بررسی مانیتور Pro MP223 ام‌اس‌آی؛ خوش‌قیمت و بی‌دردسر

اگر سری به بازار کامپیوتر بزنید و به‌دنبال مانیتوری درخورتوجه در بازه قیمتی ۴ میلیون تومان باشید، احتمالاً با ناامیدی بازار را ترک خواهید کرد؛ چراکه در مدل‌های موجود در این بازه قیمتی نه خبری از نرخ‌نوسازی بالا است و نه ویژگی‌های چشمگیر سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری.

اما نماینده MSI با نام Pro MP223، هرآنچه از یک مانیتور مناسب و ارزشمند، انتظار می‌رود با خود به‌همراه دارد؛ ویژگی‌های مهمی چون نرخ‌نوسازی بالا، زمان پاسخ‌گویی فوق‌العاده کم و روشنایی مناسب.

چنین ویژگی‌هایی، دامنه استفاده‌های دستگاه را مانیتوری صرفاً اداری به مانیتوری گیمینگ و مناسب طراحی نیز گسترش می‌دهد. درچنین شرایطی حداقل روی کاغذ، نماینده MSI می‌تواند یکی از ارزشمندترین مانیتورهای بازار در بازه قیمتی ۴ میلیون تومان به‌شمار رود.

بررسی ویدیویی مانیتور Pro MP223 ام‌اس‌آی

تماشا در یوتیوب

طراحی و مجموعه درگاه‌های مانیتور Pro MP223 ام‌اس‌آی

پرواضح است که از دستگاهی با کاربری General در دسته‌بندی اقتصادی، نمی‌توان انتظار طراحی جسورانه و متفاوتی داشت؛ مانیتور Pro MP223 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با بهره‌مندی از بدنه‌ای یکپارچه از جنس پلاستیک، ظاهری به‌اصطلاح «همه‌پسند» را ارائه می‌کند.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد امکان کاهش پیدا کرده‌اند و اگر پیش‌ از این از مانیتوری معمولی با حاشیه‌های ضخیم استفاده می‌کردید، با نگاهی به Pro MP223، حس شناور بودن محتوا در هوا را تجربه می‌کنید؛ البته تنها برای چند ساعت و سپس تبدیل به امری عادی خواهد شد.

سطح روی پنل با لایه‌ای مات پوشانده شده است و خبری از انعکاس نور نیست؛ اما باید درنظر داشته باشید که حتی یک خش می‌تواند سبب به‌هم خوردن پیکسل‌ها و تشکیل خطی متشکل از پیکسل‌هایی با رنگ‌های به‌هم‌ریخته شود. از سوی دیگر، به‌دلیل انعطاف بالای شیشه محافظ پنل، حتی ضربه‌هایی کوچک هم می‌تواند باعث به‌هم‌ریختگی رنگ و آسیب به پنل شود. بنابراین پنل مانیتور مراقبتی مضاعف را طلب می‌کند.


منبع: https://www.zoomit.ir/review/409314-msi-pro-mp223-monitor-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *