با مایکروسافت سرفیس پرو ۹ با کمتر از ۸۰۰ دلار قابل حمل باشید

۳۰۰ دلار پس انداز کنید: از ۱۵ نوامبر، مایکروسافت سرفیس پرو ۹ فقط ۷۹۹٫۹۹ دلار در آمازون است که از ۱۰۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این یک پس انداز ۲۷ درصدی است.


با تشکر برای برخی عالی معاملات جمعه سیاه که قبلاً کاهش یافته است، احتمالاً در اوایل سال جاری لیست خرید خود را بررسی می کنید. اما اگر برای خرید از صفحه نمایش جمع و جور گوشی هوشمند خود مشکل دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که تنظیمات بهتری را انتخاب کنید که نه تنها شامل یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی است، بلکه در یک لحظه از تبلت به لپ تاپ تبدیل می شود.

از ۱۵ نوامبر، امتیاز را بگیرید مایکروسافت سرفیس پرو ۹ فقط ۷۹۹٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد که از قیمت معمول ۱۰۹۹٫۹۹ دلار کمتر است. این یک پس انداز ۳۰۰ دلاری و قیمتی است که با آن مطابقت دارد پایین ترین زمان در آمازون راه های رنگی Forest یا Graphite را برای امتیاز دادن به این امتیاز عالی انتخاب کنید.

این مدل از سرفیس پرو ۹ مایکروسافت از پردازنده اینتل Evo i5، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی تعادل رنگ را متناسب با محیط فعلی شما تنظیم می کند و با یک بار شارژ تا ۱۹ ساعت عمر باتری خواهید داشت. این مشخصات، این دستگاه را به یک دستگاه عالی برای یک دفتر کار قابل حمل تبدیل می‌کند یا اگر برای تعطیلات به خارج از شهر می‌روید، متصل بمانید.

مایکروسافت سرفیس پرو ۹ دارای پایه پایه داخلی است تا بتوانید صفحه نمایش را برای استفاده از آن به عنوان لپ تاپ یا نمایش استریم تنظیم کنید. لازم به ذکر است که صفحه کلید Surface Pro Signature با Slim Pen 2 به طور جداگانه فروخته می شود، که اگر قصد استفاده از آن را به عنوان لپ تاپ دارید، می خواهید آن را بگیرید.

بازگشت به پایین ترین قیمت خود در آمازون با ۷۹۹٫۹۹ دلار مایکروسافت سرفیس پرو ۹ می تواند تجربه خرید تعطیلات شما را بسیار زیباتر کند و یک ایستگاه کاری قابل حمل برای سال ۲۰۲۴ به شما بدهد.


منبع: https://mashable.com/article/nov-15-microsoft-surface-pro-9-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *