بررسی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس؛ پیشرفت میلی‌متری یک فرمول برنده

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با پورت USB-C، فریم تیتانیومی، محدوده‌ی زوم وسیع‌تر (مختص مدل پرو مکس) و اجرای بازی‌های کنسولی، توجه کاربران و علاقه‌مندان اپل را به خود جلب کردند؛ اما چندی بعد با خبرهای مربوط به داغ‌شدن بیش‌از حد بدنه در متن خبرها قرار گرفتند.

اپل می‌گوید A17 Pro قواعد بازی را عوض می‌کند و با عملکرد خیره‌کننده‌اش، آیفون ۱۵ پرو را به بهترین کنسول بازی دنیا بدل می‌سازد؛ هرچند که در همان روزهای نخست عرضه‌ی گوشی، تعداد زیادی از کاربران و کارشناسان، مشکل داغ‌شدن بدنه‌ی دستگاه حتی در استفاده‌های روزمره را مطرح کردند؛ موضوعی که در نهایت واکنش اپل را برانگیخت و به انتشار به‌روزرسانی iOS 17.0.3 برای رفع آن منجر شد.

پس از آنکه چندین روز آیفون ۱۵ پرو را از جنبه‌های مختلف زیر ذره‌بین قرار داده و تست‌های متنوعی را روی آن انجام دادیم، آماده‌ایم تا نتایج به‌دست‌آمده را در قالب بررسی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با شما به‌اشتراک بگذاریم.

بررسی ویدیویی آیفون ‍۱۵ پرو

تماشا در یوتیوب

طراحی و کیفیت ساخت آیفون ۱۵ پرو

هنوز هم نمی‌توان باورد کرد؛ اما با فشارهای اتحادیه‌ی اروپا، بالاخره اپل به حذف پورت ۱۰-ساله‌ی لایتنینگ و جایگزینی آن پورت همه‌گیر و مدرن USB-C تن داد؛ هرچند که در شعار تبلیغاتی‌اش سعی دارد که با بفهماند برای «رهایی ما از به‌هم‌ریختگی کابل‌ها» چنین اقدام شجاعانه‌ای را رقم زده است!


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile-review/409975-apple-iphone-15-pro-max-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *