بررسی فلفل آسیاب – سرگرمی مستقیم با ایده های درخشان در طول مسیر

در این پلتفرمر فوق‌العاده زمین را بچرخانید و در سطوح هوشمندانه حرکت کنید.

Pepper Grinder یکی از آن بازی های پلتفرم دوبعدی است که ایده بزرگی دارد. و ایده بزرگ آن درخشان است. شما یک شخصیت کوچک هستید که در سطوح جادار می‌چرخید، دوربین راه خوبی پیدا کرده است، و شما یک مته دارید. یک دریل! می توانید از آن برای عبور از شن و خاک استفاده کنید و با سرعت زیاد بیرون بیایید. شما می‌توانید دشمنان را تا زمانی که فقط استخوان‌های فک و شن‌های بامزه‌ای باشند، تمرین کنید. می توانید از مته برای نیرو دادن به دستگاهی استفاده کنید که پرچمی را که هر سطح را به پایان می رساند، بالا می برد. شما می توانید از مته برای کار با اسلحه ها، آبپاش ها، اسکیدوها استفاده کنید. مهمتر از همه اینها، با این حال، فلفل آسیاب بازی است که در آن جزئیات کوچک اهمیت دارند. و من این را به محض دیدن انگورها دانستم.

انگورها خیلی زود معرفی می شوند. آنها انبوهی از شاخ و برگ های خاردار هستند که اگر خیلی نزدیک شوید آسیب می بینند. خوب. واضح است، حتی اما چیزی که من دوست دارم این است که وقتی شن یا خاکی را که درختان انگور به آن چسبیده اند سوراخ می کنید، به طرزی لذت بخش و دیوانه کننده می لرزند. آنها با انرژی ناشی از مته شما می لرزند. بازی متوجه شده است که ممکن است این اتفاق بیفتد، و بنابراین ساخته شده است که اتفاق بیفتد. خوب است، اگر از من بپرسید.

هر دوی این عناصر – ایده بزرگ، توجه به چیزهای کوچک – یک بازی شاداب و همیشه در حال تغییر را تعریف می کنند که در این چند روز اخیر برای من لذت بخش بوده است. شاید خوانده باشید که فلفل آسیاب یک بازی کوتاه است و همینطور است. اما یک بازی کوتاه هنوز هم می تواند بیشتر از اشتیاق شما برای آن دوام بیاورد و فلفل آسیاب هرگز این کار را نمی کند.

در اینجا تریلر فلفل آسیاب است.در یوتیوب تماشا کنید

در ابتدا، سطوح خوشحال می شوند که از لذت بردن به زمین و سپس مسابقه دادن در زمین لذت می برند. مناطقی که می‌توانید از آن‌ها حفاری کنید، به وضوح مشخص شده‌اند، و معمولاً جواهراتی دارند که مانند سکه‌های ماریو عمل می‌کنند و منتظر راهنمایی شما هستند. در زیر زمین، بازی تماماً در مورد کشف خط مسابقه‌ای سینوسی است: مته تکان می‌خورد و می‌لرزد و شما همیشه از نیش آن آگاه هستید، اما همچنان می‌توانید بالا و پایین بروید و در منحنی‌های تنبل حرکت کنید. می توانید به عقب برگردید و از زمین شیرجه بزنید و قبل از شیرجه به زیر زمین به کسی حمله کنید. یک دکمه را فشار دهید و شما نیز با یک انفجار سریع فوران می کنید. باید شبیه آرواره باشد، واقعاً کوسه حمله می کند و ناپدید می شود، اما در واقع من را به یاد خیاطی می اندازد. در مراحل اولیه – و در طول یک رئیس به یاد ماندنی در اواسط بازی – Pepper Grinder شبیه یک بازی است که در آن شما یک سوزن خیاطی هستید، درون و بیرون پارچه می رقصید، دقیق، هنرمندانه، شادی بخش.

اما فلفل آسیاب نیز بی قرار است، بنابراین خیلی زود هر سطح در یک ایده جدید کاهش می یابد. دشمنان، لوبیاهای ریز صورت با عاج ناروال، قبل از ضربه زدن و انقضا شروع به ظهور می کنند. سپس برخی از آنها اسلحه، شعله افکن، بسته شناور، زره می گیرند. شما باید به برخی از بالا، شاید، یا از پشت حمله کنید. به ناچار از آنها به عنوان عناصر پازل استفاده می شود، حتی در اتاق هایی که در انبوهی های کوچک تند تخم ریزی می کنند. این یک بیت از تجارت در میان دیگران است.


بررسی فلفل آسیاب – سرگرمی مستقیم با ایده های درخشان در طول مسیر


قهرمان Pepper Grinder یک اسکیدو را بین کامیون های غول پیکر در جاده ای یخی می راند.


قهرمان بر روی یک سکوی عمودی در آسیاب فلفل سوار می شود و در انفجارهای شعله حرکت می کند.

فلفل خردکن. | اعتبار تصویر: Ahr I/MP2 Games/Devolver Digital

بنابراین در کنار دشمنان، شما امتیازات دست و پنجه نرم می کنید، و سپس دستکش هایی به دست می آورید که در آنها باید دست و پنجه نرم کنید، در یک قوس بچرخید، با مته خود پرتاب کنید، و سپس ممکن است با یک نقطه گیر دیگری وصل شوید، و سپس با کمی خاک وصل شوید. از طریق، یک نکته پایانی! سپس انگورها را می گیرید. شما شروع به دریافت اسلحه و جاز دیگری می کنید که روی دریل شما پخش می شود. هر سطح ایده های خاص خود را دارد، و همچنین پنج سکه به طرز شرورانه ای در فضاهای مرتبط خود پنهان شده است، که شما را تشویق به ریسک کردن می کند.

چیزهای زیادی در این بازی وجود دارد که من قبلاً بسیاری از آنها را فراموش کرده ام، به این معنی که بیشتر این بررسی صرف صفحه‌بندی از طریق اسکرین شات‌های سوییچ من شده است. اوه خدا، قطعه زیرزمینی که در آن مجبور بودم در هزارتوی خاک بچرخم و در عین حال از چرخ های متحرک پوشیده از میخ اجتناب کنم! اوه خدا، بخش‌های گدازه‌ای که من باید قبل از اینکه بتوانم آن را سوراخ کنم، ماگما را خنک می‌کردم. رئیس که قسمتی از سکانس تعقیب و گریز بود! دریاچه های یخ زده ای که برای جابجایی بین مناطق گرم، باید هرچه سریعتر حفاری می کردم.


قهرمان دنیایی پر از دروازه های تلنگر را در فلفل آسیاب هدایت می کند.


قهرمان یک اتاق مخفی در فلفل آسیاب با یک سکه طلایی پیدا می کند.  در زیر او بقیه سطح با بدهای مختلف قارچ مانند است.

فلفل خردکن. | اعتبار تصویر: Ahr Ech/MP2 Games/Devolver Digital

بهترین این سکانس ها از مته هم به عنوان سلاح و هم به عنوان نیروی پیشران استفاده می کنند. شما آن انفجارهای سرعت را به هم زنجیر می کنید و قوس می دهید و روی صفحه فرو می روید، به سختی متوجه هرج و مرجی که در حین حرکت ایجاد می کنید، می شوید. در مواقع دیگر، فلفل آسیاب ممکن است کمی بی نظم باشد: دستکش های آن نیاز به حرکت بین سوراخ کردن و چنگ زدن دارند، که به معنی ماشه ها و دکمه های صورت است، که مغز اضافه من همیشه نمی توانست از عهده آن برآید. در اینجا یک نقطه شیرین بین جریان و پیچیدگی وجود دارد، و فلفل آسیاب بیشتر از آن که به آن برخورد می کند، به آن برخورد می کند.

در اواخر بازی، فلفل آسیاب خود را به عنوان دانش آموز Half-Life نشان می دهد، با چند ایده که فقط لذت خالص، شادی بیش از حد ناب است. حتی وقتی همه چیز تمام است، سکه هایی برای شکار و چیزهایی که قفل آن ها را باز می کنند، وجود دارد. سپس فقط جزئیات برای لذت بردن وجود دارد. یک مغازه باز کردن قفل وجود دارد که در آن چیزهایی را از دستگاه‌های کپسولی خریداری می‌کنید که با مته شما کار می‌کنند. یک سطح وجود دارد که در آن شما در آشپزخانه کار می کنید و همه افراد بد به طور ناگهانی وسایل آشپز وحشتناکی پیدا می کنند و مانند Swelter از Gormenghast به اطراف می چرخند. من همیشه Pepper Grinder را به عنوان بازی با مته به یاد می آورم – بازی که روح پاک Drill Dozer را هدایت می کند. اما وقتی کمی بیشتر فکر کنم، آن را به عنوان یک بازی جواهرات به یاد خواهم آورد، یک بازی ساخته شده از تکه ها و قطعات درخشان.

کد بررسی برای آسیاب فلفل توسط Devolver Digital ارائه شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/pepper-grinder-review?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *