برای کریسمس آیپد دارید؟ در اینجا ۷ برنامه اولی که باید دانلود کنید آمده است

کریسمس زمان بسیار خوبی برای خرید یا دریافت iPad است. با یک دستگاه می‌توانید بازی کنید، آثار هنری زیبا خلق کنید، عکس‌ها را ویرایش کنید و زبان‌های جدید یاد بگیرید. اما شما از کجا شروع می کنید؟

این که آیا شما در دستان خود را محبوب iPad 10.9 (2022)فوق العاده قدرتمند iPad Pro 12.9 (2022)یا در واقع هر یک از بهترین آیپدهاشما انتخابی از هزاران برنامه برای شکار در اپ استور خواهید داشت.

خوشبختانه ما می توانیم کمک کنیم. ما فهرستی از هفت برنامه عالی را گردآوری کرده‌ایم که فقط باید در روز اول آن‌ها را در دست داشته باشید، بنابراین بیایید iPad جدید و براق خود را راه‌اندازی کنیم – و شما را به کاوش، ایجاد و سرگرمی بسیار وادار کنیم.

۱٫ فلیپ بورد

برای کریسمس آیپد دارید؟  در اینجا ۷ برنامه اولی که باید دانلود کنید آمده است

(اعتبار تصویر: Flipboard)

هر روز مقالات زیادی منتشر می شود که شما نمی توانید از همه چیزهایی که ممکن است برای شما جالب باشد مطلع شوید. بنابراین، گزینش یک امر ضروری است – و اینجاست که Flipboard وارد می‌شود. این برنامه به خوبی تثبیت شده از سال ۲۰۱۰ وجود داشته است و عمیقاً در داستان‌هایی که برای شما مهم هستند غوطه ور می‌شود، سپس آنها را به روشی خیره‌کننده زیبا ارائه می‌دهد.

برنامه Flipboard برای علاقه مندان و توسط علاقه مندان ساخته شده است و محتوای آن در هزاران موضوع از ناشران مشهور جهان، رسانه های محلی و جامعه تنظیم شده است. این شما را در قلب برنامه قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد محتوا را با آنچه که به طور خاص به آن اهمیت می‌دهید، از جمله فناوری، ورزش و سلامت شخصی کنید.

هر چند این چیزی بیش از یک برنامه خبری است. همچنین می‌توانید داستان‌هایی را که دوست دارید در مجله Flipboard خود جمع‌آوری کنید، و به شما امکان می‌دهد ایده‌های خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و آن را به نوعی رسانه اجتماعی-خبرخوان-ترکیبی تبدیل کنید.

این هنوز هم یکی از بهترین برنامه‌های آی‌پد بیش از یک دهه پس از راه‌اندازی آن است و بله، می‌توانید TechRadar را در Flipboard دنبال کنید. منتظر چی هستی؟

Flipboard را به صورت رایگان دانلود کنید

۲٫ Star Walk 2

اسکرین شات از برنامه Star Walk 2 در iPad، که صورت فلکی تک‌سروس را روی پس‌زمینه واقعیت افزوده کوه‌ها نشان می‌دهد.

(اعتبار تصویر: Vito Technology)

اگر عاشق خیره شدن به آسمان شب هستید، اما هرگز مطمئن نیستید که به چه چیزی نگاه می کنید، Star Walk 2 اپلیکیشنی برای شماست. این برنامه رصد ستارگان به عنوان یک راهنمای تور مجازی عمل می کند و به شما کمک می کند در آسمان شب حرکت کنید و هر حرکت خود را در زمان واقعی دنبال کنید.

این دارای عملکردهایی است، از جمله یک نقشه تعاملی آسمان شب که شامل مکان هزاران ستاره، صورت فلکی و سایر اجرام آسمان است. همچنین می توانید هشدارهایی را برای رویدادهای مهم آسمانی مانند ورود دنباله دارها تنظیم کنید.

با این حال، بهترین ویژگی آن، نمای آسمان واقعیت افزوده آن است. این ستاره ها و صورت فلکی را در بالای نمای واقعی شما قرار می دهد، به طوری که شما می توانید تشخیص دهید که ستاره واقعا درخشان در آنجا، درست بالای سقف شما، در واقع زهره یک ستاره نیست.

خریدهای درون برنامه ای به شما امکان می دهد تبلیغات را حذف کنید و کاتالوگ را بیشتر گسترش دهید، اما نسخه رایگان آن برای اکثر افراد فراوان خواهد بود.

Star Walk 2 Ads+ را به صورت رایگان دانلود کنید

۳٫ تولید مثل کنید

ProCreate

(اعتبار تصویر: ProCreate)

تولید مثل کنند یکی از بهترین برنامه های موجود در iPad است که به هنرمندان کمک می کند تا خلاقیت های نفس گیر را تولید کنند. چه زمانی با Apple Pencil همکاری می کند شما برنامه ای را پیدا خواهید کرد که هر آنچه را که برای خلق آثار هنری زیبا نیاز دارید را ارائه می دهد.

با صدها برس دست ساز و طیف وسیعی از ابزارهای هنری، واقعاً چیزهای زیادی نمی توانید با این برنامه ایجاد کنید. بسته به سطح مهارت شما، همه چیز از طرح های رسا گرفته تا نقاشی های غنی گرفته تا تصاویر زیبا امکان پذیر است.

سیستم لایه‌های پیشرفته به این معنی است که هنرمندان می‌توانند آثار خود را ایجاد کنند، و به لایه‌های خاصی ضربه‌های قلم مو نسبت می‌دهند که می‌توان آن‌ها را تنظیم یا حذف کرد بدون اینکه تأثیری بر بقیه کار بگذارد. این سیستم همچنین برای جداسازی بخش‌های خاصی از تصویر برای کارهای ظریف‌تر مناسب است.

Procreate را با قیمت ۱۲٫۹۹ دلار دانلود کنید (ایالات متحده) / ۱۲٫۹۹ پوند (انگلستان) / ۱۹٫۹۹ دلار استرالیا (AU)

۴٫ Adobe Fresco

Adobe Fresco

(اعتبار تصویر: Adobe)

با چسبیدن به موضوع هنر دیجیتال، ما همچنین برنامه رایگان Adobe Fresco را برای iPad توصیه می کنیم. Fresco فراتر از این است که یک برنامه ویرایش تصویر باشد و تمام براش های مورد نیاز برای کار کردن با قلمی مانند Apple Pencil را فراهم می کند.

براش ها به براش های زنده، براش های پیکسلی و براش های برداری تقسیم می شوند. هر نوع قلم مو کاملاً متناسب با انواع خاصی از هنرمندان طراحی شده است. برس‌های زنده برای کسانی که می‌خواهند ظاهری با آبرنگ یا روغن داشته باشند، با ابزارهای لکه‌کشی و لکه‌دار برای تکرار زندگی واقعی، عالی هستند. برس های پیکسلی از رسانه هایی مانند زغال چوب، پاستل تقلید می کنند. برس های وکتور خطوط واضحی را برای طرح هایی ایجاد می کنند که می توانند در هر اندازه ای مقیاس شوند.

این واقعیت که Adobe Fresco رایگان است باید این را به یکی از اولین برنامه های کاربردی برای هر هنرمند مشتاق iPad تبدیل کند.

Adobe Fresco را به صورت رایگان دانلود کنید

۵٫ Pixelmator

Pixelmator

(اعتبار تصویر: Pixelmator)

Pixelmator یک ویرایشگر تصویر با ویژگی های کامل و مبتنی بر لایه است. به فتوشاپ فکر کنید، اما در iPad (اگرچه فتوشاپ به خودی خود در iPad موجود است البته). این برنامه با طراحی زیبا به کاربران امکان می دهد طیف وسیعی از ویرایش ها را در تصاویر خود از جمله اضافه کردن متن، اشکال و تنظیمات رنگ و همچنین لمس کردن عکس ها انجام دهند.

این برنامه سریع و نوآورانه است و کل فرآیند کار با تصاویر را در iPad ها لذت بخش و آسان می کند. گردش کار نیز غیرمخرب است، به این معنی که می‌توانید مجموعه‌ای از ویرایش‌ها را بدون نیاز به «از بین بردن» تصویر اصلی که با آن کار می‌کنید انجام دهید.

Pixelmator از فرمت‌های فایل RAW پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر عکاسی مشتاق هستید و به دنبال برنامه‌ای هستید که به عکس‌هایتان فاکتور شگفت‌انگیز بدهد، هر آنچه را که نیاز دارید در اینجا خواهید داشت. من مخصوصاً تنظیمات از پیش تنظیم را دوست دارم، که تنظیمات رنگ را به یک نسیم مطلق تبدیل می کند.

برای کسانی که گوشی اپل نیز دارند، Pixelmator را برای iOS نیز پیدا خواهید کرد.

Pixelmator را با قیمت ۹٫۹۹ دلار دانلود کنید (ایالات متحده) / ۹٫۹۹ پوند (انگلستان) / ۱۴٫۹۹ دلار استرالیا (AU)

۶٫ Duolingo

دولینگو

(اعتبار تصویر: Duolingo)

کریسمس و سال نو زمان بسیار خوبی برای متعهد شدن به یادگیری یک زبان جدید است و Duolingo مشهور جهان بیش از ۴۰ مورد از آنها را برای انتخاب دارد. علاوه بر این، استفاده از آن آسان است و یادگیرندگان را قادر می‌سازد تا از طریق درس‌های کوچک، صحبت کردن، خواندن، گوش دادن و نوشتن را تمرین کنند. اوه، و همچنین رایگان است!

Duolingo روشی تعاملی برای یادگیری ارائه می‌کند، با درس‌هایی شبیه به بازی که در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. شخصیت‌های سرگرم‌کننده و انواع جوایز و دستاوردها به شما کمک می‌کنند در طول سفرتان نیز انگیزه داشته باشید.

برای کسانی که علاقه مند به یادگیری چیزهای دیگر هستند، Duolingo اکنون برای ارائه درس هایی برای یادگیری ریاضی و موسیقی منشعب شده است. برای چنین برنامه آموزشی جامعی که به صورت رایگان در دسترس باشد، باور نکردنی است. یک چرخش بدهید و ببینید به کجا می‌برد.

Duolingo را به صورت رایگان دانلود کنید

۷٫ قابل توجه بودن

قابل توجه بودن

(اعتبار تصویر: قابل توجه)

سازماندهی یادداشت ها می تواند سخت باشد، اما شاید لازم نباشد. با Notability، می توانید یادداشت برداری را زنده کنید. بنابراین، چه در مدرسه باشید، چه در کالج یا فقط نیاز به یادآوری های زیادی دارید، این برنامه رایگان و قدرتمند می تواند چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

Notability کار خارق العاده ای را انجام می دهد تا کل فرآیند یادداشت برداری در iPad را تا حد امکان طبیعی کند. این کار را با ارائه طیف وسیعی از الگوهای کاغذی با فاصله و پس‌زمینه قابل تنظیم و همچنین ابزارهای چندرسانه‌ای مانند مداد، برجسته‌کننده و متن انجام می‌دهد.

اما Notability آنقدر قدرتمند است که چیزی فراتر از یک برنامه یادداشت برداری است. فناوری تبدیل ریاضی آن محاسبات را برای شما پاک می کند و عملکرد جستجو به شما امکان می دهد هر چیزی را در یادداشت های خود پیدا کنید، حتی اگر دست نویس باشد.

استفاده از آن رایگان است، اما می‌توانید عملکردهای اضافی را از طریق خریدهای درون‌برنامه باز کنید. و آنقدر خوب است که ما آن را یکی از آن ها می دانیم بهترین برنامه های یادداشت برداری برای iPad Pro.

Notability را به صورت رایگان دانلود کنید

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad/got-an-ipad-for-christmas-heres-the-first-7-apps-to-download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *