بحث طرفداران ادعا می کند که Mass Effect 5 تا سال ۲۰۲۹ عرضه نخواهد شد

طرفداران Mass Effect درباره ادعای اخیر بحث می کنند که بازی بعدی این سری ممکن است تا سال ۲۰۲۹ عرضه نشود.

این هفته، جف گراب از Giant Bomb، بر اساس دانش خودی و برخی از ریاضیات اولیه مبتنی بر توسعه مداوم و طولانی Dragon Age Dreadwolf، پیشنهاد کرد که Mass Effect 5 تا پایان دهه عرضه نمی‌شود.

نظرات گراب به طور قابل پیش بینی توسط طرفداران پس از واکنش تا حدودی متناقض نسبت به امسال مورد انتقاد قرار گرفت. جشن سالانه فرانشیز Mass Effect در ۷ نوامبر – روز N7


تیزر روز BioWare’s Mass Effect 5 N7 برای سال ۲۰۲۳٫

صحبت کردن در بازی صبح ظروف سرباز یا مسافر پادکست، گراب گفت: “شما یک گزارش اصلی می خواهید؟ این بازی به هیچ وجه نزدیک به انتشار نیست.”

BioWare قبلاً اعلام کرده بود که تیم کوچکی دارد که روی Mass Effect بعدی کار می کنند، در حالی که بخش اعظم استودیوی آن بازی مورد انتظار Dragon Age Dreadwolf را تکمیل می کند.

گراب ادامه داد: «به من گفته شد که وقتی Dragon Age Dreadwolf را در سال ۲۰۱۸ معرفی کردند، از نظر جدول زمانی مشابه است. این در سال ۲۰۱۸ اعلام شد و شاید تا سال آینده آن بازی را دریافت نخواهیم کرد.”

BioWare هنوز یک پنجره انتشار برای Dreadwolf تنظیم نکرده است، که چندین بار در طول توسعه طولانی مدت آن را به تعویق انداخته است. اما در حال حاضر، Eurogamer می‌داند، واقعاً قرار است در مقطعی در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود.

گراب در پایان می‌گوید: «بنابراین حالا این را محاسبه کنید، و ما در مورد ۲۰۲۹ برای Mass Effect 5 صحبت می‌کنیم.

در صورتی که Dreadwolf در سال آینده بدون تاخیر بیشتری عرضه شود، سفر شش ساله بازی از زمان معرفی رسمی در سال ۲۰۱۸ تا عرضه در سال ۲۰۲۴، طولانی ترین انتظار بین عرضه در هر فرنچایز BioWare است – بیش از پنج سال بین Mass Effect 3 و Mass Effect Andromeda.

این یک توسعه مملو از تاخیر غیرمنتظره بوده است حرکت ها از کلید های مختلف کارکنان اعضاو حداقل دو راه اندازی مجدد تولید گزارش شده است همانطور که EA و BioWare بیشتر به سمت تمرکز چند نفره برای فرنچایز متمرکز شدند – چیزی که پس از پاسخ به Anthem دوباره کنار گذاشته شد. تمرکز BioWare بر Anthem، به ویژه در مراحل پایانی آن پروژه، زمان را از بین برد. و اثرات کووید وجود داشت که طی آن BioWare به کار از راه دور تغییر کرد.

بنابراین، آیا Mass Effect 5 به همین اندازه طول می کشد؟ با توجه به حماسه توسعه Dreadwolf بدبینانه به نظر می رسد که چنین فرض کنیم.

در موضوعی در Mass Effect آمده است: “نمی‌توانیم؟ خارج از خود BioWare، هیچ کس نمی‌داند چقدر طول می‌کشد.” reddit.

یکی دیگر نوشت: “اوه، ما بعد از دیدن اعداد فروش Dreadwolf متوجه خواهیم شد. اگر شکست بخورد، تاریخ انتشار Mass Effect 5 خواهد بود: هرگز.” شاد!

یکی دیگر از طرفداران با اشاره به ویدیوی کوتاهی که در N7 Day این هفته منتشر شد، اضافه کرد: «تنها چیزی که می‌دانم این است که انتظار نداشتم دوباره با یک تیزر تریلر هیجان‌زده شوم. اما بعد با نشان دادن یک کت سنگر N7 فریب خوردند…

Eurogamer برای اطلاعات بیشتر با EA تماس گرفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/fans-debate-claim-mass-effect-5-wont-launch-until-2029

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *