با باز شدن لیست انتظار، رنج روور الکتریک در افق است

با باز شدن لیست انتظار، رنج روور الکتریک در افق است

همزمان با افتتاح لیست انتظار، لندروور فرآیند آزمایش نمونه اولیه خود را برای اصلاح خودروی الکتریکی جدید خود آغاز کرده است. Range Rover Electric در نظر گرفته شده است که عملکردی قابل مقایسه با Range Rover V8 داشته باشد اما با بی صدا بودن و کارایی همراه با یک موتور الکتریکی. این خودرو دارای معماری ۸۰۰ ولتی است که به آن امکان می دهد در تمام شبکه های شارژ عمومی شارژ شود، که به نوبه خود از انواع ویژگی های لوکس کابین که رنج روورها به آن معروف هستند، پشتیبانی می کند.

مدیر اجرایی مهندسی محصول JLR، توماس مولر، می نویسد: «ما در تلاش هستیم تا آرام ترین و زیباترین رنج روور ساخته شده را ایجاد کنیم. “مواد جادویی که زیربنای موفقیت Range Rover هستند، بدون تغییر باقی می مانند: طراحی جاودانه، کاهش دهنده، کابینی آرام، و قابلیت رفتن به هر کجا – اما اکنون با آلایندگی صفر در اگزوز ارائه می شود.”

“و همانطور که در طول تاریخ تکرار شده است، رنجروور به تعیین استانداردها ادامه خواهد داد. اولین نمونه در نوع خود. یک SUV لوکس الکتریکی که می تواند وعده Range Rover را برآورده کند. یک محصول لوکس جهانی واقعی که هنوز در صنعت دیده نشده است.”

علاقه مندان به اطلاع از آخرین پیشرفت های Range Rover Electric می توانند به لیست انتظار بپیوندند وب سایت رنج روور.


منبع: https://www.slashgear.com/1469696/range-rover-electric-waitlist-opens-rigorous-testing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *