با قیمت زیر ۱۰۰ دلار، یک زنگ ویدیویی Blink و دو دوربین امنیتی در فضای باز بگیرید

۲۱۴٫۹۷ دلار پس انداز کنید: از ۱ دسامبر، آمازون بسته‌بندی شده است Blink Video Doorbell با دو دوربین امنیتی Blink Outdoor 4 برای قیمت مسخره پایین ۹۹٫۹۹ دلار. این ۶۸٪ تخفیف از هزینه معمول هر سه است.


درست زمانی که فکر کردیم آمازون تمام کارت‌هایش را برای هفته سایبر به ما نشان داده است، یک معامله قاتل دیگر را برای ما رقم زد. ما شاهد صرفه جویی قابل توجهی در محصولات خانه هوشمند Blink بودیم جمعه سیاه و دوشنبه سایبریاما این کیک را می گیرد: برای دو روز آینده، Blink Video Doorbell و دو دوربین امنیتی Blink Outdoor 4 به قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار به فروش می رسند.

به‌عنوان یک معامله فقط اعضا برای مشترکین Prime، همه نمی‌توانند از این معامله استفاده کنند، اما کسانی که می‌توانند خوش شانس هستند. به طور معمول با ارزش ۳۱۴٫۹۶ دلار، می‌توانید زنگ در ویدیویی Blink و دو دوربین امنیتی جدید Blink Outdoor را با قیمت تنها ۹۹٫۹۹ دلار خریداری کنید. این ۶۸٪ در پس انداز و به راحتی است پایین ترین قیمت ما در این بسته نرم افزاری دیده ایم. این چشمک زدن در فضای باز ۴ معمولاً به تنهایی ۱۱۹ دلار است، فقط برای اینکه به شما ایده بدهم که این تخفیف واقعا چقدر است.

با زنگ ویدیو و دو دوربین در فضای باز، می‌توانید تمام قسمت‌های خانه خود را زیر نظر داشته باشید. از برنامه Blink با زنگ ویدیو استفاده کنید تا ببینید چه کسی در خانه شما ظاهر می شود (حتی در شب) و از ارتباط دو طرفه زنده لذت ببرید. سپس دوربین های Outdoor 4 را راه اندازی کنید تا میدان دید وسیع تری داشته باشید و به لطف تشخیص حرکت دو منطقه ای از هر اقدامی که در اطراف خانه شما رخ می دهد آگاه شوید. این امر به ویژه هنگامی که برای مدت طولانی از خانه خود دور هستید یا زمانی که شب ها با صداهای عجیب و غریب از خواب بیدار می شوید مفید است. اندکی آرامش می تواند راه درازی را به ارمغان بیاورد.

شما یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان از طرح اشتراک Blink دریافت خواهید کرد و می توانید رویدادها را در فضای ابری ذخیره کنید، اما اگر نمی خواهید به پرداخت ماهانه ادامه دهید، می توانید کلیپ های خود را به صورت محلی با ماژول Sync 2 و درایو USB (فروش جداگانه).

موضوعات
صفحه اصلی


منبع: https://mashable.com/article/dec-1-blink-video-doorbell-bundle-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *