(برای آسیای جنوب شرقی) کنسول پلی استیشن ۵ – باندل EA Sports FC 24 در تاریخ ۲۹ سپتامبر – PlayStation.Blog

فصل فوتبال در جریان است و ما خوشحالیم که کنسول جدید PS5 – EA Sports FC 24 Bundle را معرفی کنیم. این بسته نرم افزاری برای همه طرفداران بازی جهانی، از جمعه، ۲۹ سپتامبر – روز انتشار بازی جدید – در دسترس خواهد بود و از دوشنبه، ۲۵ سپتامبر برای پیش خرید باز خواهد شد.

EA Sports FC 24 یک دوره جدید برای The World’s Game است – بهترین بازیکنان از بزرگترین باشگاه‌ها، لیگ‌ها و مسابقات در سراسر جهان که با هم در معتبرترین تجربه فوتبالی که تا کنون ایجاد شده است، بازی می‌کنند.

کنسول PlayStation 5 – EA Sports FC 24 Bundle

بازی EA Sports FC 24 با نوآوری های کنسول PS5 از جمله:

  • بارگذاری سریع: SSD با سرعت فوق العاده بالا جلسات بازی شما را با زمان بارگذاری تقریباً فوری برای بازی های نصب شده PS5 به حداکثر می رساند.
  • بازخورد لمسی: ارتعاشات پاسخگو به اقدامات شما در بازی واکنش نشان می دهند، بنابراین شما احساس می کنید که هر تکل، ضربه و گل به پشت تور برخورد می کند.
  • صوتی سه بعدی: بازی فوتبال در بزرگترین صحنه‌ها را تجربه کنید، زیرا صدای سه‌بعدی جمعیت ورزشگاه را زنده می‌کند.
  • HyperMotion V: HyperMotionV با استفاده از داده‌های حجمی بیش از ۱۸۰ مسابقه فوتبال حرفه‌ای مردان و زنان، بازی را همان‌طور که واقعاً انجام می‌شود، به تصویر می‌کشد تا مطمئن شود که حرکات بازیکن در بازی به‌طور دقیق منعکس‌کننده کنش‌های دنیای واقعی در زمین است.

باندل شامل یک کنسول پلی‌استیشن ۵ و کنترلر بی‌سیم DualSense، یک کوپن برای EA Sports FC 24 (بازی کامل) و یک کوپن برای کوپن محتوای دیجیتال قابل دانلود برای تیم EA Sports FC 24 Ultimate، که شامل ۱ بسته پخش‌کننده طلای کمیاب* و ۳ وام غیرقابل معامله است. بازیکنان نماد برای ۵ مسابقه تیم نهایی.

یک حساب کاربری برای شبکه پلی استیشن و اتصال به اینترنت هر دو برای بازخرید کوپن ها لازم است. شرایط کامل اعمال می شود – ببینید www.playstation.com/legal

* بسته شامل ۱۲ آیتم، همه بازیکنان، تمام طلا، همه کمیاب از جمله یک پخش کننده نادر ۸۳+ OVR تضمین شده است. اطلاعات بیشتر در مورد احتمالات بسته را می توانید در اینجا پیدا کنید http://www.ea.com/games/ea-sports-fc/news/fc-pack-probabilities


منبع: https://blog.playstation.com/2023/09/20/20230920-eafc24/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *