برای اجرای این مود Flat2VR برای Amnesia: The Dark Descent به اعصاب (و شکم) فولادی نیاز دارید!

اگر یک چیز VR در آن برتری دارد، آن ژانر بازی ترسناک است. بازی‌های ترسناک سنتی می‌توانند ترسناک باشند، اما همیشه یک پتوی ایمنی در آنجا وجود دارد. از آنجایی که شما در حال تماشای اکشن روی صفحه نمایش مقابل خود هستید، یک چرخش جزئی سر شما این توهم را از بین می برد. ناگهان به اتاق خود برگشتید، در امان از هر چیزی که داخل مانیتور شما کمین کرده است.

با این حال، نمی توان همین را برای VR گفت. در یک بازی ترسناک VR سر خود را بچرخانید و هیچ پتویی برای شما وجود نخواهد داشت، فقط احتمال کابوس های بیشتری زنده می شوند و از بیرون از سایه به شما حمله می کنند…

که من را به اپیزود این هفته Ian’s VR Corner هدایت می کند، که در آن من یک حالت صفحه تخت به VR را برای شاید یکی از ترسناک ترین بازی های ساخته شده، Amnesia: The Dark Descent بازی می کنم. آن را در ویدیوی زیر بررسی کنید!


ساخته شده توسط گروهی از مددرها به نام CreaTeam، Sclerosis: An Amnesia VR Remake اوایل این هفته پس از یک فرآیند طولانی توسعه سه ساله منتشر شد.

دلیل اینکه توسعه این مود نسبت به اکثر حالت‌های صفحه تخت به VR دیگر که در VR Corner ارائه کرده‌ام، بسیار طولانی‌تر طول کشیده است، به یک واقعیت چشمگیر برمی‌گردد. اسکلروز در واقع یک بازسازی ۱:۱ از Amnesia است که در Unity Engine ساخته شده است. این به CreaTeam اجازه می‌دهد تا بازی را کاملاً با واقعیت مجازی تطبیق دهد و کنترل‌های کامل حرکت را در اختیار بازیکن قرار دهد تا بتواند احساس غوطه‌وری بیشتری در دنیای ترسناک Frictional داشته باشد.

این یک دستاورد فوق‌العاده از CreaTeam است، به خصوص با توجه به اینکه آن‌ها آن را به صورت رایگان منتشر کرده‌اند (اگرچه شما به یک کپی از بازی اصلی نیاز دارید) اما، در حالی که برای اکثر تجربه‌ها فوق‌العاده است، چند نقص وجود دارد که هنوز هم نیاز به کمی دارد. اتو کردن

برای من بزرگترین مشکل چرخاندن سوپاپ ها و دسته های لنگ بود. چیزی در مورد تعامل با اینها واقعاً خاموش است. در اینجا یک «چنگ زدن و پیچیدن» ساده وجود ندارد، برای اینکه این چیزها حتی کوچکترین حرکت کنند، مجبور شدم بازوهایم را به شدت تکان دهم یا مچ دستم را در جهت های فوق العاده ناراحت کننده بچرخانم. گرفتن و کشیدن کشوها و درها و برداشتن اشیا خوب بود و بسیار پاسخگو بود، اما هوو پسر دستگیره‌های سوپاپ باعث عصبانیت من شد. چند به‌روزرسانی برای کنترل‌ها برای روشن‌تر کردن خاموش کردن و پر کردن مجدد لامپ نیز به گرمی مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما جدای از آن، این مد یک دستاورد بسیار چشمگیر در همه جاست!

با این حال، یک کلمه هشدار (عظیم) – جلوه های “عقل” در Sclerosis VR در انتهای بسیار شدید مقیاس بصری در VR قرار دارند. آنها در واقع در ویدیوی من در بالا چندان بد به نظر نمی رسند، اما در داخل هدست نحوه چرخش، کشش، پیچش و تکان دادن جهان حتی قوی ترین شکم ها را آزمایش می کند. خوشبختانه می‌توانید این جلوه‌ها را در منوها خاموش کنید، که اگر تجربه واقعیت مجازی زیادی ندارید، به‌طور کامل توصیه می‌کنم این کار را انجام دهید.

اوه، و اگر می‌خواهید داستان را بدون ترس تجربه کنید، می‌توانید بازی را در حالت ایمن بدون هیولا نیز بازی کنید، اما واقعاً، این لذت کجاست؟! شما به دلیلی در VR هستید، پس بروید در این مد باورنکردنی غوطه ور شوید و تا زمانی که از ترس به خود نلرخته اید دوباره برنگردید!


منبع: https://www.eurogamer.net/youll-need-nerves-and-a-stomach-of-steel-to-play-this-flat2vr-mod-for-amnesia-the-dark-descent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *