با پرداخت دو هزار دلار، برد تسلا مدل Y خود را افزایش دهید!

تسلا به تازگی قابلیتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا در ازای پرداخت وجه، برد اتومبیل خود را افزایش دهند. امکان افزایش برد تسلا مدل Y با پرداخت ۱۵۰۰ الی دو هزار دلار وجود دارد. مالکان می‌توانند با استفاده از این قابلیت ۴۰ تا ۶۰ مایل به برد اتومبیل خود اضافه کنند.

به گفته ایلان ماسک، این قابلیت برای تسلا مدل Y استاندارد فعال می‌شود و آن را تا حد مدت دوربرد یا (Long Range) ارتقا می‌دهد. ایلان ماسک این خبر را در شبکه اجتماعی X عنوان کرد. تولید تسلا مدل Y استاندارد اخیرا متوقف شده است اما مالکان آن می‌توانند با پرداخت ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار، اتومبیل خود را به تیپ دوربرد ارتقا دهند. برد تیپ استاندارد مدل Y معادل ۴۱۸ کیلومتر است که با فعال‌سازی قابلیت جدید تسلا، ۶۴ تا ۹۷ کیلومتر به برد این خودرو اضافه خواهد شد. تسلا هم‌اکنون در حال کار بر روی تاییدیه‌های نظارتی است تا این قابلیت را هرچه سریع‌تر فعال کند.

افزایش برد تسلا مدل Y و احتمال اعتراض مشتریان

قیمت تسلا مدل Y استاندارد در ماه آوریل و بدون احتساب اعتبار مالیاتی فدرال، ۴۴۹۹۰ دلار بود. پس از حذف این خودرو، نسخه دوربرد با همین قیمت جایگزین آن شد. همان‌طور که اندکی قبل اشاره کردیم، برد نسخه استاندارد ۴۱۸ کیلومتر است. نسخه دوربرد نیز ۵۱۵ کیلومتر برد دارد که با پرداخت وجه اضافه، می‌توان به این برد دست یافت. این مساله ممکن است موجب اعتراض خریداران تسلا شود، چرا که این شرکت از آن‌ها می‌خواهد برای قابلیتی مشابه در خودرویی با قیمت یکسان، پول بیشتری پرداخت کنند. تسلا برای کاهش فشارهای اجتماعی از سوی خریداران، محدوده برد بیشتر را برای ساکنین کالیفرنیا که از آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها فرار می‌کنند، به صورت رایگان فعال کرده است.

با پرداخت دو هزار دلار، برد تسلا مدل Y خود را افزایش دهید!

تسلا مدل Y در حال حاضر ارزان‌ترین محصول در سبد شرکت خودروسازی ایلان ماسک به حساب می‌آید. تولید این خودرو از سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شده است. تسلا طی سالیان اخیر به طور منظم این خودرو را مورد تغییر و به‌روزرسانی قرار داده است.


منبع: https://digiato.com/car-news/increase-range-of-tesla-model-y-by-purchasing-new-feature

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *