برترین گوشی های اندرویدی برای افرادی که عاشق عکس گرفتن هستند

برترین گوشی های اندرویدی برای افرادی که عاشق عکس گرفتن هستند

تمامی گوشی‌های ذکر شده در بالا توسط تیم SlashGear آزمایش شده‌اند که شامل کارشناسانی با بیش از یک دهه تجربه در تست گوشی‌های هوشمند از همه برندهای بزرگ در هر گروه قیمتی است. وقتی نوبت به تست دوربین می رسد، ما با تست مستقل یک گوشی شروع می کنیم تا محاسن و کاستی های آن را ببینیم. نتایج با پیشینیان مقایسه می‌شوند تا ببینند آیا ارتقای قابل توجهی به‌ویژه در قابلیت‌های تصویربرداری آن‌ها به ارمغان می‌آورند یا خیر. عکس‌ها و ویدیوهای تولید شده توسط دستگاه‌های مورد بررسی نیز با سایر گوشی‌های رقیب در همان قیمت مقایسه می‌شوند تا ببینند که آیا آنها مزیت قابل توجهی دارند یا در برابر رقبا سقوط می‌کنند.

تا آنجایی که آزمایش‌ها پیش می‌روند، هر دوربین – زوم اولیه، فوق عریض و تله فوتو – به تنهایی با همان پروتکل‌های مستقل و مقایسه‌ای که در بالا ذکر شد، آزمایش می‌شود. ما تست‌های دوربین را با عکس‌هایی که زیر نور روز کلیک می‌کنند، شروع می‌کنیم و پارامترهایی مانند محدوده دینامیکی، دقت رنگ، نوردهی و کنترل سایه را ارزیابی می‌کنیم. در این مرحله، عکس‌هایی که از حسگرهای اولیه و فوق عریض کلیک می‌شوند نیز در کنار هم مقایسه می‌شوند تا هرگونه تفاوت رنگ و نشانه‌های اعوجاج لبه بررسی شود.

در نور کم، خروجی‌های حالت شب اختصاصی را به‌طور جداگانه آزمایش می‌کنیم و تأکید می‌کنیم که چگونه رنگ‌ها را در شرایط چالش‌برانگیز نشان می‌دهد، نویز را سرکوب می‌کند و بافت‌های دانه‌دار را تحت کنترل نگه می‌دارد. آزمایش دوربین در نور کم اغلب ثابت می‌کند که یک آزمون تورنسل برای قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمند است، و ما مطمئن می‌شویم که آن را به طور کامل ارزیابی می‌کنیم تا بررسی کنیم که دوربین‌ها چقدر توانایی دارند و آیا الگوریتم‌های تصویربرداری زیربنایی می‌توانند نتایج قابل استفاده تولید کنند. ما همچنین به طور گسترده نتایج هر ویژگی خاص ارائه شده توسط سازندگان را بررسی می کنیم تا تشخیص دهیم که آیا آنها به تجربه عکاسی می افزایند یا به عنوان یک ترفند دیگر بی نتیجه می مانند.


منبع: https://www.slashgear.com/1480867/top-android-phones-take-photos/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *