بررسی مسابقه Turtle Beach VelocityOne: چرخ‌های مسابقه رانندگی مستقیم به جریان اصلی تبدیل می‌شوند

Turtle Beach VelocityOne Race یک چرخ و پدال کامل مسابقه ای است که انتظار دارید در یک بوتیک الکترونیکی رایج در کنار G29 همه جا حاضر لاجیتک پیدا کنید، با این حال فاصله بین دو محور قدرتمند ۷٫۲ نانومتری و پدال ترمز لودسل واقعی تر را ارائه می دهد. ، ویژگی هایی که اغلب پیشنهادات مسابقه سیم کارت در سطح علاقه مندان بیشتر را متمایز می کند. از Turtle Beach برای ارائه آن ترکیب مطلوب – کامل با یک غلاف کنترل خارجی، نمایشگر یکپارچه بزرگ و سازگاری با Xbox/PC- استفاده کنید. ۶۲۹ پوند/۶۵۰ دلار? بله، اما هشدارهایی وجود دارد.

بیایید از ابتدا شروع کنیم. با بیرون آوردن کل کیت و کابینت از جعبه، می‌توانید از بیرون ببینید که طراحی به گونه‌ای طراحی شده است که نسبت به تلاش‌های جعبه‌ای و صنعتی شرکت‌های علاقه‌مندی مانند Fanatec یا Moza، با فاصله بین دو محور گردتر طراحی شده است که کمی قابل دسترس‌تر باشد. فقط یک داشبورد دیجیتال بزرگ (پنج اینچی) و همچنین یک سیستم بست هوشمند. دو بازوی کوچک با کمک کلید آلن ارائه شده از پایین پایه خارج می شوند و سپس جمع می شوند تا روی میز با قدرت قابل توجهی سوار شوند.

در دو طرف فضایی برای نگهداری کلید آلن در فاصله بین دو محور نیز وجود دارد، بنابراین می‌توانید تنظیمات بیشتری را حتی اگر پشت فرمان نشسته‌اید بدون اینکه ابزاری را در نزدیکی آن قرار دهید، انجام دهید. می‌توانید از همان ابزار برای وصل کردن غلاف کنترلی در دو طرف چرخ استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد به تعداد دکمه‌های بالاتری نسبت به اکثر چرخ‌های این محدوده قیمتی دسترسی داشته باشید.


بررسی مسابقه Turtle Beach VelocityOne: چرخ‌های مسابقه رانندگی مستقیم به جریان اصلی تبدیل می‌شوند

Turtle Beach VelocityOne Race که جعبه دکمه را نشان می دهد

چرخ، فاصله بین دو محور و جعبه دکمه با هم خوب به نظر می رسند و جعبه دکمه را می توان در هر طرف نصب کرد. متأسفانه، ردیف پایین سوئیچ‌های روی جعبه می‌تواند به سه موقعیت حرکت کند و تنها یکی از آنها به عنوان ورودی قابل نقشه‌برداری ثبت می‌شود. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

Turtle Beach VelocityOne Race نشان دادن بستن جعبه دکمه

Turtle Beach VelocityOne Race نشان دادن گیره
پایه میز تعبیه شده در فاصله بین دو محور ارزش افزوده خوبی دارد، هنگامی که پیچ با استفاده از کلید آلن ارائه شده محکم می شود – که در فاصله بین دو محور نیز پریز مخصوص به خود را دارد. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

پدال‌ها همچنین به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی قابل استفاده باشند، بدون اینکه به سختی روی کابین مسابقه یا موارد مشابه نصب شوند، با انتخاب پدال‌های چسبناک و مسطح برای پایه پدال که می‌توانند به ترتیب به فرش یا کاشی بچسبند. اگر بتوانید آن را بچرخانید، هنوز یک پایه مناسب را توصیه می کنم، اما با این لنت ها در جای خود و ترمز سلول بار روی حساسیت بالا، حداقل این شانس را دارید که هنگام ترمز گرفتن، پدال ها در همان اتاق باقی بمانند. چرخش سنجاق سر

خیلی خوب است که می‌بینید در اینجا یک مجموعه کامل سه پدال، با کلاچ، ترمز و گاز دریافت می‌کنید، و طیف قابل‌توجهی از قابلیت تنظیم وجود دارد – اگر در بازی‌های مورد علاقه‌تان استفاده نشود، می‌توانید پدال کلاچ را تا کنید (مثلاً عناوین F1). ، نیروی مورد نیاز برای فشار دادن کلاچ یا گاز را تنظیم کنید و فاصله بین هر پدال را نیز کمی تغییر دهید. با این حال، شما واقعاً نمی توانید تنظیماتی را برای ترمز سلول بار انجام دهید، زیرا به نظر می رسد که این یک واحد آب بندی شده است – و من در اینجا از قابلیت تنظیم فیزیکی بیشتری قدردانی می کردم، مانند اینکه می توانستم بلوک لاستیکی یا فنر داخل آن را با ترمز کمتری تعویض کنم. هنگام استفاده از پدال ها که فقط روی زمین قرار می گیرند، فشار وارد کنید.

در غیر این صورت، یک پایه فلزی یکپارچه روی چیزی وجود دارد که در غیر این صورت یک پایه پدال پلاستیکی است، و کل واحد دارای سوراخ‌های از پیش حفر شده کافی و پیچ‌های همراه است تا نصب سخت روی اکثر دکل‌ها کاملاً ساده باشد.

کل قسمت را روی یک سوار کردم کابین خلبان مسابقه سطح بعدی GTTrack، که به خوبی کار کرد – اگرچه فقط دو سوراخ پیچ روی فاصله بین دو محور قرار داشتند، کل مجموعه در طول آزمایش من ثابت بود. چرخ دارای مکانیزم آزادسازی سریع است، مانند سایر گزینه های درایو مستقیم، بنابراین می توانید آن را در عرض چند ثانیه روشن و خاموش کنید و پس از نصب زیاد تکان نمی خورد.

چرخ به خودی خود کمی ترکیبی است، با قرارگیری دکمه‌ها راحت، روکش چرمی چسبنده، شیفترهای فلزی به‌علاوه پدل‌های آنالوگ برای کلاچ/ترمز دستی، و شکل کمی مربعی که برای طیف وسیعی از زیرژانرهای مسابقه‌ای مناسب است. فقط دریفت یا رالی شاید برای چرخ گردتر و/یا بزرگتر فریاد می زند.

با این حال، تعداد زیادی کنترل روی خود چرخ وجود ندارد، با تنها شش دکمه صورت نزدیک به بالا، دو کلید چرخان، یک پد d و یک صفحه چرخشی – با صفحه و دکمه‌های پایین سمت راست منحصراً استفاده می‌شود. . برای پیمایش در منوها و بنابراین برای استفاده در بازی قابل اتصال نیست. این بدان معناست که برای عملکردهایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، به واحد کنترل و دکمه های اضافی آن تکیه می کنید، که به اندازه کافی خوب کار می کند اما شامل برداشتن دست از روی چرخ می شود. (همچنین دکمه های مخصوص ایکس باکس روی خود فاصله بین دو محور، به علاوه محلی برای اتصال هدست ۳٫۵ میلی متری وجود دارد.)


Turtle Beach VelocityOne Race که چرخ جلو را نشان می دهد

Turtle Beach VelocityOne Race که چرخ را با پارو نشان می دهد
این چرخ ۱٫۴ کیلوگرم وزن دارد و دارای پاروهای فلزی نسبتاً متقاعد کننده (دو عدد دیجیتال، دو آنالوگ) و مقدار کمی دکمه‌ها، صفحه‌ها و d-pad است. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

Turtle Beach VelocityOne Race در حال نمایش آجر برقی با کنترلر xbox برای مقیاس

Turtle Beach VelocityOne Race که لوازم جانبی ارائه شده را نشان می دهد
آجر برق چندان قابل توجه نیست، که خوب است، و کابل های ارائه شده نیز زیبا و طولانی هستند. به غیر از کلید آلن دوتایی ارائه شده در فاصله بین دو محور، شما یک کلید آلن سوم به همراه هفت پیچ (در کیف نشان داده شده است) و انتخابی از برچسب های صاف یا ضربه گیر برای پدال ها دریافت می کنید. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

واحد کنترل حداقل به زیبایی طراحی شده است، با چهار سوئیچ سه حالته، چهار دکمه قرمز، سه صفحه و سه دکمه دیگر در بالا – دو دکمه برای روشن و خاموش کردن فاصله بین دو محور و یک سوئیچ محافظت شده سوم که می توانید به چیز خنک متصل کنید ( مانند NOS).

با این حال، در اینجا نیز چیزهای عجیب و غریبی وجود دارد، به ویژه این واقعیت که سوئیچ های پایین تنها زمانی یک ورودی را تشخیص می دهند که از موقعیت بالا به موقعیت وسط حرکت کنند – بنابراین از وسط به بالا، وسط به پایین و پایین به سمت پایین حرکت می کنند. وسط هیچ کاری نمی کند و این سوال را زیر سوال می برد که چرا طراحان ساحل لاک پشت در وهله اول سوئیچ سه حالته را انتخاب کردند. این واحد همچنین حتی زمانی که به طور کامل پیچ و مهره شده است، کمی لرزان است، که یک نگرانی قابل استفاده نیست، اما بهترین برداشت اولیه را ایجاد نمی کند.

من همچنین کاملاً سوار نیستم زیرا دکمه خاموش کردن چرخ نزدیک به سمت راست ترین صفحه است، زیرا هنگام پوشیدن دستکش به راحتی مسواک زده می شود و بلافاصله چرخ را خاموش می کند. دکمه دیگری در کنار فاصله بین دو محور وجود دارد که می‌تواند آن را خاموش کند، بنابراین خوب بود اگر این دکمه‌ها با برچسب «موتور خاموش» و «موتور روشن» واقعاً به این عملکردهای درون بازی متصل می‌شدند.


یک مسابقه سرعت لاک پشت (نصب چرخ مسابقه روی میز)
اعتبار تصویر: ساحل لاک پشت / ریخته گری دیجیتال

علاوه بر نصب فیزیکی چرخ و پدال ها، باید بخش نرم افزاری کارها را نیز تنظیم کنید. برنامه تیونر برای ویندوز و ایکس باکس در دسترس است و نسخه موبایلی آن وجود دارد، اگرچه نتوانستم آن را به کار بیاندازم. در ویندوز، من را وادار کرد که یک به روز رسانی سیستم عامل برای نمایشگر و خود پایه انجام دهم، که لازم بود ابتدا پدال ها را از برق جدا کنم (یک کنجکاوی این پچ خاص) و سپس به صورت دستی هر یک از دو به روز رسانی را شروع کنم. هر کدام بیش از ۲۰ دقیقه طول کشید، بنابراین بعد از رفتن برای خوردن شام، برگشتم و متوجه شدم که فقط در نیمه راه رفته بودم.

نمایندگان ساحل لاک‌پشت به من گفتند که به‌روزرسانی‌ها را تقسیم کرده‌اند تا بتوانند به‌روزرسانی‌های سیستم را سریع‌تر ارائه دهند، بدون اینکه نیازی به گذراندن فرآیند به‌روزرسانی میان‌افزار نمایشگر طولانی‌تر باشد، که منطقی است – اما برنامه باید به‌طور خودکار این به‌روزرسانی‌ها را در صورت چندگانه اعمال کند. پچ ها در دسترس هستند این روش در سایر اکوسیستم ها (Moza، Fanatec، Logitech) کار می کند و باید توسط Turtle Beach نیز قابل دستیابی باشد. همچنین هنگام به روز رسانی بسته نرم افزاری Moza R9 خود (بازبینی در آینده) متوجه شدم که به روز رسانی چندین مؤلفه در مجموع فقط چند دقیقه طول می کشد، که نشان می دهد روند به روز رسانی VelocityOne Race ممکن است دارای محدودیت سخت افزاری باشد (پهنای باند USB؟ عملکرد کنترلر؟) یا اصلاحات نرم افزار ممکن است امکان پذیر باشد – امیدوارم دومی.

من قدردانی می‌کنم که پس از به‌روزرسانی سیستم‌افزار، می‌توان در عرض چند لحظه تغییرات زیادی روی خود چرخ ایجاد کرد و از نمایشگر رنگی بزرگ استفاده کرد. این امر در مقابل تلاش برای حدس زدن کلمات اختصاری روی یک صفحه نمایش کوچک OLED کاملاً شهودی می شود، اگرچه من از نام های تنظیم مارک کمی کمتر (K-Drive! RMD! VCU!) به نفع زبان توصیفی تر قدردانی می کردم. حداقل یکی خوب وجود دارد راهنمای محصول که هر گزینه را با جزئیات توضیح می دهد. همچنین برای مشاهده باید به اسناد سل تکیه کنید کدام بازی ها از تله متری زنده پشتیبانی می کنندو من متوجه شدم که حتی بازی‌های اخیر مانند F1 23 در مقابل Moza و Logitech که پروفایل‌های از پیش ساخته شده‌ای داشتند، نیاز به اتصال دستی همه کلیدها داشتند.


Turtle Beach VelocityOne Race که صفحه نمایش را در یک مسابقه با تله متری نشان می دهد

Turtle Beach VelocityOne Race که گزینه های روی صفحه نمایش را نشان می دهد
صفحه نمایش با وضوح نسبتاً بالا، رنگی و قطر آن حدود پنج اینچ است. می توان از آن برای تغییر تنظیمات بدون استفاده از نرم افزار همراه و نمایش تله متری مسابقه استفاده کرد. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

Turtle Beach VelocityOne Race که پدال ها را از بالا نشان می دهد

Turtle Beach VelocityOne Race که پدال‌ها را از پشت نشان می‌دهد
پایه پدال در هنگام فشار دادن شدید بر ترمز لودسل مقداری انعطاف را نشان می دهد، اما در غیر این صورت احساس می شود محکم ساخته شده است. پدال کلاچ را می توان در صورت عدم استفاده به سمت پایین جمع کرد. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

به محض اینکه بالاخره راه‌اندازی شد و آماده شروع به کار شدم، VelocityOne Race را در بازی کاملاً توانا یافتم. شاید جزئیات کمتری در بازخورد نیرو در مقایسه با رقبای معتبرتری مانند موزا یا لاجیتک وجود داشته باشد، اما این چرخ محرک مستقیم هنوز در ۷٫۲ نانومتر قدرتمند است و بازخورد بسیار سریع‌تر از جایگزین‌های ارزان‌تر تسمه یا دنده‌محرک مانند G29 لاجیتک است. یا G923.

در ابتدا تنظیمات بازگشت به مرکز را کمی قوی دیدم، اما پس از تنظیم آن روی ۲۵ درصد، بسیار شبیه چرخ‌های دیگر بود. به طور کلی، من در چند دهم زمانی که در F1 23 با تنظیمات گران‌تر تنظیم می‌کردم (مانند چرخ و پدال‌های Pro Racing لاجیتک، باندل R9 V2 و R9 V2 موزا و GS V2P GT و پدال‌های SR-P) بودم. برای اهداف من به اندازه کافی نزدیک است


Turtle Beach VelocityOne Race که دکمه‌های کناری و ورودی هدفون را نشان می‌دهد

Turtle Beach VelocityOne Race که میل پایه چرخ و جعبه دکمه را نشان می دهد
فاصله بین دو محور اجازه می دهد تا دستگاه های USB-C (مثل شیفترها، شاید؟) و همچنین هدست های ۳٫۵ میلی متری متصل شوند که می توانند با استفاده از کنترل های داخلی EQED شوند. دکمه های مخصوص Xbox نیز در اینجا وجود دارد. | اعتبار تصویر: ریخته گری دیجیتال

داشتن صفحه نمایش نیز بسیار راحت است، زیرا علاوه بر مواردی مانند دنده و سرعت، می توانید اطلاعات دقیق تری مانند دمای لاستیک و تنظیمات تعادل ترمز را بدون نیاز به جابجایی به پنل های خاص در بازی مشاهده کنید. من همچنین کاملاً دوست دارم دکمه‌های اضافی روی غلاف کنترل را برای عملکردهایی مانند توقف بازی یا تنظیم سوگیری ترمز در دسترس داشته باشم، اگرچه هنوز فکر می‌کنم که داشتن کنترل‌های اضافی روی خود چرخ به طور کلی بهتر است.

ترمز لودسل نیز چشمگیر است، به خصوص هنگامی که در یک دکل سیم پیچ قرار می گیرد، و ترمزگیری مداوم از دور به دور را آسان تر می کند. پدال‌های دیگر کمتر خارق‌العاده هستند، اما موقعیت و حساسیت آنها خوب احساس می‌شود. من در هنگام فشار دادن ترمز مقداری انعطاف در پایه پدال دیدم، اما حداقل در طول هفته‌هایی که در حال آزمایش بودم، هیچ آسیب یا مشکلات دیگری در نتیجه آن مشاهده نکردم.


یک مسابقه سرعت لاک پشت (چرخ مسابقه با جعبه کنترل)
اعتبار تصویر: ساحل لاک پشت / ریخته گری دیجیتال

مسابقه VelocityOne در مجموع اولین تلاش خوبی از ساحل لاک پشت است، با ایده های هوشمندانه ای که تا حد زیادی به خوبی محقق شده اند، تمرکز معقولی بر بازار اصلی تر و تهاجمی است.۶۲۹ پوند/۶۵۰ دلار) امتیاز قیمت برای ویژگی های ارائه شده.

با این حال، مانند چرخ و پدال‌های مسابقه‌ای G Pro لاجیتکشما با خریدن اکوسیستمی که با چیزهایی مانند رینگ چرخ‌های جایگزین یا لوازم جانبی اضافی مانند شیفترها، نمایشگرها، ترمزهای دستی و غیره ساخته نشده است، انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهید – که یک مزیت بزرگ برای رفتن به برندی مانند Fanatec یا دختر.

همچنین برخی از مشکلات کوچکتر وجود دارد که امیدوارم بتوان آنها را از طریق به روز رسانی نرم افزار یا بازبینی سخت افزار بهبود بخشید – به عنوان مثال، به روز رسانی نرم افزاری سریع تر یا حداقل با یک کلیک، ارائه نمایه های از پیش ساخته شده برای بازی های محبوب که فقط کار می کنند، تعمیر کنترل غلاف به واحد با ایمن تر، اجازه می دهد تا کنترل های ارائه شده دوباره نقشه برداری شوند، و گزینه های سفارشی سازی نمایشگر بیشتری ارائه شود. حداقل یک پایه محکم در اینجا وجود دارد که ساحل لاک پشت می تواند از طریق آن کار کند، و با نگاهی به تلاش های شرکت در فضاهای دیگر، مطمئن هستم که مسابقه در طول زمان بهبود خواهد یافت.

با این حال، همچنین بدیهی است که شرکت‌هایی مانند Moza و Fanatec به سادگی نرم‌افزارهای صیقلی‌تر و اکوسیستم سخت‌افزاری توسعه‌یافته‌ای در اینجا و اکنون دارند، بنابراین ارزش دارد که قیمت‌های مشابه خود را در نظر بگیرید – مانند موزا R5 یا R9 و بسته‌های Ready2Race CSL DD و GT DD Fanatec.

صرف نظر از این، اگر می‌خواهید یک راه‌اندازی کارآمد و مؤثر ایکس‌باکس و رایانه شخصی با همه چیزهایی که برای مسابقه دادن در یک جعبه نیاز دارید، داشته باشید، مسابقه VelocityOne در Turtle Beach ارزش آن را دارد که در مقابل مخالفان شناخته‌شده‌ترش فکر کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-turtle-beach-velocityone-race-review-direct-drive-racing-wheels-go-mainstream?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *