با لپ تاپ Acer Swift Go 16 با قیمت کمتر از ۵۵۰ دلار سبک تر شوید

۳۱% پس انداز: سبک وزن Acer Swift Go 16 (Intel Core i5-1335U، ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD) فقط ۵۴۹٫۹۹ دلار است که از ۷۹۹٫۹۹ دلار در آمازون کمتر است. این یک پس انداز ۲۵۰ دلاری است.


ما در بزرگسالی با چیزهای سنگین زیادی سر و کار داریم. متأسفانه، برخی از چیزهای سنگین اجتناب ناپذیر است. اما بخشی از آن در کنترل ماست. اگر سال‌هاست که به دنبال یک لپ‌تاپ سنگین می‌گردید، با این پیشنهاد در یک مدل سبک وزن کمی استراحت کنید.

از ۲۱ نوامبر، لپ تاپ ۱۶ اینچی Acer Swift Go فقط ۵۴۹٫۹۹ دلار در آمازون است که از قیمت معمولی آن ۷۹۹٫۹۹ دلار کمتر است. این یک پس انداز ۲۵۰ دلاری است. در حالی که اوایل خود ایسر فروش جمعه سیاه قبلاً سقوط کرده اند این مدل هنوز با قیمت تمام شده در حال معاشرت است، که باعث می شود معامله در آمازون بسیار رضایت بخش تر باشد.

Acer Swift Go 16 با وزن کمی بیش از ۳٫۵ پوند، کمی بیش از نیم اینچ ضخامت دارد. خوشبختانه، هنوز هم فضای کافی برای دو پورت USB-C، دو پورت USB 3.2 Gen 1، یک درگاه HDMI و یک اسلات MicroSD وجود دارد. نشریه خواهر ما PCMag (متعلق به ناشر Mashable زیف دیویس) به Acer Swift Go 16 امتیاز عالی در خود داد. بررسی لپ تاپ. ویژگی های برجسته شامل صفحه نمایش و ساختار فلزی محکم است که اگر لپ تاپ شما در یک کیف یا کوله پشتی قرار بگیرد همیشه مفید است.

Acer Swift Go 16 دارای پردازنده Intel Core i5-1335U، نسل سیزدهم فعلی است. همچنین دارای ۸ گیگابایت رم است که برای چندوظیفه ای ایده آل است. صفحه نمایش ۱۶ اینچی از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ استفاده می کند و Wi-Fi Wi-Fi 6E AX211 اینتل از Wi-Fi با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این مدل همچنین دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه است که تایپ در شرایط کم نور را برای چشم بسیار آسان می کند.

اگر به دنبال یک لپ تاپ قابل حمل و سبک تر برای کارهای روزمره خود هستید، Acer Swift Go 16 برای این کار آماده است و در حال حاضر با قیمتی پایین به فروش می رسد.


منبع: https://mashable.com/article/nov-21-acer-swift-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *