Rewind 2023: بهترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار امسال در هند عرضه شدند

بله، این زمانی از سال است که در آن به چیزهای خوب در فناوری در دوازده ماه گذشته فکر می کنیم. ما با پریمیوم ترین گوشی های هوشمندی که امسال در هند عرضه شدند شروع می کنیم. در این مقاله، ما به چیزهایی مانند مقرون به صرفه بودن یا ارزش برای پول خود زحمت نمی دهیم، بلکه بهترین ها را در این بخش از نظر ویژگی ها و عملکرد جشن می گیریم. من مطمئن هستم که ممکن است برخی از آنها را قبلا حدس زده باشید، اما اجازه دهید به طور رسمی شما را با آنهایی که معتقدیم بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار سال ۲۰۲۳ هستند معرفی کنم.

بهترین گوشی های پرچمدار سال ۲۰۲۳

اپل آیفون ۱۵ پرو مکس
اینجا جای تعجب نیست پریمیوم ترین مدل از آخرین سری آیفون ۱۵ باز هم “بهترین آیفون تاریخ” است. بحث در مورد عدم وجود نوآوری کافی ممکن است تا سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد، اما تعداد زیادی از ترفندها، چه عمده و چه جزئی وجود دارد که باعث می شود اپل آیفون ۱۵ پرو مکس شایسته حضور در این لیست باشد. در حالی که سوئیچ به USB-C ممکن است تمام سرفصل‌های مربوط به راه‌اندازی خود را به خود اختصاص داده باشد، تغییر به یک قاب تیتانیوم از فولاد ضد زنگ به خودی خود یک تغییر دهنده بازی است.

Rewind 2023: بهترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار امسال در هند عرضه شدند
اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

با استفاده طولانی مدت از آیفون ۱۴ پرو اپل، سنگینی دستگاه از دست ما نرفته است. و اکنون کاهش وزن ناگهانی بدون کاهش کیفیت ساخت قابل ستایش است. حتی بهتر از آن، آیفون ۱۵ پرو مکس بسیار کمتر در معرض اثر انگشت و لک قرار دارد. این گوشی از جدیدترین تراشه A17 Bionic اپل، اولین چیپست تلفن هوشمند ۳ نانومتری جهان، که یک جانور و در عین حال کارآمد در مصرف انرژی است، قدرت می‌گیرد. برای هر چیزی که به سمتش پرتاب می کنید به اندازه کافی قدرتمند است. شما گزینه های ذخیره سازی از ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت دارید.

صفحه نمایش تا حد زیادی شبیه به نسل قبلی خود است، اما با حاشیه های کمی باریک تر. جزیره پویا همچنان در بالای آن شناور است. اگرچه دو دوربین از سه دوربین ۱۴ Pro Max به جلو منتقل شده اند، کیفیت خروجی همچنان بالا می رود. دوربین تله فوتو پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با OIS است که اکنون زوم اپتیکال ۵ برابری را ارائه می دهد. در مجموع آنها روی برخی از عکس های عالی در حالت ها و نورهای مختلف کلیک می کنند. و ویدیوهای ۴K گرفته شده با پشتیبانی از HDR 10 بیتی و Dolby Vision حتی بهتر و پایدار می شوند. حدس بزنید به اندازه کافی برای این دستگاه وجود دارد که یکی از گوشی های سال باشد.

Samsung Galaxy S23 Ultra
هر جا اپل هست، باید سامسونگ هم باشه، نه؟ Samsung Galaxy S23 Ultra یک بسته کامل از نظر گوشی های هوشمند اندرویدی است. از عملکرد خام گرفته تا یک سیستم دوربین که شما را شگفت زده می کند، این گوشی هوشمند همه آن چیزی است که یک دستگاه پرچمدار باید باشد. این صفحه نمایش پر جنب و جوش، طراحی زیبا، پردازنده قدرتمند، دوربین های با کیفیت بسیار زیاد، همه اینها از جمله قلم S Pen “قابل توجه” را دارد. جای تعجب نیست که در این لیست قرار گرفت.

اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

بخش عکاسی در اینجا حتی از آیفون ۱۵ پرو مکس پرتر است. اکنون دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با PDAF چند جهته، فوکوس خودکار لیزری و OIS کنترل می‌شود. این شرکت چند دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با OIS دارد، یکی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دیگری با لنز تله فوتو پریسکوپ برای زوم اپتیکال ۱۰ برابر – یکی از بهترین ها در تجارت. همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با PDAF دو پیکسل وجود دارد. دوربین ها هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری کار فوق العاده ای انجام می دهند.

با توجه به DNA Note خود، دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2x با سازگاری HDR10+ و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه دارای تراشه سفارشی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است که به طور خاص برای این دستگاه اورکلاک شده و تنظیم شده است. شما یک رم سخاوتمندانه ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و بالاتر دارید. این گوشی با OneUI 5.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه شد و سامسونگ قول داده است که چهار به روز رسانی سیستم عامل اندروید و ۵ سال به روز رسانی امنیتی دیگر را ارائه دهد و این دستگاه را برای مدت طولانی مرتبط نگه دارد.

Google Pixel 8/Pixel 8 Pro

ما از قیمت گزاف گوشی های جدید سری Pixel 8 چندان راضی نبودیم، اما همانطور که در ابتدا بیان کردیم، این یک عامل در این مقاله نیست. با وجود این موضوع، گوگل پیکسل ۸ پرو برای کسانی که به دنبال دوربین‌های عالی، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع و البته تجربه خالص اندروید هستند، نیرویی باقی می‌ماند. بنابراین، شما می‌پرسید که پیکسل ۸ (غیر پرو) در این لیست چه می‌کند؟ خوب، اگرچه Pro دارای چند زنگ و سوت اضافی است، اما آنچه را که Pixel 8 با فرم فشرده‌تری به میز ارائه می‌کند دوست داریم.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

هر دو گوشی دارای SoC Google Tensor G3 یکسان، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند که در انواع نورپردازی‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و نرم‌افزار مشابهی با وعده ۷ سال به‌روزرسانی دارند. بنابراین اگر نمی‌خواهید امکانات اضافی را که برادر بزرگترش ارائه می‌دهد، داشته باشید، پیکسل ۸ به خودی خود یک گوشی پرچمدار جمع و جور مناسب است. گوگل پیکسل ۸ پرو یک صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر، یک دوربین تله فوتو اختصاصی ۴۸ مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال ۵ برابر و یک دوربین فوق عریض جدیدتر ۴۸ مگاپیکسلی را ارائه می دهد که یکی از بهترین های موجود است. با در نظر گرفتن همه چیز، کنار گذاشتن این گوشی های گوگل از این مکالمه در مورد نخبگان سخت است.

OnePlus Open

مسلماً بهترین گوشی هوشمند تاشو در جهان باید تأیید شود. Open اولین حضور بسیار چشمگیر OnePlus در بخش گوشی های هوشمند تاشو را رقم زد. این گوشی تا لبه با ویژگی های پرچمدار بسته بندی شده است و در چندین جبهه بسیار چشمگیر است. نگرانی‌های معتبری در مورد تلفن‌های تاشو به دلیل حجیم بودن، وزن، دوام و چین خوردگی صفحه نمایش وجود دارد که نادیده گرفتن آن‌ها سخت است. OnePlus Open تا حد زیادی به آنها می پردازد.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

برخی از عناصر طراحی هوشمند و انتخاب مواد به کاهش ضخامت و وزن کمک کرده است. باریک‌تر و سبک‌تر از رقبا است بدون اینکه به کیفیت ساخت لطمه‌ای وارد شود و چین‌خوردگی نمایشگر به سختی قابل مشاهده است. صحبت از نمایشگرها شد، صفحه نمایش داخلی و خارجی هم برای سرگرمی و هم بهره وری عالی هستند. علاوه بر این، دارای سخت افزار پردازشی قدرتمند (Snapdragon 8 Gen 2)، فضای ذخیره سازی کافی (۵۱۲ گیگابایت) و دوربین های عالی است که تمام پایه های کلیدی را پوشش می دهد.

سخت‌افزار خوب باید با نرم‌افزاری به همان اندازه خوب تکمیل شود تا تجربه کلی را بالا ببرد، و OxygenOS 13.2 دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. کاملاً با دو صفحه نمایش سازگار است و انتقال بدون درز انجام می شود. وقتی گوشی را باز می‌کنید، رابط کاربری به‌طور هوشمندانه روی صفحه نمایش بزرگ‌تر تنظیم می‌شود و از صفحه نمایش اضافی برای تسهیل انجام چند کار به خوبی استفاده می‌کند. ترکیبی عالی از طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار، OnePlus Open را به دستگاهی کاملاً گرد و در میان بهترین‌های سال ۲۰۲۳ تبدیل می‌کند.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/rewind-2023-best-flagship-smartphones-launced-in-india-this-year-13556472.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *