بخش اصلی تولید فاکسکان ۱٫۵۷ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه در هند سرمایه گذاری می کند.

بخش اصلی تولید فاکسکان ۱٫۵۷ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه در هند سرمایه گذاری می کند.

فاکسکان قرار است بیش از ۱٫۵۷ میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری کند، در یک تقویت عمده برای اهداف تولیدی هند و جنبش «Make In India» نخست وزیر نارندرا مودی.

طبق گزارش ها، این سرمایه گذاری توسط Hon Hai Precision Industry، یکی از بزرگترین بخش های فاکسکان، که سازنده قراردادهای الکترونیکی بزرگ است و قطعاتی برای گوشی های هوشمند مانند نمایشگر، SoC و ماژول های مختلف برای گوشی های هوشمند بزرگ تولید می کند، انجام خواهد شد. فاکسکان گفت که واحد آن فاکسکان سنگاپور ۱۲٫۸۳ میلیارد سهم از Foxconn Hon Hai Technology India Mega Development را به قیمت ۱٫۵۴ میلیارد دلار به دست آورده است.

این سرمایه گذاری قابل توجه با تلاش های راهبردی این شرکت برای گسترش قابلیت های تولیدی خود در کشور همسو است.

در حال حاضر، فاکسکان قطعاتی را در هند تولید نمی کند. در عوض، بسیاری از عملیات موجود آن حول محور تولید محصولات نهایی و نهایی برای شرکت‌های بزرگ فناوری می‌چرخد. از سوی دیگر، Hon Hai Precision Industry شرکت سازنده اصلی قطعات بوده است.

یکی از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ تولیدی فاکس‌کان در هند، واحد تولید نیمه‌کان بود که با مشارکت ودانتا راه‌اندازی می‌کرد. با این حال، چون ودانتا و فاکسکان هیچ تجربه قبلی در ساخت نیمه هادی ها نداشتند، این سرمایه گذاری باید کنار گذاشته می شد.

فاکسکان مستقر در تایوان بزرگترین تولید کننده قراردادی الکترونیک در جهان است و با سرمایه گذاری در ساخت و مونتاژ تاسیسات در جنوب این کشور به سرعت حضور خود را در هند گسترش داده است زیرا این شرکت به دنبال دور شدن از چین در سیاست China Plus One است.

در سپتامبر سال جاری، وی لی، نماینده فاکسکان در هند، پستی را در لینکدین منتشر کرد و گفت که آنها در حال برنامه ریزی برای افزایش سرمایه گذاری و نیروی کار خود در هند ظرف دوازده ماه آینده هستند.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/foxconn-plans-to-invest-nearly-2-billion-dollars-in-building-a-manufacturing-factory-in-india-13436392.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *