با کمتر از ۱۶۰ پوند به Rosetta Stone و StackSkills مادام العمر دسترسی پیدا کنید

TL;DR: این بسته اشتراک نامحدود مادام العمر (با Rosetta Stone) به قیمت ۱۵۵٫۶۷ پوند به فروش می رسد که ۷۴ درصد در قیمت فهرست صرفه جویی می کند.


این معامله به شما امکان دسترسی به دو نام بزرگ در زمینه یادگیری را می دهد: Rosetta Stone و StackSkills. به تمام این پلتفرم هایی که مادام العمر ارائه می دهند دسترسی داشته باشید.

روش آموزش شهودی و فراگیر Rosetta Stone برای کمک به شما در شروع خواندن، نوشتن و صحبت کردن به یک زبان جدید طراحی شده است. شما با تطبیق کلمات با تصاویر شروع خواهید کرد، درست مانند زمانی که زبان مادری خود را در کودکی یاد گرفتید. سپس به سراغ درس های تعاملی می روید که در آن فناوری تشخیص گفتار برای ارزیابی و بهبود لهجه شما با بازخورد فوری کار می کند.

با استفاده از Rosetta Stone که به مدت ۲۷ سال توسط سازمان‌های برتر مانند ناسا مورد اعتماد است، می‌توانید تا ۲۴ زبان (یکی در یک زمان) را با نرم‌افزار تعاملی برنده جایزه و فناوری تشخیص گفتار اختصاصی آن که کلماتی را که می‌گویید ۱۰۰ بار تجزیه و تحلیل می‌کند، یاد بگیرید. در هر ثانیه

این بسته شامل دسترسی مادام العمر به دوره های آنلاین نامحدود در StackSkills است. چه بخواهید یک ترفیع کسب کنید، چه تغییر شغلی ایجاد کنید، یا برای به دست آوردن مقداری پول اضافی تلاش کنید، StackSkills برای ارائه دوره‌های آنلاین جذاب با مهارت‌های امروزی طراحی شده است.

به مبتدیان ارائه می دهد دوره های پیشرفته در فناوری اطلاعات، توسعه، طراحی گرافیک، امور مالی، تجارت، بازاریابی و موارد دیگر. StackSkills دارای مدرسان نخبه و با رتبه بالا است که در زمینه های خود متخصص هستند و مشتاق به اشتراک گذاری آموخته ها بر اساس موفقیت ها و شکست های دست اول هستند.

این دوتایی پویا را دریافت کنید که سال‌های آینده شما را در یادگیری و رشد نگه می‌دارد. بسته آموزشی مادام العمر نامحدود را سفارش دهید Rosetta Stone و StackSkills فقط با ۱۵۵٫۶۷ پوند.

موضوعات
مشاغل

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/best-rosetta-stone-stackskills-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *