بحث Destiny 3 پس از نشت دقیق گسترش می چرخد

پس از گذشت یک دهه از تاریخ، فرنچایز Destiny پس از راه‌اندازی نسخه نهایی The Final Shape امسال به آب‌های ناشناخته‌ای می‌رود. اما هم Bungie و هم یک افشاگر سرشناس از آنچه در آینده رخ خواهد داد – و زمانی که ما در مورد آن خواهیم شنید، کنایه زده اند.

اینترنت به سرعت متوجه نشت کنجکاوی Destiny 2 شد که در ردیت در ماه فوریه منتشر شد و در مورد زیرکلاس شخصیت‌های آتی، Prismatic، صحبت می‌کرد که به شما امکان می‌دهد قدرت‌های Light و Dark را ترکیب کنید. این هفته، آن زیر کلاس رسما بود توسط Bungie در جریانی زنده با جزئیات The Final Shape اعلام شد – که طرفداران را بر آن داشته تا به آنچه فاش کننده گفته است نگاه کنند.

افشاگر درباره برنامه‌های Bungie برای دنباله کامل Destiny 2 گفت: «Destiny 3 (بود؟ idk) در حال توسعه با نام رمز Payback است.

تریلر گیم پلی بازی Destiny 2: The Final Shape.در یوتیوب تماشا کنید

افشاگر ادامه داد: «یکی از تغییرات بزرگ برای Destiny 3 این است که کلاس‌ها دیگر وجود ندارند و به هر شخصیتی اجازه می‌دهد هر توانایی را مشخص کند.» “از نظر افسانه ای دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید (شکارچیان به صراحت Blink را از Warlocks یاد گرفته اند و Blink به یک عنصر وابسته نیست، بنابراین منطق وجود دارد).”

خود Bungie بارها گفته است که فرنچایز Destiny پس از پایان The Final Shape ادامه خواهد داشت، حتی اگر این گسترش نشان دهنده پایان مجموعه “Light and Darkness Saga” باشد – اصطلاحی فراگیر برای ۱۰ سال اول آن.

این هفته، رئیس Destiny، لوک اسمیت، گفت که Bungie جزئیات بعدی فرنچایز را «به زودی»، پس از عرضه The Final Shape در ۴ ژوئن، پیگیری خواهد کرد.

“روبه رو شدن [the franchise’s climactic Big Bad] اسمیت گفت: «شاهد پایان Destiny 2 نیست و قطعاً پایان Destiny نیست. پس از اینکه با The Witness روبرو شدید، ما به شما خواهیم گفت که بعد از Destiny 2 – و فراتر از آن چه خواهد آمد. به زودی شما را می بینیم.”

در مورد Destiny 3، این افشاگر ادامه دارد امروز با تأیید این موضوع، این بازی به‌عنوان یک بازی کاملاً جدید در این فرنچایز برنامه‌ریزی شده بود تا توسعه‌ای به Destiny 2 یا بازسازی بازی موجود. در مورد نام رمز آن “بازپرداخت”، افشاگر اشاره کرد که این عنوان اشاره ای به “هیچ رویداد داستانی” ندارد.

آنها می‌گویند: «بازپرداخت نام رمز به این معنا نیست که ما در The Final Shape شکست می‌خوریم». نوشت. “در عوض، Codename Payback به این اشاره دارد که Bungie با ایجاد چیزی که امیدوار است همه دوستش داشته باشند، علیه خود بازپرداخت می کند.”

سال گذشته زمان سختی برای Bungie بوده است اخراج و گزارش کاهش درآمد باعث شد The Final Shape از فوریه تا ژوئن به تاخیر بیفتد تا زیبایی بیشتری به آن ببخشد و سونی را تحت فشار قرار دهد تا اوضاع را تغییر دهد. بانجی ظاهراً بازسازی ماراتن نیز به تعویق افتاده استو اکنون قرار است در سال ۲۰۲۵ وارد شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/destiny-3-discussion-swirls-following-accurate-expansion-leak?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *