بررسی بلند مدت OnePlus Open: روی سن برای گوشی های هوشمند تاشو

طرفداران:

– طراحی بسیار خوب، کیفیت ساخت فوق العاده
– ضخامت و وزن کنترل شده، چین و چروک صفحه نمایش نامحسوس
– نمایشگرهای درخشان – هم درونی و هم بیرونی
– سخت افزار پردازشی قدرتمند، فضای ذخیره سازی کافی
– رابط کاربری روان و بصری که به طور یکپارچه در سراسر نمایشگرها تنظیم می شود
– عملکرد چشمگیر دوربین با ترکیب خوبی از دوربین ها
– پشتیبان خوب باتری برای دسته
– بلندگوهای تلفن به طرز شگفت آوری خوب هستند

معایب:

– گران
– فاقد اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر یا شارژ بی سیم
– عکس های ماکرو کسل کننده به نظر می رسند

رتبه بندی: ۴٫۲/۵
قیمت: ۱,۳۹,۹۹۹ روپیه

منصفانه است که بگوییم سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای وان پلاس بوده است. مطمئناً از سال ۲۰۲۲ بهتر است. این کار با OnePlus 11 آغاز شد – یک تلفن هوشمند قدرتمند و چشمگیر که تعداد زیادی از جعبه ها را علامت زد و سطح تلفن های غیر حرفه ای خود را بالا برد. نسخه نهایی آنها در سال جاه‌طلبانه‌ترین نسخه تا به امروز و همچنین گران‌ترین نسخه آن‌ها در میان دسته‌ها بوده است. گوشی‌های تاشو هنوز از عرضه انبوه محصولات فاصله دارند. مورد استفاده نیز نسبتاً محدود است.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

علاوه بر این نگرانی‌های معتبری در مورد اندازه (به‌ویژه ضخامت)، وزن، دوام و البته چین‌خوردگی صفحه‌نمایش وجود دارد که نادیده گرفتن آن‌ها سخت است. سامسونگ، با هر بار تکرار Fold، این مشکلات را تا حدی حل کرده است. OnePlus قصد دارد با اولین خود در این رده، یکی بهتر انجام دهد. آیا OnePlus Open می تواند بلافاصله آن را از پارک خارج کند؟ بیایید در این بررسی بلندمدت دریابیم.

OnePlus Open Design: طراحی هوشمند، ساخت فوق العاده و در عین حال سبک ترین در این بخش
بسیاری از نگرانی های ذکر شده در اینجا به لطف برخی از عناصر طراحی هوشمند برطرف شده است. اگرچه تلفن‌های تاشو هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌اند که بتوانند به اندازه تلفن‌های هوشمند معمولی باریک (در صورت تا شدن) باشند، Open احتمالاً باریک‌ترین تلفن تاشوی موجود است که ضخامت آن در حالت تا شدن ۱۱٫۷ میلی‌متر و در حالت باز فقط ۵٫۸ میلی‌متر است. این باعث می‌شود که آن را بیش از ۱٫۵ میلی‌متر از نزدیک‌ترین رقیب خود، یعنی Samsung Galaxy Z Fold 5 باریک‌تر در حالت تا شدن داشته باشد.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

وزن آن نیز کنترل می‌شود و Fold سبک‌ترین گوشی تاشو با اندازه کامل است که کمتر از ۲۴۰ گرم وزن دارد. اکنون هر چیزی بیش از ۲۰۰ گرم برای گوشی های هوشمند در این عصر سنگین تلقی می شود. اما کمتر از یک چهارم کیلوگرم برای گوشی‌های تاشو سایز کامل در مرحله فعلی تکامل آنها کاملاً قابل قبول است. و همانطور که این شرکت به زبان ساده می گوید، OnePlus Open یک گرم سبک تر از Apple iPhone 14 Pro Max است. این گوشی دارای استاندارد IPx4 در برابر رطوبت نیز می باشد.

طراحان برخی از انتخاب های هوشمندانه را با مواد مورد استفاده انجام داده اند، از آلومینیوم گرفته تا آلیاژ تیتانیوم تا فولاد ضد زنگ درجه جراحی تا وزن کلی را کاهش دهند بدون اینکه به استحکام دستگاه آسیبی وارد شود. در واقع کیفیت ساخت فوق العاده است. در هنگام بسته بودن فوق العاده محکم و با وجود باریک بودن آن در هنگام باز بودن به همان اندازه اطمینان بخش است. لولای خمشی تک ستون فقرات یا لبه‌های آلومینیومی، همه آن‌ها محکم به نظر می‌رسند. روکش فلزی برس خورده همراه با پشتی چرم محیطی زیبا به نظر می رسد.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

توزیع وزن عالی است و گوشی در دست احساس سنگینی نمی کند. یک دکمه روشن/خاموش که به عنوان اسکنر اثر انگشت، دکمه تنظیم صدا، یک پورت USB-C و چند میکروفون و بلندگو در اطراف لبه‌های مختلف قرار دارند. اوه، و نوار لغزنده هشدار علامت تجاری نیز وجود دارد. دسترسی به دکمه‌ها معمولاً بدون توجه به باز یا بسته بودن گوشی آسان است. داشتن یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش خوب بود، اما دسترسی به آن با گوشی باز دشوار بود.

نمایشگر باز OnePlus: صفحه نمایش بیرونی چشمگیر که توسط صفحه داخلی تحت الشعاع قرار گرفته است
مانند همه گوشی‌های تاشو، OnePlus Open دارای دو نمایشگر است – بیرونی وقتی گوشی تا شده است و داخلی وقتی باز است، و هر دو بسیار چشمگیر هستند. صفحه نمایش بیرونی آن ۶٫۳۱ اینچ با رزولوشن ۲۴۸۴ در ۱۱۱۶ پیکسل است. هنگامی که باز می شود، یک صفحه نمایش ۷٫۸۲ اینچی بزرگتر با وضوح ۲۴۴۰ در ۲۲۶۸ پیکسل دریافت می کنید. هر دو نمایشگر LTPO3 Fluid AMOLED با پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی، نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی تئوری ۲۸۰۰ نیت هستند.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

هر دو نمایشگر دارای گواهینامه Widevine L1 با پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision هستند که در آن از روشنایی بالا به خوبی استفاده می شود. نمایشگر بیرونی ضد خش است و مجهز به محافظ سرامیکی است که به ادعای وان پلاس ۲۰ درصد بیشتر از Corning Gorilla Glass Victus در برابر ضربه مقاوم است. نمایشگر داخلی هیچ گونه مقاومت واقعی در برابر خراش ندارد مگر اینکه محافظ صفحه از قبل اعمال شده باشد که نباید به تنهایی آن را جدا کرد. وجود شیشه ضد خش روی نمایشگر تاشو معمایی است که هنوز شکسته نشده است.

نمایشگرها عالی هستند و من کمی بعد به آن خواهم رسید. قبل از آن، یک کلمه سریع در چین صفحه نمایش. احتمالاً نامحسوس ترین چیزی است که تا به امروز با آن برخورد کرده ایم. آن را اتو کشیده نشده است (جناسی در نظر گرفته شده) اما به سختی تنها از زوایای خاص قابل مشاهده است. مهمتر از آن این است که هیچ مانعی در عملکرد این دستگاه ایجاد نمی کند. ما بیش از یک ماه و نیم است که از این دستگاه استفاده می کنیم و صدها بار باز و بسته کردن صفحه نمایش هیچ تاثیری روی قسمت زیر چروک نمایشگر نداشته است.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

اگر به کیفیت نمایش برگردیم، هر دو صفحه نمایش درجه یک هستند، اما نمایشگر بزرگتر به دلیل عظمت ظاهری را تحت الشعاع قرار می دهد. بسته به اینکه چگونه آن را دوست دارید، تصویر در هر دو حالت طبیعی و همچنین حالت زنده عالی به نظر می رسد. اگر تصویر را در سمت نرم‌تر و آرامش‌بخش‌تر برای چشم‌ها دوست دارید، تصویر قبلی را انتخاب کنید. اگر آن را پر جنب و جوش تر دوست دارید، آن را روی دومی تنظیم کنید. در هر دو مورد، لغزنده دمای رنگ را کمی به سمت گرمتر حرکت دهید تا بهترین نتیجه و دقت رنگ بهتری داشته باشید. تماشای فیلم ها، بررسی عکس ها یا انجام بازی روی صفحه نمایش بزرگ یک لذت مطلق است.

عملکرد باز OnePlus: در حال حاضر به همان سرعتی که می شود

OnePlus به قدرتمندترین SoC کوالکام موجود در زمان عرضه، یعنی Snapdragon 8 Gen 2، چسبیده است. همانند OnePlus 11 5G. شما فقط یک نسخه از این گوشی را با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 دریافت می کنید. در اینجا مطلقاً هیچ شکایتی وجود ندارد زیرا همه چیز به سرعت در حال پیشرفت است و امتیازات به اندازه لازم است. طبق معمول، ما چند معیار مصنوعی را برای سنجش عملکرد آن اجرا کردیم.

نمرات با آنچه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ انتظار می رود مطابقت داشت و حتی در بیشتر موارد بهتر از وان پلاس ۱۱ بود. در Geekbench 5، ۱۱ در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز ۱۰۷۹ و ۴۰۷۷ را به دست آوردند، در حالی که Open موفق شد در تست های مربوطه امتیاز ۱۵۷۱ و ۴۴۹۷ ​​را به دست آورد که یک جهش قابل توجه از ۹ ماه اصلاحات و اصلاحات است. به روز رسانی اندروید . امتیاز بنچمارک PCMark Work 3.0 با امتیاز ۱۰۳۵۵ و ۱۰۹۲۱ به این دو گوشی نزدیک تر و بهتر بود.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

برای آزمایش قابلیت‌های بازی، ما بنچمارک‌های Wild Life و Wild Life Extreme را از مجموعه ۳DMark اجرا کردیم، و هر دو گوشی برای اولی بسیار قدرتمند بودند و آن را به حداکثر رساندند. در بنچمارک Wild Life Extreme، OnePlus 11 توانست امتیاز ۳۶۲۳ را با ۲۱٫۷ فریم بر ثانیه متوسط ​​به دست آورد، در حالی که Open امتیاز ۳۶۷۳ را با ۲۲ فریم بر ثانیه متوسط ​​به دست آورد که نسبتاً یکسان است. با توجه به قدرت عضلانی، OnePlus Open موفق شد تمام بازی‌هایی را که در آن بازی می‌کردیم، بدون لکنت، حتی در بالاترین تنظیمات، به آرامی اجرا کند.

این تلفن دارای چندین بلندگو در لبه های تلفن است و در مجموع آنها صدایی نسبتا بلند و فراگیر تولید می کنند (ظاهراً Dolby Atmos بهبود یافته) که برای بلندگوهای تلفن کاملاً چشمگیر است. یا آنها را بلندگوهای تبلت بنامیم؟ این به تجربه کلی هنگام پخش محتوا یا بازی کردن می‌افزاید. کیفیت تماس و دریافت در طول دوره آزمایش ما کاملاً خوب بود. این تلفن آماده ۵G دارای بلوتوث ۵٫۳ است و دارای وای فای سه باند با پشتیبانی از استانداردهای a/b/g/n/ac/6e/7 است.

عملکرد باتری باز OnePlus: عمر باتری خوب، شارژ سریع مناسب

ظرفیت باتری Open روی ۴۸۰۵ میلی آمپر ساعت تعیین شده است. در طول اجرای آزمایشی ما، علیرغم سخاوتمندانه صفحه نمایش داخلی چندین بار در طول روز، به راحتی توانست بیش از یک روز استفاده متوسط ​​دوام بیاورد. البته مسافت پیموده شده شما بسته به میزان استفاده شما متفاوت خواهد بود. استفاده گسترده از نمایشگر داخلی برای تماشای ویدیو یا جلسات طولانی بازی، باتری را سریع‌تر خالی می‌کند. اما پس از آن، تلفن های OnePlus همیشه سریع شارژ می شوند.

Open ممکن است به سرعت برخی از گوشی های پرچمدار دیگر این شرکت مانند OnePlus 11 یا ۱۰T نباشد، اما طبق استانداردهای اپل یا گوگل، نسبتا سریع و فوق العاده سریع است. از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می کند و شارژر ۸۰ واتی SuperVOOC باتری را در ۴۵ دقیقه از ۱ درصد به ۱۰۰ درصد می رساند. کاملا قابل قبول من همچنین سعی کردم آن را با استفاده از یک شارژر قدیمی ۶۵ واتی OnePlus شارژ کنم، و فقط ۵ دقیقه اضافی طول می کشد تا کار انجام شود. بنابراین کاملاً قابل استفاده است اگر شما یکی در اطراف داشته باشید. OnePlus Open از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

سیستم عامل و رابط کاربری: OxygenOS هوشمندتر می شود
OnePlus Open اندروید ۱۳ را با OxygenOS 13.2 اجرا می کند. بله، به زودی به‌روزرسانی اندروید ۱۴ و چند به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و امنیتی در طول سال‌ها دریافت خواهد کرد. دیگر درباره OxygenOS حرفی نمی زنیم. مدتی پیش با آن تمام شد. ممکن است به شکوه قبلی خود برنگردد، و اکنون بسیار ColorOS است، اما کاملاً قابل استفاده است و عاری از تبلیغات و نرم افزارهای اضافی است که بسیار عالی است. رابط کاربری نرم، بدون تاخیر و حتی برای یک تازه کار قابل درک است.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

حتی بهتر از آن، به خوبی با دو صفحه نمایش سازگار است. در صفحه بیرونی، تقریباً همان چیزی است که در اکثر تلفن های OnePlus دریافت می کنید. اما وقتی به صفحه نمایش داخلی می روید، بسیار شبیه به چیزی است که در تبلت های OnePlus دریافت می کنید. انتقال بدون درز است و هیچ منحنی یادگیری جدیدی وجود ندارد. رابط کاربری هوشمندانه با نمایشگر بزرگ‌تر تنظیم می‌شود و از املاک اضافی صفحه به خوبی استفاده می‌کند. این کار چندوظیفه ای را با تقسیم صفحه نمایش، برنامه های شناور و گزینه های کشیدن و رها کردن برای اشتراک گذاری فایل ها را تسهیل می کند.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

میانبرهایی را برای برنامه‌هایی که اخیراً باز شده‌اند به شما نشان می‌دهد و همچنین یک میانبر اختصاصی برای کشوی برنامه‌ها دارد که اگر نمی‌خواهید کل صفحه را اشغال نمی‌کند. اعتبار زیادی باید به نرم افزار اختصاص داد تا Open را به یک دستگاه بسیار همه کاره تبدیل کند که به بهره وری کمک می کند تا اینکه فقط یک تلفن دیگر با نمایشگر بزرگتر باشد. اوه، و به شما امکان می‌دهد با تا کردن صفحه نمایش تا نیمه (۹۰ درجه) و استفاده از برخی برنامه‌ها مانند دوربین، خلاق شوید. من معتقدم مسافت پیموده شده زیادی در این ایده وجود دارد و برنامه های بیشتری از آن استفاده خواهند کرد.

عملکرد دوربین باز OnePlus: ترکیبی چشمگیر از دوربین ها به خوبی اکثر پایه ها را پوشش می دهد
در حالی که دوربین‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های پرچمدار تبدیل شده‌اند، در واقع، عامل تعیین‌کننده برای بسیاری هستند، یک تلفن تاشو احتمالاً می‌توانست با کمی نور در بخش عکاسی از بین برود. اما وان پلاس نمی خواست این مسیر را طی کند. این شرکت به سادگی بخش دوربین را در اینجا حتی بیشتر از OnePlus 11 پر کرده است. در مجموع پنج دوربین روی تلفن وجود دارد – ۳ دوربین در پشت و یک دوربین در بالای هر صفحه، و خیر، هیچ ماژول پرکننده ای در اینجا وجود ندارد.

بیایید با دوربین های جلو شروع کنیم. وقتی گوشی را باز می کنید، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه بیرونی و یک واحد ۲۰ مگاپیکسلی در سمت راست بالای صفحه نمایش داخلی دریافت می کنید. OnePlus در هر دو مورد ماژول های فوق عریض را انتخاب کرده است و با سلفی و تماس های ویدیویی با میدان دید وسیع تر از حد معمول (FOV) کار بسیار مناسبی انجام می دهند. هر دو می‌توانند ویدیوهایی با وضوح ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند، کاری که اکثر گوشی‌های OnePlus نمی‌توانند با دوربین سلفی خود انجام دهند.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

با حرکت به سمت دوربین های عقب، در داخل یک جزیره دایره ای بزرگ، می توانید سه دوربین را مشاهده کنید. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارای سنسور جدید Sony LYTIA-T808 CMOS به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. در مرحله بعد یک دوربین تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B 64 مگاپیکسلی با OIS دارید که زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم هیبریدی تقریباً بدون ضرر ۶ برابری را ارائه می دهد. همچنین می توان از آن برای کلیک بر روی عکس های پرتره با کیفیت بالا با تعداد انگشت شماری از ترفندهای Hasselblad استفاده کرد.

در نهایت، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX581 سونی، FOV 114 درجه و فوکوس خودکار وجود دارد که می تواند به عنوان یک دوربین ماکرو نیز دو برابر شود. با پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، همه دوربین‌ها می‌توانند ویدیوهایی با وضوح ۴K با سرعت ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. فیلم‌های سوپر اسلوموشن Full HD را می‌توان تا ۴۸۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد. برای جبران لرزش دست ها، از OIS و EIS پشتیبانی می کنید. فیلم‌های ۴K ضبط‌شده واضح و تثبیت‌شده به نظر می‌رسند. چند حالت ویدیویی برای بازی در اختیار دارید.

همانند تمام گوشی‌های پرچمدار OnePlus در زمان‌های اخیر، Open از تنظیم رنگ Hasselblad و همچنین تخصص آنها در عکاسی پرتره بهره می‌برد. دوربین اصلی چند عکس عالی با جزئیات بسیار خوب و محدوده دینامیکی چشمگیر کلیک می کند. رنگ‌ها زنده به نظر می‌رسند و به همان اندازه طبیعی هستند که در گوشی‌های OnePlus دیده‌ایم. دوربین اصلی در عکاسی در نور کم نیز عملکرد خوبی دارد و جزئیات خوبی را با کمترین نویز ثبت می کند. رنگ ها در نور کم نیز نسبتا دقیق هستند.

هنگامی که نور بیشتر کاهش می یابد، حالت شب به طور خودکار فعال می شود. حالت شب در اینجا عالی است زیرا برای ثبت جزئیات بیشتر بدون اینکه تصویر بیش از حد روشن شود، همه چیز را کمی روشن تر می کند. همانطور که در آلبوم نمونه های دوربین زیر می بینید، عکس های نور کم بسیار چشمگیر هستند. دوربین فوق عریض در نور کم کار بسیار مناسبی را انجام می دهد، اما در مقایسه با تصاویری که با استفاده از دوربین اصلی گرفته می شود، معمولا نرم تر به نظر می رسند.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

در شرایط روشنایی خوب، بازتولید رنگ و محدوده دینامیکی با دوربین اصلی قابل مقایسه است و تصاویر دارای جزئیات خوبی هستند. حتی بهتر از آن، اعوجاج لبه تقریباً در اینجا مشکلی نیست. همانطور که قبلاً اشاره کردم، دوربین فوق عریض دارای فوکوس خودکار است و به شما امکان می دهد عکس های ماکرو بگیرید. وقتی به سوژه ای نزدیک می شوید، تلفن به طور خودکار به حالت ماکرو می رود. چیزی که می توان آن را غیرفعال کرد.

عکس های ماکرو در بهترین حالت متوسط ​​هستند. در حالی که آنها موفق به ثبت مقدار مناسبی از جزئیات می شوند، رنگ ها حتی در نور خوب نیز کسل کننده به نظر می رسند. تصاویر گرفته شده هنوز بهتر از اکثر دوربین های ماکرو ۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی «تخصیصی» هستند که در چندین گوشی دریافت می کنید. آخرین اما به هیچ وجه کمترین، دوربین تله فوتو جدید یک افزودنی عالی است و چند عکس عالی با زوم ۳ برابر می گیرد. زوم هیبریدی ۶X نیز به طرز شگفت آوری عملکرد خوبی دارد. تصاویر گرفته شده دارای جزئیات و وضوح کافی هستند و به سختی می توان گفت که کمی زوم دیجیتال در آن دخیل است مگر اینکه به صورت پیکسلی نگاه کنید.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

اگرچه عملکرد در نور کم چند درجه کمتر است. از دوربین تله فوتو می توان برای گرفتن برخی عکس های پرتره درجه یک استفاده کرد. گزینه‌های زوم ۱x، ​​۲x و ۳x را دریافت می‌کنید که دوربین‌های Hasselblad با لنزهای ۳۰ میلی‌متری، ۶۵ میلی‌متری و ۹۰ میلی‌متری XCD را تقلید می‌کنند. عکس های پرتره در اینجا با جداسازی عالی پیش زمینه و پس زمینه، به خصوص با سوژه های انسانی، کاملاً چشمگیر هستند. این کار با حیوانات و همچنین موضوعات دیگر مانند گل ها به خوبی کار می کند. در مجموع، دوربین‌های پشتی OnePlus Open عملکرد چشمگیری دارند و اکثر پایه‌های کلیدی را پوشش می‌دهند.

برای نمونه های دوربین ویرایش نشده اینجا را کلیک کنید.

کلمات پایانی: یک گام مهم در تکامل گوشی های هوشمند تاشو
OnePlus Open را می توان با ۱,۳۹,۹۹۹ روپیه در هند و با یک سال گارانتی خریداری کرد. من چند آه می‌شنوم، اما این بهایی است که شما باید برای بهترین گوشی‌های هوشمند تاشو در حال حاضر بپردازید. با توجه به این که یک تلفن تاشو با اندازه کامل قدرتمند، پر از ویژگی و سرگرم کننده است، هنوز هم وسیله ای برای همه نیست. برای کسانی که جیب‌های عمیقی دارند، به دنبال یک گوشی پرچمدار و یک تبلت می‌گردند، بهتر است.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

اگر فقط در مورد دسته گوشی های تاشو صحبت کنیم، OnePlus Open با موفقیت بسیاری از نگرانی ها را در این بخش برطرف می کند. باریک‌تر و سبک‌تر از همتایان خود است بدون اینکه به کیفیت ساخت لطمه‌ای وارد شود و چین‌خوردگی نمایشگر به سختی قابل مشاهده است. اینها گام های مهمی در تکامل گوشی های هوشمند تاشو هستند. علاوه بر آن، دارای سخت افزار پردازشی قدرتمند، فضای ذخیره سازی کافی، نمایشگرهای برجسته و دوربین های عالی است که در صورت نیاز و بودجه، OnePlus Open را به یک انتخاب قانع کننده تبدیل کرده است.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/reviews/oneplus-open-long-term-review-coming-of-age-for-foldable-smartphones-13556192.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *