برخی از دارندگان آیفون ۱۵ با خودروهای GM که با مشکلات شارژ بی سیم مواجه هستند

بر اساس تعدادی از شکایات مشتریان که توسط مشتریان برجسته شده است، آخرین آیفون های پرچمدار اپل در برخی از خودروهای جنرال موتورز آنطور که انتظار می رود شارژ نمی شوند. آستانه. بر Reddit، سایت اپلو سایر انجمن ها، گزارش هایی از آن وجود دارد آیفون ۱۵ کاربرانی که دارای خودروهای شورلت، کادیلاک و بیوک با شارژرهای بی سیم هستند که قادر به شارژ آیفون جدید خود نیستند. برخی از مردم می بینند آیفون برای چند ثانیه شارژ شود، اما پس از آن به نظر می رسد متوقف می شود، در حالی که دیگران اصلا نمی توانند دستگاه خود را شارژ کنند.

برخی از دارندگان آیفون ۱۵ با خودروهای GM که با مشکلات شارژ بی سیم مواجه هستند
در Reddit، چندین شکایت از صاحبان Chevy وجود دارد که نمی توانند شارژرهای بی سیم خود را به درستی کار کنند. قرار دادن دستگاه در محفظه شارژ بی سیم، صرف نظر از اینکه دستگاه در کیس باشد، منجر به شارژ نمی شود.

خوشحالم که می دانم فقط من نیستم. آیفون ۱۲ پرو مکس من به خوبی (هر بار) در سال ۲۳ Chevy Traverse من کار می کرد. حدود ۶ هفته پیش به سراغ آیفون ۱۵ پرو مکس رفتم و این ویژگی دقیقاً همانطور که در نظرات دیگر توضیح داده شد خراب شد: چند ثانیه شارژ کنید و سپس متوقف شود – روشن یا خاموش کردن کیس همان نتایج را به همراه دارد. من در حال حاضر در iOS 17.1.1 هستم و از زمانی که گوشی در تاریخ ۱۰/۸/۲۳ خریداری شده است، همه به روز رسانی ها را دریافت کرده ام.

بسیاری از شکایات از آیفون ۱۵ پرو و کاربران آیفون ۱۵ پرو مکس، و مشکل ممکن است به آپدیت iOS 17.1 مرتبط باشد.

برخی از شارژرهای بی‌سیم داخل خودرو بسیار غیرقابل اعتماد هستند، زیرا برای طیف وسیعی از اندازه‌های گوشی هوشمند طراحی شده‌اند و گاهی اوقات نمی‌توانند دستگاه‌های بزرگ‌تر را در خود جای دهند. مشکلات هم ترازی رایج است، و در نتیجه باعث ناامیدی زیادی در مورد شارژ بی سیم خودرو می شود.

جنرال موتورز گفت آستانه که “از نگرانی آگاه است” و “در حال بررسی است” و در حال حاضر چیزی برای تایید این موضوع وجود ندارد.

این دومین مشکل مربوط به شارژ است که مدل های آیفون ۱۵ را آزار می دهد. پس از عرضه دستگاه‌های جدید، برخی از دارندگان BMW به سرعت دریافتند که شارژرهای بی‌سیم در خودروهایشان به طور موقت تراشه NFC را در آیفون‌های خود غیرفعال می‌کنند. سیب این موضوع را در ماه اکتبر تایید کرد و یک راه حل معرفی کرد در آپدیت iOS 17.1.1 که در اوایل نوامبر منتشر شد.

راه اندازی از استاندارد شارژ بی سیم Qi2 ممکن است مشکلات آتی در مورد شارژ داخل خودرو را کاهش دهد زیرا شارژرهای Qi2 دارای تراز مغناطیسی هستند، اما اغلب تولیدکنندگان خودرو ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد تا فناوری جدید را معرفی کنند و برای دارندگان خودرو با شارژرهای Qi موجود مفید نخواهد بود.

با توجه به اینکه به نظر می رسد مشکلات شارژی که دارندگان جنرال موتورز با آن مواجه هستند در iOS 17.1 ظاهر شده است، اپل ممکن است بتواند با به روز رسانی بعدی این مشکل را برطرف کند و همچنین این احتمال وجود دارد که GM بتواند به روز رسانی سیستم عامل را برای بازیابی قابلیت شارژ ارائه دهد. در حال حاضر، آپدیت iOS 17.2 این مشکل را برطرف نکرده است.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/16/iphone-15-gm-charging-issue/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *