با کمتر از ۱۵۰ پوند به تمام زبان های Rosetta Stone مادام العمر دسترسی پیدا کنید

TL;DR: اشتراک مادام العمر در روزتا استون (همه زبانها) به قیمت ۱۴۹٫۷۶ پوند به فروش می رسد که ۵۲٪ در لیست قیمت صرفه جویی می کند.


توانایی برقراری ارتباط به چند زبان چیزی بیش از یک مهارت است. این یک دارایی ارزشمند با مزایای گسترده است. و این معامله دسترسی همه‌زبانه به Rosetta Stone مادام العمر به شما امکان می‌دهد به تمام ۲۵ زبان فقط با ۱۴۹.۷۶ پوند دسترسی داشته باشید.

یادگیری یک زبان جدید با مزایایی مانند امکان برقراری ارتباط با دیگران در سفر و موارد دیگر همراه است. با توجه به انتشارات و ارزیابی دانشگاه کمبریج، یادگیری یک زبان جدید در مراحل بعدی زندگی “روشی قدرتمند برای تمرین مغز است” تا حدی به این دلیل که “ارتباطات جدیدی در مغز ایجاد می کنید و پیوندهای سیستم عصبی را تقویت می کنید.”

سنگ روزتا برای نزدیک به ۳۰ سال پیشرو در یادگیری زبان بوده و توسط نام هایی مانند ناسا و کالوین کلاین استفاده شده است. روزتا به شما کمک می کند تا درک خود را از هر زبان از طریق خواندن، نوشتن و صحبت کردن توسعه دهید. این کار را از طریق نرم‌افزار تعاملی و TruAccent، فناوری تشخیص گفتار آن انجام می‌دهد که کلماتی را که می‌گویید تجزیه و تحلیل می‌کند تا تلفظ شما را کامل کند.

شما شروع به تطبیق کلمات با تصاویر و مهارت های اساسی مکالمه در مورد چیزهایی مانند خرید، سفارش در رستوران و موارد دیگر خواهید کرد. سپس می‌توانید موضوعات پیچیده‌تری مانند اشتراک‌گذاری نظرات و بحث در مورد فرهنگ پاپ را ارتقا دهید، که می‌تواند هنگام سفر به خارج از کشور مفید باشد.

این نرم افزار بر روی انواع مختلف دستگاه ها از جمله رایانه های شخصی، مک، تبلت و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. با این حال، مشتریان در هر زمان تنها می توانند به یک زبان دسترسی داشته باشند، اما می توانند در هر زمان بین آنها جابجا شوند.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

این نرم افزار محبوب یادگیری زبان می تواند به شما در ایجاد تسلط و اعتماد به نفس در انتخاب ۲۵ زبان کمک کند. اگر می خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید، این می تواند زمان خوبی برای شروع باشد.

یک اشتراک مادام العمر دریافت کنید ۲۵ زبان روزتا استون برای ۱۴۹٫۷۶ پوند.


منبع: https://mashable.com/uk/deals/rosetta-stone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *