برادران وارنر خواهان موفقیت بازی همیشه روشن برای DC، Game of Thrones است

برادران وارنر بیشتر به سمت بازی‌های ویدیویی پیش می‌رود زیرا به دنبال راه‌هایی برای اطمینان از این است که فرنچایزهای با بودجه کلان خود «بیش از یک موفقیت بزرگ در هر سه یا چهار سال» ایجاد کنند.

جی بی پرت، رئیس بازی و استریم برادران وارنر، گفت: «ما می‌خواهیم همیشه روشن باشد. تنوع. و خبر خوب این است که فضای بازی به آن کمک می کند.

برادران وارنر ارزش چهار فرنچایز خود را هر کدام یک میلیارد دلار ارزیابی می کند – دی سی، بازی تاج و تخت، هری پاتر و مورتال کامبت. رئیس شرکت برادران وارنر، دیوید حداد، در همان مصاحبه گفت که بازی‌های ویدیویی یک مؤلفه کلیدی در تضمین ماندگاری این فرنچایزها همیشه سبز – و همیشه پرسود خواهند بود.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

حداد گفت: “پیام بسیار منسجمی که از لایه اجرایی برادران وارنر دیسکاوری می آید، اهمیت فرنچایزها است.” بازی‌ها نقش منحصر به فرد و مهمی در مرتبط نگه داشتن فرنچایزهای ما دارند، طنین انداز و هیجان‌انگیز، زیرا طرفداران و افراد زیادی محتوایی را مصرف می‌کنند که بازی‌ها نقطه شروع آن‌ها هستند.

وقتی می‌پرسید اهداف ما چیست، این واقعاً هدف کلان این است که اطمینان حاصل کنیم که تا حد امکان تعامل و زمان بیشتری با هواداران داشته باشیم.»

سال ۲۰۲۳ با فروش ۳ میلیونی Mortal Kombat 1 و فروش خیره کننده ۲۴ میلیون نسخه از Hogwarts Legacy – که خود برادران وارنر ادعا کرده است که پرفروش ترین بازی سال ۲۰۲۳ در سراسر جهان بوده است، یکی از موفق ترین سال های برادران وارنر در بازی بود.

اما Perrette خاطرنشان کرد که بازی‌هایی مانند اینها در چرخه‌های توسعه چند ساله «طولانی» هستند – یعنی انتظار طولانی برای بازگشت یک فرنچایز محبوب برای دنباله.

با نگاهی به آینده، برادران وارنر شاهد موفقیت در بازی‌های موبایلی مشابه Game of Thrones: Conquest هستند، در حالی که برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی این هفته شاهد عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هستیم که کمپین داستانی آن قرار است در طول سال‌ها ادامه یابد. دوره ۱۲ ماه آینده از طریق مجموعه ای از فصل های درون بازی.

عنوان بزرگ بعدی هری پاتر که قرار است راه اندازی شود، یک بازی ورزشی مبتنی بر کوئیدیچ خواهد بود. یک وجود دارد پروژه Wonder Woman در حال حاضر در استودیو Monolith Shadow of Morder در سرزمین میانه در حال توسعه است. در نهایت، Multiversus وجود دارد، جنگجوی متقابل فرانچایز DC که هنوز در انتظار عرضه کامل خود است.

پرت نیز اشاره کرد برنامه های نوپای برادران وارنر برای گره زدن بازی های ویدیویی به دنیای فیلم ریبوت شده جیمز گان دی سیاگرچه این همه دورتر به نظر می رسد.

پرت گفت: «راستش بگویم، هیچ رابطه نزدیکی بین استودیو و تجارت بازی وجود ندارد که باید وجود داشته باشد. و جیمز [Gunn] در واقع یک گیمر است، بنابراین داشتن کسی که به آن علاقه دارد بسیار مفید است.”

پرت نتیجه گرفت که گان به طور فعال با بخش بازی برادران وارنر بر روی فرنچایزهای اصلی دنیای DC کار می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/warner-bros-wants-always-on-game-success-for-dc-game-of-thrones?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *