیاموزید. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، به سادگی دوربین خود را به سمت کارخانه مورد نظر بگیرید و در عرض سه ثانیه، پاسخی خواهید داشت. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا وضعیت گیاه را تشخیص دهید و توصیه های مراقبتی را برای بازگرداندن آن به حالت سالم ارائه می دهد.

و از آنجایی که با کمک گیاه شناسان متخصص ابداع شده است، می توانید در مورد موارد مهمی مانند انتخاب خاک، میزان یا زمان آبیاری، کوددهی و شرایط دمایی توصیه های محکمی دریافت کنید تا به شما کمک کند تا گیاهان خانه یا باغ خود را شکوفا کنید. Plantum همچنین به شما امکان می دهد یادآورهای مراقبتی را تنظیم کنید.

اگر مطمئن نیستید که یک گیاه جدید را در کجا قرار دهید، برنامه شامل یک نور سنج برای اندازه گیری سطح نور خورشید در فضاهای خود تا مناسب ترین نقطه را بدست آورید.

Plantum فقط در دستگاه‌های iOS دارای iOS 13 یا بالاتر در دسترس است. این معامله فقط برای کاربران جدید در دسترس است. کاربران در همه دستگاه‌های iOS تحت همان Apple ID به این برنامه دسترسی خواهند داشت.

بیرون بودن در طبیعت دارد ارتباط مثبت با سلامت روان، شناخت و شادی. چه در حال کاوش در بیابان باشید، چه باغ خود را پرورش دهید، یا صرفاً دانش خود را در مورد دنیای طبیعی عمیق تر کنید، این برنامه می تواند همراه مورد اعتماد شما در زمانی که از طبیعت خارج می شوید، باشد.

گرفتن یک اشتراک مادام العمر Plantum AI Plant Identifier Premium Plan فقط با ۱۴٫۹۷ دلار (۵۹ دلار) تا ۳۱ اکتبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
بیرون از خانه

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/oct-28-ai-plant-identifier

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *