برای کریسمس آیپد بگیرید؟ این پیشنهاد Apple Pencil 2 را برای تکمیل تبلت جدید خود از دست ندهید

ممکن است این آخرین فرصت شما برای مدتی باشد تا Apple Pencil 2 را با قیمتی با تخفیف دریافت کنید. این است در حال حاضر ۸۹ دلار در آمازوناز MSRP معمولی آن ۱۲۹ دلار کاهش یافته است.

از جمعه سیاه ۲۰۲۲، ما شاهد روشن و خاموش شدن قلم اپل در اطراف این قیمت بوده‌ایم و حتی در رویداد فروش پس از عید شکرگزاری امسال شاهد کاهش کوتاهی آن به ۷۹ دلار بودیم، اما با انتشار اپل پنسیل USB-C جدید و مقرون به صرفه تر اپلهر شانسی وجود دارد که فروش بعد از کریسمس آخرین فرصتی است که برای مدتی برای گرفتن یک قلم ذخیره می‌بینیم.

من یک هنرمند مشتاق دیجیتال هستم، و حتی پس از آزمایش بسیاری از آنها بهترین تبلت های نقاشی طراحی ارگونومیک Apple Pencil، واکنش‌پذیری فوق‌العاده و ویژگی‌های راحت مانند شارژ مغناطیسی آن، که به‌منظور هنر دیجیتال ساخته شده است، همچنان مرا برای اطلاعات بیشتر بازمی‌گرداند. بعلاوه، تبلت من را عاری از علائم انگشت چرب نگه می دارد!

برای کریسمس آیپد بگیرید؟  این پیشنهاد Apple Pencil 2 را برای تکمیل تبلت جدید خود از دست ندهید

Apple Pencil 2: بود ۱۲۹ دلار اکنون ۸۹ دلار در آمازون
Apple Pencil 2 در بیشتر سال جاری در اطراف این قیمت بوده است، اما پس از عرضه قلم مقرون به صرفه ۶۹ دلاری USB-C اپل، تعجب آور نخواهد بود اگر ما Apple Pencil 2 را بسیار ارزان تر از ۱۰۰ دلار نبینیم. در سال ۲۰۲۴٫ مدل نسل ۲ هنوز هم قلم با بالاترین مشخصات اپل است، بنابراین می توان از آن استفاده کرد.مشاهده معامله

هرگز زمان بهتری برای سرمایه‌گذاری در Apple Pencil 2 وجود نداشته است، زیرا بسیاری از برنامه‌های یادداشت‌برداری و خلاقانه در حال حاضر قوی‌تر شده‌اند و از برخی از بهترین ویژگی‌های iPadOS بهره می‌برند.

به عنوان مثال، من زمان زیادی را صرف کرده ام آموزش انیمیشن سازی در Procreate Dreams. هم این و هم اپلیکیشن طراحی Procreate فقط ویژگی‌های مفیدی مانند حساسیت فشار و شیب را با Apple Pencil 2 ارائه می‌دهند، و نه با قلم‌های جایگزین شخص ثالث غیر تایید شده توسط اپل.

فروش بیشتر بعد از کریسمس


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/get-an-ipad-for-christmas-dont-miss-this-apple-pencil-2-deal-to-complete-your-new-tablet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *