با هاستینگر در WordCamp Asia 2024 آشنا شوید

سه شنبه ۱۳ فوریه ۲۰۲۴

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدپچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شد

برای علاقه مندان به وردپرس، به ویژه آنهایی که در آسیا هستند، آغاز سال یک دوره هیجان انگیز است – زمان WordCamp Asia است! این رویداد امسال از ۷ تا ۹ مارس در تایپه، تایوان برگزار می شود.

WordCamp یک کنفرانس پر جنب و جوش است که به سیستم مدیریت محتوای منبع باز مورد علاقه جهان، وردپرس اختصاص داده شده است. مبتدیان، توسعه دهندگان باتجربه، کارآفرینان و همه افراد در این بین گرد هم می آیند تا یاد بگیرند، شبکه سازی کنند و در آینده وردپرس مشارکت کنند. به آن به عنوان دیگ ذوب ایده‌ها، تجربیات و الهام‌بخشی فکر کنید که با قدرت تلاش جامعه تغذیه می‌شود.

WordCamp Asia 2023 اولین نمایشگاه در منطقه بود. در این رویداد برقی ۱۲۹۹ نفر در سراسر جهان شرکت کردند و بیش از ۳۰۰۰ نفر پخش زنده را تماشا کردند. امسال، انتظار می‌رود که حدود ۲۰۰۰ نفر در WordCamp آسیا ۲۰۲۴ شرکت کنند. بیش از ۵۰ سخنران سخنرانی‌های روشنگرانه، بحث‌های تعاملی و کارگاه‌های آموزشی در مورد همه موارد وردپرس ارائه خواهند کرد.

و البته، هاستینگر را درست در قلب اکشن پیدا خواهید کرد. ما آنجا خواهیم بود تا با شما ارتباط برقرار کنیم و اشتیاق خود را برای وردپرس به اشتراک بگذاریم.

ما از حضور در WordCamp Asia 2024 به عنوان حامی مالی Jade Mountain هیجان زده هستیم. Domantas Gudeliauskas، مدیر بازاریابی وردپرس ما می گوید: «این تعهد ماست که به جامعه وردپرس کمک کنیم. بیش از ۶۰ درصد از وب‌سایت‌هایی که با ما میزبانی می‌شوند مبتنی بر وردپرس هستند، بنابراین حمایت از جامعه‌ای که ستون فقرات این پروژه منبع باز را تشکیل می‌دهد برای ما مهم است.

Domantas همچنین تاکید می کند که هاستینگر در WordCamp شرکت می کند زیرا ما مشتاق هستیم که با مشتریان خود به صورت حضوری ملاقات و ارتباط برقرار کنیم. با جمع آوری بازخورد و بینش مستقیم از آنها، می توانیم بهترین تجربه میزبانی ممکن را ارائه دهیم.

Saulius Lazaravičius، رئیس محصول ما، این احساس را تکرار می کند. “من قویا معتقدم که موفقیت محصولات ما از دو اصل هاستینگر شروع می شود – وسواس مشتری و سوگیری نسبت به اقدام. هر WordCamp که ما در آن شرکت می کنیم فرصتی است برای یادگیری از مشتریان خود به صورت حضوری. به این ترتیب، محصولات ما می توانند به طور مداوم تکامل یابند. در کنار آنها، که توسط نیازها و آرزوهای آنها تغذیه می شود.”

بنابراین، اگر در وردکمپ آسیایی امسال شرکت می‌کنید، از شما دعوت می‌کنیم که در غرفه پر جنب و جوش ما به رنگ سیاه و بنفش حرکت کنید. می‌توانید با ما چت کنید، با کارشناسان ما مشورت کنید، سؤالات مهمی بپرسید و کشف کنید که چگونه راه‌حل‌های هاستینگر می‌تواند رویاهای آنلاین شما را به جلو هدایت کند. اعضای تیم ما از بخش‌های مختلف، از جمله محصول، موفقیت مشتری، و بازاریابی در آنجا حضور خواهند داشت، بنابراین با خیال راحت با افراد مرتبط با درخواست خود گپ بزنید.

تنظیمات حریم خصوصی Venmo را باید در اسرع وقت بررسی کنیدتنظیمات حریم خصوصی Venmo را باید در اسرع وقت بررسی کنید

محصولات ما مانند hPanel کاربرپسند را به طور مستقیم تجربه کنید و از نقشه راه ما دیدن کنید تا آخرین ویژگی‌هایی را که به کار گرفته‌ایم و ویژگی‌هایی که به زودی در اختیار شما قرار خواهند گرفت، ببینید. همچنین می‌توانید از داستان‌های موفقیت واقعی که توسط مشتریان ما به اشتراک گذاشته شده است، الهام بگیرید. سفرهای آنها گواهی بر قدرت پلت فرم ما و جامعه آن است.

اما این همه ماجرا نیست. جاستینا بوچینسکایته، رهبر کمپین خلاق ما، شما را تشویق می‌کند که از غرفه ما دیدن کنید تا مقداری تکه‌های پر جنب و جوش را به خانه بیاورید. “در ادامه آخرین WordCamp های خود، کالاهای انحصاری و پایدار را به ارمغان می آوریم که عشق به وردپرس را جشن می گیرد. همچنین، فرصت شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز ما برای جوایز شگفت انگیز را از دست ندهید که سفر آنلاین شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد.”

برای یافتن غرفه ما، نقشه زیر را بررسی کنید! ما در گوشه ای از طبقه دوم سالن حامیان مالی، درست روبروی Omnisend قرار خواهیم گرفت.

سهم ما در وردپرس

حمایت مالی از WordCamp Asia 2024 راه ما برای نشان دادن حمایت است، اما تعهد ما فراتر از حمایت مالی است. اعضای تیم ما از طریق داوطلبانه و مشارکت در پروژه های کلیدی، فعالانه با جامعه وردپرس درگیر می شوند.

داوطلبانه با اشتیاق

امسال دو نفر از اعضای تیم ما تخصص خود را به صورت داوطلبانه به وردپرس اختصاص می دهند.

Leonardus Nugraha، متخصص محتوای وردپرس ما، به عنوان یک عکاس به تیم AV بازخواهد گشت. او می‌گوید: “سال گذشته اولین بار بود که داوطلب شدم و در یک WordCamp شرکت کردم. واقعاً یک تجربه شگفت‌انگیز بود برای همکاری و ارتباط با وردپرس‌سازان دیگر و کمک به این رویداد.”

لئو ارزش یادگیری در جامعه وردپرس را برجسته می کند و قصد دارد در روزهای کنفرانس مشارکت بیشتری داشته باشد. او گفت: “امسال، من مشتاق همکاری با افراد جدید بیشتری هستم. سعی خواهم کرد تعادلی بین یادگیری از دیگران در تیم داوطلب و همچنین کنفرانس به طور کلی، و ایجاد ارتباطات بیشتر در جامعه وردپرس پیدا کنم.” توضیح می دهد.

اما یانگ، رئیس محتوای ما به او ملحق می شود. اما در تیم AV نیز داوطلب خواهد شد و دوباره نقش خود را در WordCamp Asia 2023 به عنوان مصاحبه کننده بازی خواهد کرد.

مشارکت در پروژه منبع باز

علاوه بر داوطلب شدن، لئو و اما همچنین به Contributor Day می‌پیوندند – یک روز اختصاصی در طول WordCamps که در آن مشارکت‌کنندگان در سراسر تیم‌ها با هم روی یک پروژه کار می‌کنند.

“روز مشارکت‌کننده یکی از بخش‌های مورد علاقه من در WordCamp است. من معمولاً سعی می‌کنم در روزهای کنفرانس داوطلب شوم و در روز مشارکت‌کننده مشارکت کنم. دوست دارم در چندین میز ثبت‌نام کنم و سپس به میزهایی بپیوندم که قبلاً در آن نرفته‌ام.” اما می گوید.

برای اما، انرژی مشترک و ارتباطات ایجاد شده در این رویداد بسیار ارزشمند است. “بیشتر از همه منتظر این همکاری هستم زیرا حضوری خواهد بود. بالاخره می توانید افرادی را که معمولاً با آنها آنلاین صحبت می کنید ببینید و با آنها صحبت کنید. در مدت زمان کمی کارهای بیشتری انجام می دهید. انرژی زیاد است و این فقط سرگرم کننده است،” او توضیح می دهد.

لئو با اما در مورد هیجان پیوستن به Contributor Day موافق است. همچنین، امسال برای او هیجان‌انگیزتر خواهد بود، زیرا او برای اولین بار می‌تواند به طور مشترک رهبری جدول مستندات را بر عهده بگیرد.

بازنشانی بازی خطای سگا و یوکو تارو در موبایل پس از کمتر از یک سال خاموش می شودبازنشانی بازی خطای سگا و یوکو تارو در موبایل پس از کمتر از یک سال خاموش می شود

نه تنها اما و لئو، سایر اعضای تیم هاستینگر نیز به روز مشارکت کننده خواهند پیوست. برخی به جداولی که مستقیماً با کارشان مرتبط است می پیوندند. CMO ما، کریستینا استریمایته، به جدول بازاریابی خواهد پیوست و مدیر تجربه مشتری ما، ریچارداس کودیرکا، به جدول پشتیبانی کمک خواهد کرد. برخی از آنها بین جداول حرکت می کنند تا دیدگاه گسترده تری در مورد وردپرس داشته باشند. به عنوان مثال، اما زمان خود را بین بازاریابی و اسناد تقسیم می کند.

علاوه بر پیوستن به روز مشارکت‌کننده، یکی از اعضای تیم ما نیز توسعه مداوم وردپرس را رهبری می‌کند. لئو در حال حاضر در تیم انتشار وردپرس ۶٫۵ به عنوان یکی از رهبران Docs شرکت می کند. وظیفه او اطمینان از مستندات روان برای نسخه آینده است. این نسخه در مرحله توسعه در طول WordCamp Asia 2024 خواهد بود.

سازماندهی WordCamp اروپا تورینو ۲۰۲۴

با نگاهی فراتر از WordCamp آسیا، اما و Marco Chiesi، رئیس وردپرس ما، همچنین در سازماندهی WordCamp پرچمدار بعدی – WordCamp Europe 2024 در تورینو، ایتالیا شرکت می کنند.

اما در تیم محتوا شرکت می کند. او می‌گوید: «در حال حاضر، ما تقریباً ۵۰۰ متقاضی سخنران را پشت سر می‌گذاریم و فرآیند بررسی را آغاز می‌کنیم».

در همین حال، مارکو در تیم محلی است و از دانش خود در مورد شهر و کشور استفاده می کند. او مسئول تامین حمایت از نهادهای محلی مانند شهرداری است.

می‌گوید: “ممکن است کمی پارادوکس به نظر برسد، زیرا من در ۶۰۰ کیلومتری تورینو زندگی می‌کنم در حالی که سایر اعضای تیم در آنجا یا در نزدیکی آن زندگی می‌کنند. با این حال، ما جلسات هفتگی تیم داریم و لیست کارها و پیشرفت را به اشتراک می‌گذاریم.” مارکو

از WordCamp Asia 2024 لذت ببرید، از تایوان لذت ببرید

بنابراین، آیا آماده پیوستن به جشن‌های WordCamp آسیا هستید؟ از وب سایت رسمی WordCamp Asia 2024 دیدن کنید تا بلیط های خود را دریافت کنید، برنامه را بررسی کنید و در مورد برنامه های ویزا اطلاعات کسب کنید.

درست مانند شعار آن، “تجلیل از وردپرس، آسیا را تجربه کنید”، برگزارکنندگان با ارائه اطلاعات پشتیبانی مختلف در وب سایت، راه بیشتری را طی می کنند. صفحات اختصاصی برای غذاهای محلی، گزینه های هتل، برنامه های مفید، تورهای رایگان در تایپه، و فهرست اتاق های نماز مسلمانان وجود دارد. آنها حتی یک صفحه ویژه برای چای حباب دوست داشتنی ایجاد کردند!

برای برنامه، نسخه فعلی هنوز در معرض تغییر است. زمانی که به طور کامل تایید شد، اعلامیه ای منتشر خواهد شد، پس در روزهای آینده آن را زیر نظر داشته باشید.

مشابه همه WordCamp های پرچمدار، تعداد انگشت شماری از رویدادهای جانبی وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید. این رویدادها فرصت‌های خوبی برای ایجاد شبکه و سرگرمی با دوستان علاقه‌مند به وردپرس هستند. تیم ما دوست دارد چندین رویداد را دور بزند، زیرا معمولاً چند رویداد یا مهمانی به طور همزمان اتفاق می افتد.

ما مشتاقانه منتظر دیدار همه شما در تایپه هستیم! در گفتن سلام تردید نکنید و بیایید با هم اکوسیستم وردپرس را بررسی کنیم.

نویسنده

نادیا مایا آردیانی

مایا یک نویسنده محتوا و مشارکت کننده وردپرس است. با سال‌ها تجربه روزنامه‌نگاری تحت کمربند، اهداف اصلی او کمک به مردم برای درک فرآیندهای پیچیده به روشی ساده‌تر و گفتن داستان‌های افرادی است که به لطف فناوری پیشرفت می‌کنند. وقتی او نمی نویسد، می توانید او را در حال تماشای فیلم های علمی تخیلی در حالی که رامن می خورد پیدا کنید. او را در لینکدین دنبال کنید.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/wordcamp-asia-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *