برای بهترین داک‌های تاندربولت، هاب USB-C، حافظه و سایر لوازم جانبی Mac OWC تخفیف‌های عمیق دریافت کنید

OWC میزبان یک فروش لوازم جانبی بیگ مک که شامل تعدادی تخفیف در پایه‌های Thunderbolt، هاب‌های USB-C، درایوها و محفظه‌های خارجی، کیت‌های ارتقاء حافظه داخلی برای Mac و موارد دیگر می‌شود. اکثر محصولات امروز در انبار هستند و آماده ارسال هستند، و OWC ارسال رایگان برای سفارش‌های ۱۴۹٫۰۰ دلاری و بالاتر ارائه می‌کند.

برای بهترین داک‌های تاندربولت، هاب USB-C، حافظه و سایر لوازم جانبی Mac OWC تخفیف‌های عمیق دریافت کنیدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با OWC است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

از نکات برجسته این فروش می توان به مجموعه ای از اسکله های Thunderbolt با تخفیف تا ۱۳۰ دلار اشاره کرد. این داک ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی مجموعه وسیعی از تجهیزات جانبی را به مک خود متصل کنید، از جمله دو نمایشگر ۴K یا یک نمایشگر ۵K با داک ۱۴ پورت تاندربولت ۳، که با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار در دسترس است. این تخفیف چندان زیاد نیست که قبلاً روی لوازم جانبی دیده بودیم، اما با ۱۳۰ دلار تخفیف هنوز هم برای هر کسی که فروش هفته گذشته را از دست داده است، دومین قیمت عالی است.

همه دستگاه‌های فهرست‌شده در زیر در وضعیت جدید OWC هستند، اگرچه خرده‌فروش گزینه‌های مختلف شرایط اقلام را برای هر کسی که ممکن است بخواهد با خرید اقلام جعبه باز پس انداز کند، ارائه می‌کند. حتما سر بزنید صفحه فرود فروش OWC برای مرور فروش کامل، که شامل معاملات کابل، لوازم جانبی مک، صفحه کلید و هدفون نیز می شود.

اسکله ها و هاب ها

درایوهای خارجی و محفظه ها

حافظه

متفرقه

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/11/get-deep-discounts-on-owc-docks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *