بررسی‌های Vision Pro: عمر باتری شگفت‌انگیز، شخصیت‌های «عجیب» و موارد دیگر

اولین بررسی های کامل اپل ویژن پرو امروز منتشر شد و جزئیات جدیدی را در مورد این هدست قبل از عرضه در ایالات متحده در روز جمعه فاش کرد.

بررسی‌های Vision Pro: عمر باتری شگفت‌انگیز، شخصیت‌های «عجیب» و موارد دیگر
برای کسب اطلاعات بیشتر، جمع بندی ما را بررسی کنید بررسی و جعبه گشایی ویدیوهای Apple Vision Pro.

عمر باتری

اپل می گوید Vision Pro به طور کلی تا دو ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و تا ۲٫۵ ساعت برای پخش ویدئوی ۲ بعدی به طور مشخص. با این حال، برایان تانگ در بررسی خود گفت که برای استفاده عمومی به عمر باتری نزدیک به ۲٫۵ ساعت دست یافته است و به طور جداگانه توانسته این فیلم سه ساعته را تماشا کند. Avengers: Endgame با یک بار شارژ

گلوله آتشین جسورانهجان گروبر نیز گفت او به طور مداوم حداقل سه ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ کامل داشته است، اما هیچ مورد استفاده خاصی را ذکر نکرد.

در مجموع، به نظر می رسد که Vision Pro ممکن است تا ۳۰ دقیقه بیشتر از ادعای عمر باتری تبلیغ شده اپل در هر بار شارژ دوام بیاورد، اما نتایج متفاوت خواهد بود.

صفحه اصلی

به گفته تانگ، برنامه‌های شخص ثالث در visionOS به ترتیب حروف الفبا در صفحه دوم صفحه اصلی فهرست می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را مانند آیفون و آی‌پد دوباره مرتب کرد. برنامه ها را نیز نمی توان در پوشه ها قرار داد.

اعتبار تصویر: برایان تانگ

او همچنین تایید کرد که وب‌سایت‌ها را نمی‌توان از طریق سافاری به صفحه اصلی اضافه کرد، که با توجه به اینکه برخی از سرویس‌های محبوب مانند YouTube و Spotify در هنگام راه‌اندازی تنها از طریق وب در Vision Pro در دسترس خواهند بود، ناخوشایند است.

اپل می‌تواند این گزینه‌ها را در به‌روزرسانی‌های آینده visionOS اضافه کند.

شخصیت ها و چشم بینایی

از آنجایی که Vision Pro هنگام تماس‌های ویدیویی صورت شما را می‌پوشاند، اپل به شما اجازه می‌دهد نسخه دیجیتالی از خود به نام Persona ایجاد کنید.

اپل به پرسونا به عنوان “نماینده فضایی معتبر” یک شخص اشاره می کند که حالات صورت و حرکات دست را در زمان واقعی نشان می دهد. این ویژگی هنوز در مرحله بتا است و به نظر می رسد اپل جای زیادی برای پیشرفت دارد.

اعتبار تصویر: برایان تانگ

روزنامه وال استریتجوانا استرن:

در FaceTimes با دوستان و خانواده، بررسی ها متفق القول بود: خواهرم گفت: “تو افتضاح به نظر میرسی.” جیسون گی همیشه مهربان گفت: «مثل بوتاکس جهنمی است. پدرم گفت: ترسناک است.

تماس با سایر بازبینان ویژن پرو کمی بهتر بود زیرا همه ما مضحک به نظر می رسیدیم. اما همه قبول داشتند که من بدترین به نظر می رسیدم. و این پس از آن بود که بارها و بارها با نورپردازی حرفه ای شخصیت خود را بازسازی کردم.

بیچاره جوانا! (او هنوز هم شگفت انگیز است، هیچ چیز نمی تواند آن را تغییر دهد!)

آستانهنیلای پاتل:

من در اینجا به جزئیات زیادی در مورد سیستم شخصیت سه بعدی عمیقاً عجیب و بسیار عجیب اپل نمی پردازم. […] می توانید ببینید که چرا اپل برچسب بتا را روی آنها گذاشته است. راه درازی در پیش است تا استفاده از پرسونا در یک تماس در بهترین حالت حواس پرتی و در بدترین حالت بسیار بی ادبانه نباشد.

پرسوناها به صفحه‌نمایش بیرونی Vision Pro گسترش می‌یابند و به دیگران اجازه می‌دهند تا سرگرمی دیجیتالی چشمان شما را مشاهده کنند. این ویژگی EyeSight نام دارد و از زمانی که بررسی‌های Vision Pro برای اولین بار در اوایل امروز منتشر شد، بیشتر در رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

صفحه نمایش مجازی مک

بسیاری از داوران نظرات خود را در مورد استفاده از Vision Pro به عنوان یک نمایشگر خارجی برای مک به اشتراک گذاشتند.


CNETاسکات استاین تحت تاثیر قرار گرفت:

اگر میز من فقط مانیتورهای شناور بود چه؟ اگر به چیزی جز هدست نیاز نداشتم چه می‌شد؟ وقتی همه برنامه‌ها باز هستند و جریان در جریان است، Vision Pro به آن احساس نزدیک می‌شود. من الان این کار را می کنم. من در حال نوشتن این مطلب در رایانه شناور مجازی خود هستم. اشکالاتی وجود دارد، و گاهی اوقات کنترل‌ها بیش از حد شناور به نظر می‌رسند، اما در اولین شکل آن، از اینکه چقدر خوب است شوکه شده‌ام.

با این حال، وی به نکته ای اشاره کرد:

و در حالی که صفحه نمایش ویژن پرو به عنوان یک مانیتور عالی است، خیره شدن به فضای سه بعدی برای مدتی چشمان من را در منطقه فوکوس متفاوتی نسبت به واقعیت واقعی قرار می دهد. با برداشتن هدست برای کار روی لپ‌تاپ، چشمانم به زمان نیاز دارند تا آرام شوند و دوباره تمرکز کنند. احساس می‌کنم که در ویژن پرو به جلسات طولانی می‌لزم، اما چشمانم می‌خواهند استراحت کنم.

راهنمای تاممارک اسپوناور:

یکی از گزینه‌های موجود در Control Center، امکان اتصال به مک است، اما می‌توانید تنها با نگاه کردن به آن، دسکتاپ مک خود را وارد Vision Pro کنید. دکمه Connect را دیدم که بالای مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی من شناور بود، انگشتانم را به هم چسباندم و دیدم صفحه لپ‌تاپم خالی شد و به جای آن روی دیوار جلوی من ظاهر شد.

شما چندین نمایش دسکتاپ دریافت نمی‌کنید، اما یک صفحه نمایش ۴K شفاف دریافت می‌کنید که متن را واضح ارائه می‌کند، و می‌توانید آن بوم را به طور مثبت بزرگ کنید تا بیشتر بهترین مانیتورها را کوچک کند. صفحه کلید و ماوس شما همچنان همانطور که معمولاً بدون تاخیر کار می کنند کار می کنند. حتی اگر بخواهید می توانید از صفحه کلید خود در برنامه های Vision Pro استفاده کنید. بله، فقط اپل می‌توانست این کار را انجام دهد، و من می‌توانستم ببینم که Vision Pro را در سفرهای کاری می‌برم و از آن در هتل استفاده می‌کنم.

منتظر جزئیات بیشتر در مورد ویژن پرو در روزهای آینده باشید.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو، visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/30/apple-vision-pro-review-highlights/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *