برچسب سپر که ایلان ماسک را مسخره می کند، بحث های قطبی را در مورد معنای رانندگی تسلا برانگیخته است.

ایلان ماسک تسلا

تصویری از یک برچسب سپر تسلا که الون ماسک را مسخره می‌کند در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

گتی ایماژ



  • تصویری از برچسب سپر که ایلان ماسک را به سخره می گیرد دوباره در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
  • یک پست Reddit در مورد این استیکر باعث ایجاد بحث هایی در مورد اینکه آیا تسلا می تواند از مدیرعامل خود جدا شود یا خیر.
  • با وجود برخی نگرانی ها در مورد رفتار ماسک، تسلا یک رکورد تعداد خودروهای برقی سه ماهه آخر
تبلیغات

تبلیغات

تصویری از برچسب سپر تسلا که باعث خنده است مدیرعامل ایلان ماسک در رسانه‌های اجتماعی چرخیده است – و دوباره بحثی را برانگیخته است که آیا مالکان خودروهای برقی واقعاً می‌توانند برند را از شخصیت ماسک جدا کنند.

در عکسی که بود ارسال شده در ساب ردیت “me_irl”، مدل Y با برچسب ضربه گیر نشان داده شده است که روی آن نوشته شده است: “این را قبل از اینکه بدانیم ایلان دیوانه است، خریدم.” این پست بیش از هزار نظر ایجاد کرد. عکس نیز در سایر موضوعات Reddit.

مشخص نیست که برچسب سپر ظاهری از کجا منشأ گرفته است، یا اینکه آیا بیش از یک وجود دارد یا خیر. این احتمال وجود دارد که تصویر حتی توسط رایانه تولید شود یا به شکل دیگری دستکاری شود. اما به هر حال، این احساسات بحث را برانگیخته است. کاربران Reddit که این عکس را منتشر کردند به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند. تسلا نیز پاسخی نداد.

me_irl
توسط و/سالزچان که در me_irl

چندین Redditor ایده اجتناب از تسلا را به دلیل شهرت بحث برانگیز ماسک، که از زمانی که او توییتر را خرید، برای برخی تغییر منفی پیدا کرد، مسخره کردند.

تبلیغات

تبلیغات

در دو سال گذشته، ماسک یک سری حرف های سیاسی زده است. مبارزه با جو بایدن، رئیس جمهور در توییتر، بیان می کند احساسات ضد تراجنسیتیو نام دموکرات ها حزب “تفرقه و نفرت،اخیراً، میلیاردر تهدید به شکایت از لیگ ضد افترا روز دوشنبه، مدعی شد که این گروه پس از اینکه ADL یک سند را منتشر کرد، “در تلاش برای کشتن” سایت رسانه اجتماعی او بود افزایش سخنان نفرت انگیز در X پس از اینکه ماسک شرکت را در اکتبر تصاحب کرد.

در مورد واکنش به برچسب سپر، یکی از کاربران گفت مردم باید از بستن ماسک به تسلا دست بردارند. کاربر “احمقانه است.” ارسال شده روی یک موضوع با عکس برچسب ضربه گیر. الون مدیرعامل است، اما اینطور نیست که او به تنهایی ماشین را ساخته است.

کاربر دیگری به شوخی گفت که اگر از این منطق پیروی کنند، باید هر روز صبح قبل از خرید قهوه روزانه خود، شروع به بررسی کنند تا ببینند مدیر عامل استارباکس چه می گوید.

کاربر دیگری می‌گوید: «اگر خریدهایم را بر اساس میزان علاقه‌ام به مدیرعامل شرکت سازنده انجام می‌دادم، احتمالاً پول بسیار بیشتری داشتم و مالک بسیار کمی می‌شدم». ارسال شده روی یک رشته از عکس

تبلیغات

تبلیغات

در همین حال، برخی از Redditors گفتند که آنها واقعاً به دلیل ماسک از خرید تسلا خودداری کرده اند.

یکی از Redditor: “از زمانی که تسلا را در مورد توسعه OG Roadster با جزئیات چشمگیر وبلاگ می نویسد، دنبال می کنم.” نوشت. من در واقع در حال خرید ماشین هستم و همیشه فکر می‌کردم روزی یک تسلا بخرم، اما بعد از جنون او در چند سال گذشته، نمی‌توانم آن را پشتیبانی کنم.»

به نظر می رسد این برچسب یکی از چندین ضد مشک موجود در آن باشد Etsy و آمازوناز جمله یک نمایش از برچسبی که آمازون می گوید بیش از ۱۰۰ بار در ماه گذشته خریداری شده است.

اوایل امسال، الف نظرسنجی بلومبرگ بیش از ۵۰۰۰ مالک تسلا مدل ۳ دریافتند که بسیاری از صاحبان تسلا نگرانی هایی داشتند در باره حضور آنلاین ماسک و برخی از نظرات جنجالی او. بلومبرگ گزارش داد، با این حال، بسیاری از مالکان در مورد خود خودرو بسیار مثبت بودند.

تبلیغات

تبلیغات

در همین حال، اوایل سال جاری، الف تعداد انگشت شماری از صاحبان تسلا به تیم لوین از Insider گفت که آنها این کار را خواهند کرد تسلا را به خاطر شیطنت های ماسک کنار گذاشت. و سال گذشته، CNN گزارش داد که برخی از رانندگان داشتند از خرید تسلا منصرف شد به دلیل دیدگاه های سیاسی ماسک.

یکی از رانندگان تسلا که در نظر داشت سفارش دوم را لغو کند، در آن زمان به CNN گفت: «من نمی‌خواهم خودروهای تسلا به کلاه جدید MAGA تبدیل شوند. من نمی‌خواهم به‌عنوان یک دزد ثروتمند دیده شوم، و نمی‌خواهم به عنوان یک محافظه‌کار سیاسی و مبارز آزادی‌خواه برای بیان آزادی دیده شوم».

اما فروش نیز به خودی خود صحبت می کند: تسلا همچنان بر بازار خودروهای الکتریکی در ایالات متحده تسلط دارد و فروش خودروهای برقی همچنان ادامه دارد. موج در میان یک سری کاهش قیمت خودروساز تحویل یک رکورد تعداد وسایل نقلیه سه ماهه آخر

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

ماشین ها
الون ماسک
تسلا

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/tesla-sticker-bought-before-elon-was-crazy-debate-reddit-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *