برادران وارنر به اعتراض ۱۰ دلاری بازی Mortal Kombat 1 با دو فیتالیتی «رایگان» پاسخ داد.

برادران وارنر تلاش کرده است تا بازیکنان خشمگین Mortal Kombat 1 را با دو Fatalities «رایگان» به دنبال اعتراض‌هایی که به دلیل تصمیم به معرفی یک انیمیشن Fatality 10 دلاری به فروشگاه پریمیوم بازی که قبلاً به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، آرام کند.

علیرغم اینکه به عنوان یک عنوان با قیمت تمام شده به قیمت ۵۹٫۹۹ پوند / ۶۹٫۹۹ دلار آمریکا فروخته می شود، آخرین نسخه از سری مبارزات طولانی مدت توسعه دهنده NetherRealm دارای یک فروشگاه چرخشی درون بازی است که لوازم آرایشی منحصر به فرد فروشگاه را می فروشد – از جمله لباس و تجهیزات – فقط برای خرید با آن موجود است. پول در دنیای واقعی (در مقابل، Mortal Kombat 11 همچنین بازیکنان را قادر می‌سازد تا لوازم آرایشی را خریداری کنند، اما می‌توان آن‌ها را تا حد زیادی با انجام فعالیت‌های درون بازی به دست آورد).

در حالی که فروشگاه پریمیوم Mortal Kombat 1 قبلاً خشم زیادی را از سوی بازیکنان برانگیخته است، ماه گذشته زمانی که برادران وارنر و توسعه‌دهنده NetherRealm شروع به فروش انیمیشن انحصاری Halloween Fatality به قیمت ۱۰ دلار کردند، همه چیز به اوج خود رسید. اگر بخواهیم این موضوع را در نظر بگیریم، ۲۰ دلار چندین DLC برای شما به ارمغان می آورد شخصیت ها در Mortal Kombat 11.

تریلر بازی Mortal Kombat 1.در یوتیوب تماشا کنید

را واکنش سریع و بلند بود، و برادران وارنر اکنون به شکایات پاسخ داده است (با تشکر IGN)، به بازیکنان گفت: “ما از بازخورد شما قدردانی می کنیم.” البته «قدردانی» و «گوش دادن» یک چیز نیستند و برادران وارنر. راه حل این نیست که در قیمت فروشگاه خود تغییراتی ایجاد کنید، بلکه به هر کسی که مایل بود در وهله اول ۱۰ دلار برای هالووین فتالی بحث برانگیز خرج کند با دادن دو ماده آرایشی «رایگان» – شکرگزاری Fatality و Winter Fatality – پاداش می دهد. در بسته‌ای فصلی ممتاز آینده ظاهر می‌شود که احتمالاً ۳۰ دلار قیمت دارد.

البته این نوع تاکتیک‌های تهاجمی کسب درآمد فقط در عناوین برادران وارنر رایج‌تر می‌شوند. ما از قبل می دانیم که بازی آینده Rocksteady Suicide Squad: Kill the Justice League دارای یک (به طور گسترده مورد انتقاد) خواهد بود. پاس نبرد متمرکز بر لوازم آرایشیو دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر این هفته طرح های مشخص شده برای تبدیل بزرگترین فرنچایزهای بازی این شرکت از نسخه های سنتی کنسول ها و رایانه های شخصی به بازی های سرویس زنده “همیشه فعال”.


منبع: https://www.eurogamer.net/warner-bros-responds-to-mortal-kombat-1-10-fatality-outcry-with-two-free-fatalities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *