برای سومین سال متوالی، پوکمون گو به طور غیر رسمی ۴/۲۰ را جشن می گیرد

آیا تا به حال در مورد هاگ های خواب آلود منتشر شده توسط پوکمون های نوع گراس فکر کرده اید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برگ های معطر آنها را بغلتانید و آنها را در معرض حمله ای از نوع Fire قرار دهید؟

شاید شما این کار را نکرده‌اید، اما من به طور فزاینده‌ای مطمئن می‌شوم که یکی از توسعه‌دهنده Pokémon Go، Niantic، قطعاً این کار را می‌کند – زیرا بازی یک بار دیگر با وقاحت به نسخه ۴/۲۰ آینده اشاره می‌کند.

دیشب، نیانتیک اعلام کرد که روز جامعه این ماه – که در تاریخ ۲۰/۴ یا ۲۰ آوریل برگزار می‌شود – شامل بلزپروت از نوع Grass خواهد بود و این موجود حمله جدید Magic Leaf را به دست خواهد آورد. هوم!

نبرد و گرفتن Ultra Beast Guzzlord در Pokémon Go.در یوتیوب تماشا کنید

بازگشت به سال ۲۰۲۳ پوکمون گو یک رویداد درون بازی برگزار کرد که در تاریخ ۴/۲۰ شروع شد به نام Grass and Gratitudeکه به بازیکنان اجازه می داد با پوکمون شیمین از نوع Mythical Grass روبرو شوند.

و در سال ۲۰۲۲، Pokémon Go یک رویداد هفته پایداری را بیش از ۴/۲۰ برگزار کرد که اولین نسخه براق Pokémon Cherubi از نوع Grass را شاهد بودیم. آن شماره پوکمون در پوکدکس؟ #۴۲۰٫

اوایل این ماه، من با Niantic در مورد آینده Pokémon Go صحبت کردم زیرا این بازی همیشه سبز به دهمین سالگرد آن نزدیک‌تر شده است. علیرغم پیشنهادهایی که در بین بازیکنانش وجود داشت مبنی بر اینکه جذابیت آن در حال کاهش است، و نشانه هایی از تحلیلگران اپ استور مبنی بر کاهش سود آننیانتیک پیشنهاد داد پوکمون گو در واقع از سلامت نسبتاً بدی برخوردار بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/for-the-third-year-running-pokemon-go-is-unofficially-celebrating-420?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *