با این تخفیف‌های تلویزیون ال‌جی و نوار صوتی، نیازی نیست منتظر جمعه سیاه باشید [Sponsored]

با این تخفیف‌های تلویزیون ال‌جی و نوار صوتی، نیازی نیست منتظر جمعه سیاه باشید [Sponsored]
ال جی الکترونیکس

تقریباً در آن زمان از سال است که ما شروع به دیدن معاملات عالی قبل از تبلیغات اصلی و فصل تعطیلات می کنیم. اگر صبور باشید، می‌توانید بسته‌های خارق‌العاده‌ای مانند پیشنهادهایی که شامل تلویزیون و نوار صوتی جدید یا سیستم فراگیر خانگی برای راه‌اندازی نهایی سینمای خانگی می‌شود، تهیه کنید. آیا نمی دانید، در حال حاضر، ال جی دقیقاً این نوع معاملات را ارائه می دهد، و ما می خواستیم آنها را فراخوانی کنیم تا به شما فرصت صرفه جویی بزرگ را بدهیم. هر دو پیشنهاد شامل تلویزیون OLED و نوار صدا هستند، اگرچه مدل‌ها متفاوت هستند، و این معاملات تا پایان سال – ۳۱ دسامبر – در دسترس خواهند بود.

با نوار صوتی GX و تلویزیون‌های OLED واجد شرایط G2 یا G3، ۲۰۰ دلار صرفه‌جویی کنید.

LG / LG Electronics

ال‌جی در حال حاضر چند تلویزیون تخفیف‌خورده دارد که بخشی از این معامله هستند، شما ۲۰۰ دلار در بسته‌ای که شامل یک تلویزیون واجد شرایط و نوار صوتی با وضوح بالا LG GX 3.1 با Dolby Atmos است، صرفه‌جویی خواهید کرد. تلویزیون‌های واجد شرایط شامل تلویزیون‌های LG G2 و G3 OLED evo در اندازه‌های مختلف، از ۵۵ اینچ تا ۷۷ اینچ هستند. از آنجایی که چند گزینه مختلف وجود دارد، توصیه می کنیم آنچه را که برای خودتان مناسب تر است مرور کنید.

۲۰۰ دلار در بسته ای با نوار صوتی SC9 صرفه جویی کنید و تلویزیون های OLED ال جی را انتخاب کنید

ال جی الکترونیکس

مشابه معامله فوق، این تبلیغات زمانی که نوار صوتی LG Sound Bar C را با تلویزیون های منتخب OLED evo Series C همراه می کنید، ۲۰۰ دلار تخفیف اضافی ارائه می دهد. از فناوری های IMAX Enhanced و Dolby Atmos پشتیبانی می کند. تلویزیون‌های واجد شرایط از سری OLED evo C3 و C2 LG در طیف وسیعی از اندازه‌ها، از ۵۵ اینچ تا ۷۷ اینچ، استفاده می‌کنند. اگر علاقه مند هستید، می‌خواهید فهرست کامل را بررسی کنید و آماده باشید زیرا این‌ها چند پیشنهاد شگفت‌انگیز هستند – باید همه آنها را جمع‌آوری کنید.

چرا باید از این نوار صوتی و تلویزیون ال‌جی خرید کنید

برای شروع، شما یک تلویزیون هوشمند OLED عالی از هر یک از این تخفیف ها در اندازه دلخواه خود دریافت می کنید که همگی نسبتا بزرگ هستند. بنابراین، شما تضمین می‌کنید که یک پنل خوب و با وضوح بالا، مناسب برای ارتقای سینمای خانگی یا اتاق تماشای ترجیحی شما – چه اتاق بازی، اتاق بازی، قسمت نشیمن، پاسیو یا جای دیگری باشد. اما در خرید نوار صوتی سازگار خانگی با فناوری چشمگیر نیز صرفه جویی زیادی خواهید داشت. برای مثال Sound Bar C با فناوری IMAX Enhanced کار می‌کند تا تجربه‌ای شایسته IMAX را در خانه به شما ارائه دهد.

ThinQ AI و webOS عملکرد هوشمندی را به‌طور مستقیم ارائه می‌کنند. می‌توانید بسته‌بندی تلویزیون را باز کنید، آن را در جایی که می‌خواهید قرار دهید، و به Wi-Fi خانه‌تان متصل شوید تا فیلم‌ها و نمایش‌های مورد علاقه‌تان را در برنامه‌ها و سرویس‌های محبوب پخش کنید. ال‌جی همچنین از طریق GeForce Now بازی ابری یکپارچه و با کیفیت کنسول را ارائه می‌کند – و برای شروع به کنسول نیز نیازی ندارید.

اساساً، این معاملات بسیار زیاد است. این یکی از بهترین راه هایی است که برای ارتقای سینمای خانگی شما در طول سال دیده ایم. با این قیمت ها نیازی به انتظار برای بلک فرایدی نیست.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/lg-soundbar-tv-deals-october-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *