برخی از فایل های کاربران گوگل درایو به طرز مرموزی ناپدید شده اند

پس از انبوهی از گزارش‌ها مبنی بر گم شدن فایل‌ها از سرویس ابری، به کاربران Google Drive هشدار داده شده است که ارتباط حساب خود را در برنامه Google Drive برای دسکتاپ قطع نکنند.

برخی از فایل های کاربران گوگل درایو به طرز مرموزی ناپدید شده اند
زنگ هشدار هفته گذشته در سایت پشتیبانی انجمن گوگل زمانی که برخی از کاربران فایل ها را گزارش کردند به صدا درآمد به طور مرموزی ناپدید می شود از گوگل درایو، با برخی از پوسترهایی که ادعا می‌کنند داده‌های شش ماهه ناپدید شده‌اند.

همانطور که توسط ثبت نام، یکی از کاربران به Google Drive وارد شد تا چیزهایی را که در ماه مه ۲۰۲۳ بودند پیدا کند، با وجود تلاش‌های تیم پشتیبانی Google برای کمک به بازیابی فایل‌ها، همه چیزهایی که از آن تاریخ ذخیره شده بود از بین رفته است. در حال حاضر، موضوع شکایات دارای ۲۱۷ کاربر است که روی “من همین سوال را دارم” کلیک کرده اند.

تیم گوگل درایو از آن زمان ارسال شده که “در حال بررسی گزارشات مربوط به مشکلی است که بر زیرمجموعه محدودی از Drive برای کاربران دسکتاپ تاثیر می گذارد.” در عین حال:

  • روی «قطع اتصال حساب» در Drive for desktop کلیک نکنید
  • پوشه داده برنامه را حذف یا انتقال ندهید:
    پنجره ها: %USERPROFILE%\AppData\Local\Google\DriveFS
    سیستم عامل مک: ~/Library/Application Support/Google/DriveFS

گوگل همچنین توصیه می‌کند در صورت وجود فضای خالی روی هارد دیسک، تا رفع مشکل همگام‌سازی، یک کپی از پوشه داده برنامه تهیه کنید. اگر بیشتر بشنویم این مقاله را به روز می کنیم.

برچسب ها: درایو گوگل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/28/google-drive-files-going-missing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *