با فروش جدید آمازون، ۲۴۹ دلار از مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل تخفیف بگیرید

آمازون امروز برای هر دو مدل مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 به لطف چند کوپن روی صفحه که در صفحات محصولات آنها یافت می شود، یک جفت تخفیف در نظر گرفته است. بسیاری از نوت‌بوک‌ها را می‌توان تا ۱۳ ژانویه تحویل داد، اگرچه برخی مدل‌ها تخمین‌های ارسال را تا اواخر ژانویه به تاخیر انداخته‌اند.

با فروش جدید آمازون، ۲۴۹ دلار از مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل تخفیف بگیریدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی ۱۵ اینچی M2 در دسترس است ۱۰۴۹٫۹۹ دلار در سه رنگ، کاهش از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار. یک کوپن بزرگ روی صفحه به ارزش حدود ۱۵۲ دلار وجود دارد که دومین قیمت برتر را برای شما به ارمغان می آورد، که فقط حدود ۵۰ دلار بالاتر از رکورد پایین قیمت قبلی است که در تعطیلات شاهد بودیم.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

برای فضای ذخیره سازی بیشتر، آمازون مک بوک ایر ۵۱۲ گیگابایتی ۱۵ اینچی M2 را برای آن در نظر گرفته است ۱۲۴۹٫۹۹ دلار در دو رنگ، کاهش از ۱۴۹۹٫۰۰ دلار. برای مشاهده این تخفیف، دوباره باید کوپن روی صفحه را گیره دهید، و این دومین قیمت برتر در مک بوک ایر است.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

با تمام بهترین تخفیف های این هفته در مورد محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در اختصاصی ما همراه باشید معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/09/249-off-15-inch-macbook-air/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *