ببینید آیا گوشی گلکسی شما در این هفته هوش مصنوعی گلکسی دارد یا خیر

سامسونگ امروز بعدازظهر اعلام کرد که به‌روزرسانی One UI 6.1 را آغاز می‌کند (با نام مستعار Galaxy AI به روز رسانی) برای بسیاری از دستگاه ها از پنجشنبه، ۲۸ مارس. درست در زمانسامسونگ.

دستگاه‌هایی که در صف دریافت به‌روزرسانی هستند، سری Galaxy S23 (از جمله S23 FE)، Galaxy Z Flip 5، Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Tab S9 هستند. این در مجموع ۹ دستگاه است، با این فرض که سری Galaxy Tab S9 FE آن را دریافت نمی کند زیرا هر دو تبلت به طور خاص ذکر نشده اند.

هنگامی که دستگاه شما به روز رسانی را دریافت کرد، اکنون می توانید به ویژگی هایی مانند Circle to Search، Live Translate، Interpreter، Generative Edit برای ویرایش عکس، Generative Wallpaper و همچنین Chat Assist دسترسی داشته باشید. می‌توانید فهرست کامل آنچه در راه است و کارهایی که همه آنها به درستی انجام می‌دهند را ببینید اینجا.

می‌توانید از پنج‌شنبه جاری شروع به شکستن دکمه به‌روزرسانی کنید، اما شایعات حاکی از آن است که مشتریان اپراتور منتخب فردا عصر می‌توانند به‌روزرسانی را به‌صورت دستی انجام دهند. سرگرم کننده.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/26/galaxy-s23-series-z-fold-5-z-flip-5-and-tab-s9-lineup-get-galaxy-ai-update-this-week/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *