با ۲۵ درصد تخفیف در بسته Kindle Scribe Essentials، اهداف مطالعه ۲۰۲۴ خود را آغاز کنید.

۲۵% پس انداز: دریافت کنید بسته نرم افزاری Kindle Scribe Essentials – که شامل یک کیندل اسکریب ۶۴ گیگابایتی، قلم پرمیوم، روکش پارچه ای و آداپتور برق است – فقط ۳۷۴٫۹۷ دلار در آمازون که از قیمت معمولی آن ۴۹۹٫۹۷ دلار کمتر است. این یک پس انداز ۱۲۵ دلاری است.


بسته Kindle Scribe Essentials (64 گیگابایت)

۳۷۴٫۹۷ دلار در آمازون (۱۲۵ دلار صرفه جویی کنید)



در حالی که تنها چند هفته تا سال ۲۰۲۴ باقی مانده است، زمان آن است که اهداف کتابخوانی سال آینده را در نظر بگیریم. چه در سال ۲۰۲۳ ۱۰۰ کتاب بخوانید یا حتی یک کتاب، به زودی شروع جدیدی خواهید داشت. زمان بسیار خوبی است که با گرفتن یک بسته کیندل ممتاز با تخفیف بزرگ، انگیزه بیشتری به خود هدیه دهید (و راهی آسان برای حمل همزمان تعداد زیادی کتاب با خود).

از ۱۴ دسامبر، بسته نرم افزاری Kindle Scribe Essentials فقط ۳۷۴٫۹۷ دلار در آمازون است که از ۴۹۹٫۹۷ دلار کاهش یافته است و ۱۲۵ دلار پس انداز می کند. ۲۵ درصد تخفیف داره این بسته شامل یک Kindle Scribe (64 گیگابایت)، یک قلم پرمیوم، یک روکش پارچه ای با اتصال مغناطیسی و یک آداپتور برق است. برای پوشش مغناطیسی بین رنگ های جین، رز یا مشکی انتخاب کنید.

اگر در حین مطالعه یادداشت برداری می کنید، Kindle Scribe می تواند فقط یک کتابخوان الکترونیکی برای شما باشد. به لطف قلم پریمیوم موجود در بسته، می‌توانید هنگام خواندن کتاب‌های دیجیتال یا فایل‌های PDF وارد شده، یادداشت برداری کنید. Kindle Scribe همچنین دارای طولانی ترین عمر باتری در خانواده Kindle است که به معنی ماه ها خواندن با یک بار شارژ است.

Kindle Scribe خود دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی با نور جلو است که بزرگترین در بین کیندل ها است. صفحه نمایش بدون تابش نور نیز باعث می شود دید راحت تری داشته باشید.

بازی خواندن و نوشتن خود را در سال ۲۰۲۴ با قیمت بسیار عالی ارتقا دهید بسته نرم افزاری Kindle Scribe Essentials.

موضوعات
آمازون
کتاب ها


منبع: https://mashable.com/article/dec-14-kindle-scribe-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *