با وجود موفقیت Fallout TV، سریال Elder Scrolls بعید به نظر می رسد

با وجود استقبال بسیار مثبت از اقتباس Fallout آمازون تا کنون، بعید به نظر می رسد که سایر ویژگی های Bethesda با همین رفتار مواجه شوند. حداقل، نه در ساعت تاد هاوارد.

در خلال نمایش Fallout در لس آنجلس، IGN از هاوارد – که به عنوان تهیه کننده اجرایی در مجموعه Fallout خدمت می کرد – پرسید که آیا طرفداران می توانند انتظار اقتباس های تلویزیونی از دیگر فرنچایزهای Bethesda مانند Elder Scrolls را داشته باشند. اما، در حال حاضر، به نظر محتمل نیست.

هاوارد به این نشریه گفت: “هیچ چیزی در کار نیست.”

تریلر سریال Fallout. در یوتیوب تماشا کنید

در همین حال تأمل در اقتباس تازه منتشر شده Falloutهاوارد اعتراف کرد: “هیچ وقت نمی دانی که کسی می خواهد کلیک کند یا خیر. اما من فکر می کنم این واقعاً از “ما فکر می کنیم همه چیز برای انجام یک کار با کیفیت بالا هماهنگ است” بیرون آمد. این اجباری نبود. این یک نوع رابطه طبیعی بود و “هی، این واقعا جالب به نظر می رسد”. برخلاف “ما باید نمایشی داشته باشیم”، درست است؟

اگرچه این ممکن است برای برخی از طرفداران Elder Scrolls یا Starfield ناامید کننده باشد، اما شایان ذکر است که هاوارد قبلاً به اقتباس Fallout نه گفته بود. پس هرگز نگو هرگز.

در مورد Fallout، این سریال اوایل این هفته به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای دریافت کرد، با این خبر که کمیسیون فیلم کالیفرنیا ۱۵۲ میلیون دلار مشوق مالیاتی به تعدادی از برنامه‌های تلویزیونی اعطا کرده است. آ فصل دوم Fallout در این لیست قرار گرفت.

برای اطلاعات بیشتر، حتما بررسی کنید نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی Fallout از Eurogamer، جایی که Graeme Virtue نمایش را “یک شگفتی دوست داشتنی، اگر خون پاشیده باشد” نامید. ما به نمایش چهار ستاره از پنج ستاره اهدا کردیم.

با وجود موفقیت Fallout TV، سریال Elder Scrolls بعید به نظر می رسد

Fallout را به صورت رایگان در Prime Video تماشا کنید

آزمایشی رایگان ۳۰ روزه Amazon Prime خود را شروع کنید و به هزاران فیلم و نمایش تلویزیونی از جمله سری Fallout در Prime Video دسترسی پیدا کنید. اعضای Prime همچنین به Prime Gaming، معاملات انحصاری، تحویل رایگان و موارد دیگر دسترسی دارند! پس از پایان دوره آزمایشی، ماهانه ۸٫۹۹ پوند هزینه خواهد داشت، یا می‌توانید در طول دوره آزمایشی رایگان خود را لغو کنید تا از پرداخت چیزی اجتناب کنید.

اکنون در Prime ثبت نام کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/despite-fallout-tv-success-an-elder-scrolls-series-seems-unlikely?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *