با Apple Vision Pro نمی توانید از ماوس بلوتوث استفاده کنید

اپل یک محصول جدید منتشر کرد برای Vision Pro در جمعه شب، و روشن می کند که کدام لوازم جانبی با هدست کار می کنند – و نمی خواهند. در حالی که اپل می گوید با “اکثر” صفحه کلیدهای بلوتوث، از جمله خود و سایر سازندگان سازگار است، ویژن پرو از ماوس های بلوتوث پشتیبانی نمی کند. صاحبان Vision Pro باید از Trackpad جادویی اپل استفاده کنند.

اپل ویژن پرو به طور رسمی دیروز وارد قفسه ها شد و صدها مورد از آنها وجود دارد در هنگام راه اندازی موجود است. با ردیابی چشم و دست برای ناوبری و کنترل های دقیق، لزوماً وجود ندارد نیاز برای یک ماوس، اما برخی از مردم احتمالاً دوست دارند از آن برای کارهای خاصی استفاده کنند. با این حال، با بسیاری از لوازم جانبی دیگر که برای تجربیات خاص حیاتی هستند، مانند کنترلرهای بازی، سازگار است. طبق گفته اپل، «همه کنترل‌کننده‌های دارای نام MFi (ساخته شده برای آیفون) با Apple Vision Pro کار می‌کنند. این شامل کنترلرهای ایکس باکس، پلی استیشن و هر کنترلری است که با iPadOS کار می کند.

و در حالی که از صفحه کلیدهای بلوتوث پشتیبانی می کند، اگر از صفحه کلید قدیمی اپل استفاده می کنید، ممکن است نیاز به ارتقا داشته باشید. به گفته اپل، مدل های قدیمی آن که از باتری های قابل جابجایی استفاده می کنند، با Vision Pro کار نمی کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/you-wont-be-able-to-use-a-bluetooth-mouse-with-apple-vision-pro-183137646.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/you-wont-be-able-to-use-a-bluetooth-mouse-with-apple-vision-pro-183137646.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *