با بهبود جریان‌های ورزش‌های الکترونیکی، نمایش‌های صحنه زنده نیز در حال پیشرفت هستند

ما از روزهای اولیه ورزش‌های الکترونیکی فاصله زیادی داشته‌ایم، جایی که ویدیو نادر بود و گزارش‌های متنی یا صوتی اولیه تنها راه برای دنبال کردن مسابقه از راه دور بود. اکنون، می‌توان در خانه تنظیم کرد و نمایشی را به حرفه‌ای هر برنامه دیگری در تلویزیون زمینی، با بازیگران استعدادهای پخش، کارشناسانی که نمایشنامه‌ها و بخش‌های کمیک بینابینی را توضیح می‌دهند، برای پر کردن زمان از کار افتادگی و انجام تعهدات حامیان مالی – همه با نمایش‌های زنده از سالن‌های LAN یا قطع شده‌اند، ممکن است. مراحل میدانی که رقبا را در هجوم پیروزی شیرین یا شکست عذاب‌آور و دلخراش نشان می‌دهد. با این حال، پیشرفت‌ها در مشاهده از راه دور واقعاً می‌توانند حضور زنده را دلسرد کنند – چرا ساعت‌ها یا روزها را صرف سفر به یک رویداد شخصی کنید، در حالی که می‌توانید تلفن، رایانه شخصی یا تلویزیون خود را در هر کجای دنیا تنظیم کنید؟

واضح است که پاسخ این نیست که تجربه آنلاین را بدتر کنید – بلکه این است که برنامه زنده را با متفاوت کردن معنی‌دار تغییر دهید. این فکری بود که هنگام حضور در مسابقات IEM Katowice Counter-Strike 2 در اوایل فوریه تحت تأثیر قرار گرفتم، جایی که مشخص بود کسانی که شخصاً در این عرصه شرکت می کردند با یک محصول منحصر به فرد پاداش می گرفتند که فراتر از سایر رویدادهای ورزشی الکترونیکی من بود. در گذشته از ESL و رقبای آن شرکت کرده‌ام.

برای متمایز کردن این تجربه زنده، سازمان‌دهنده مسابقات و شرکت تولیدکننده ESL بیشتر از استریم فاصله می‌گیرد تا فضایی برای اسکیت‌ها، تعامل با جمعیت، هدایا و سایر محتواها ایجاد کند. این باعث می‌شود که حضور در صحنه بیشتر به یک تجربه تبدیل شود و آن را از تماشای ساده استریم روی یک صفحه نمایش بزرگ با صدای روشن متمایز می‌کند. اینها اغلب توسط استعدادهای پخش هدایت می شوند، و به طرفداران در عرصه این امکان را می دهند که واقعاً بازیگران را ببینند که معمولاً در غرفه های بازیگران مشرف به سالن نمایش جدا شده اند – و شاید قبل و بعد از بخش در جلسات عکس و امضای بداهه با آنها صحبت کنند، یک امتیاز خوب برای کسانی که بلیط های گران تری در زمین مسابقه دارند.

هر میان‌آهنگی برنده نیست – شرکت‌کنندگان انبوه می‌توانند با جذابیت طبیعی‌شان عرصه را به آتش بکشند یا باعث شوند که بخش‌های امیدوارکننده‌ای به راه بیفتند – اما با چهره‌های آشنا که اغلب در کنار هم هستند، حتی نقاط حامی مالی از سایت‌های تجارت پوست Counter-Strike می‌تواند انحرافات سرگرم‌کننده باشد. .

البته، ESL برای فروش نمایش به این ویژگی‌های اضافی متکی نیست – آنها همچنین از صفحه‌نمایش‌ها و بلندگوهای پرحجمی استفاده می‌کنند که باس تکان‌دهنده‌ای تولید می‌کنند، با انفجار بمب در بازی که با انتشار دود یا نقرس نشان داده می‌شود. در حالی که بسیاری از صفحه‌ها جریان را نشان می‌دهند – در حالی که بخش‌های سفارشی در حال انجام نیستند – نمایشگرهای سفارشی با جهت عمودی نیز وجود دارند که آمار بازیکن، پیشرفت زمان توقف و حامیان مالی را نشان می‌دهند، به‌علاوه نوارهای LED بلندی که پیشرفت بمب و تایمرهای خنثی‌سازی را نشان می‌دهند. .

حتی در یک میدان خالی نیز تجربه ای همه جانبه ایجاد می کند، اما به شعارها و فریادهای هزاران هوادار لهستانی و بین المللی که تیم های مورد علاقه خود و بازی های عالی خود را تشویق می کنند، اضافه کنید، و تجربه ای خواهید داشت که حتی فراتر از ورزش های زنده و به قلمرو ورزش های زنده می رود. تئاتر


با بهبود جریان‌های ورزش‌های الکترونیکی، نمایش‌های صحنه زنده نیز در حال پیشرفت هستند
این بخش دارای دو بازیگر Counter-Strike بود که از دو نفر از مخاطبان می خواستند ارزش کل پنج پوسته Counter-Strike را حدس بزنند. اگر کنجکاو هستید، پاسخ حدود ۱۷۰۰ دلار بود که نزدیک‌ترین حدس‌زن برای مشکلاتش ۵۰۰ دلار برنده شد. بخش‌های تکرارشونده دیگر شامل «تحویل» بسته‌ها به کسانی که بهترین نشانه‌ها را داشتند توسط استعدادهای لباس DHL و نمایش درام تماس و پاسخ توسط طرفداران کلاه مرغی بود. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

این بدان معنا نیست که بینندگان استریم نیز فرصت را از دست می دهند. واضح است که اشتهای زیادی برای ایده‌های بدیع در زمان پر کردن زمان وجود دارد، با مصاحبه‌های ساده‌دلانه و صحنه‌های کمدی کامل که زمان نمایش را به اشتراک می‌گذارند با خلاصه‌های تخصصی بازی‌های گذشته و تجزیه و تحلیل آماری مسابقات آتی. این بخش‌های از پیش ضبط‌شده نقش حیاتی ایفا می‌کنند، و به طور یکسان استعدادها و گروه تولید را آزاد می‌کنند تا به جای پر کردن زمان بی‌پایان، بین مسابقات استراحت کنند، و شکی نیست که داشتن این نوع محتوای سفارشی، ارقام مشاهده را در مقابل صفحه بارگیری نیز بهبود می‌بخشد.

باز هم، همه بخش‌ها غافلگیرکننده نیستند، اما موارد کمتری نسبت به زمانی که تولیدات ورزش‌های الکترونیکی نیم دهه پیش شروع به فرو بردن انگشتان پا با این نوع محتوا در آب کردند، وجود دارد – و چند اسکیت در نهایت به یاد ماندنی تر از مسابقات واقعی هستند که رزرو می کنند.

اجرای تمامی این تولیدات نیازمند کار زیادی است. مرحله فیزیکی در حال راه‌اندازی است، حتی زمانی که مراحل گروهی مسابقات چند هفته زودتر برگزار می‌شود، با مجموعه‌ای از دوره‌های خشک قبل از هر تولید زنده برای اطمینان از اینکه نمایشگرها، دوربین‌ها، میکروفون‌ها، رابط‌ها، افکت‌ها و موارد دیگر همگی در حال کار هستند. باید. (یکی از تجربیات مورد علاقه من در این مسابقات، گوش دادن به سخنرانی تقلبی یک مدیر تولید بود که در نقش کاپیتان تیم نقش بسته بود و روی صحنه توضیح می داد که چگونه تیم خیالی او موفق شد از یک شکست زودهنگام عقب نشینی کند و مسابقه را به نتیجه برساند. بیش از ۴۰۰۰ کارمند در IEM Katowice مشغول به کار هستند، حتی با توجه به اینکه تورنمنت سرفصل Counter-Strike با یک تورنمنت کوچکتر StarCraft و یک نمایشگاه رایگان برای شرکت کنندگان همراه شده است.

فراتر از درام مسابقات Counter-Strike و StarCraft، دیدن ماشین آلات تولید ورزش های الکترونیکی از نزدیک و شخصی بسیار جذاب است – و من کنجکاو هستم که ببینم آیا برگزار کنندگان مسابقات رقیب رویکرد مشابهی را برای نمایش های زنده خود به عنوان ورزش های الکترونیکی در پیش خواهند گرفت. به تکامل خود ادامه می دهد.

افشا: ایسر انگلستان هزینه پرواز به لهستان و اقامت در کاتوویتس را در طول مدت مسابقات پرداخت کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/as-esports-streams-improve-live-stage-shows-are-evolving-too?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *