با قضاوت بر اساس این عکس های لو رفته، به نظر می رسد OnePlus Nord Buds 3 به زودی عرضه می شود

با قضاوت بر اساس این عکس های لو رفته، به نظر می رسد OnePlus Nord Buds 3 به زودی عرضه می شود

را OnePlus Nord Buds 2 بسیاری از ویژگی های صوتی را بدون هزینه زیاد ارائه می دهد و به نظر می رسد نسخه جدید قریب الوقوع است. افشاگر معروف Onleaks می گوید که انتشار Nord Buds 3 قریب الوقوع است و رندرهای CAD مانند تصویر بالا نشان می دهد که طراحی متفاوتی خواهند داشت.

ساقه‌های نسبتاً بزرگ جوانه‌های کنونی در نسل سوم بسیار کوچک‌تر و به‌طور قابل‌توجهی کمتر شبیه جعبه هستند – آنها بیشتر شبیه محصولات برتر این برند هستند. OnePlus Buds Pro 2 – و این باید به این معنی باشد که آنها نیز راحت تر هستند.

ما هنوز لیستی رسمی از مشخصات نداریم، اما Nord Buds 2 دارد Dolby Atmos، که برای جوانه هایی که در حال حاضر می توانید با کمتر از چهل پوند در اینجا در انگلستان بخرید بسیار چشمگیر است. آخرین نسل همچنین دارای درایورهای ۱۴٫۲ میلی متری بزرگ برای صدای مناسب است. این واقعیت که آنها در فروش هستند – قیمت بریتانیا معمولاً ۶۹ پوند است – به شدت نشان می دهد که راه اندازی جوانه های جدید قریب الوقوع است.

چه چیز جدیدی در Nord Buds 3 وجود دارد؟

علاوه بر ساقه‌های نازک‌تر و جعبه‌ای کم‌تر، یک کیس شارژ بازطراحی‌شده نیز وجود دارد – و همانطور که می‌بینید نسبت به نسخه فعلی جعبه‌دارتر است. این قاب همچنین ضد پاشش آب است و دارای رتبه IPX4 است.

مطابق با MySmartPriceمشخصات کلیدی Nord Buds 3 شامل ووفر ۱۰٫۴ میلی متری و توییتر ۶ میلی متری، همان ۴۸ دسی بل ANC در نسخه فعلی و استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. جوانه ها دارای بلوتوث ۵٫۳ با جفت سریع گوگل و اتصال دوگانه خواهند بود. انتظار می رود عمر باتری مانند نسخه فعلی باشد، یعنی ۹ ساعت با ANC خاموش و تا ۳۳ ساعت در هنگام شارژ مجدد از کیس. با روشن بودن ANC، عمر باتری به حدود ۶ ساعت / ۲۲ ساعت کاهش می یابد. درز می گوید که Nord Buds 3 دارای شارژ سریع نیز خواهد بود، با حدود ۱۰ دقیقه شارژ و ۵ ساعت گوش دادن.

هنوز هیچ نشانه ای از قیمت یا تاریخ عرضه وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که RRP شبیه به Nord Buds 2 باشد که با قیمت ۵۹ دلار / ۶۹ پوند یا نسخه اصلی عرضه شد. غنچه های نورد، که با قیمت ۳۹ دلار / ۴۹ پوند عرضه شد. این قیمت مناسبی برای هدفون‌های Dolby Atmos است و اگر نسل سوم پیشرفت‌های صوتی و همچنین طراحی را ارائه می‌دهد، می‌توانند با برخی از این هدفون‌ها عرضه شوند. بهترین جوانه های بودجه می توانید بخرید

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/looks-like-oneplus-nord-buds-3-are-coming-soon-judging-by-these-leaked-photos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *